eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Odbiór i zagospodarowanie frakcji palnej wydzielonej z odpadów komunalnych z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8870 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Bielsko-Biała : Odbiór i zagospodarowanie frakcji palnej wydzielonej z odpadów komunalnych z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 372712-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376879-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami S.A., krajowy numer identyfikacyjny 072321490, ul. Krakowska   315 d, 43-300  Bielsko-Biała , państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48338297590, faks , e-mail poczta@zgo.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgo.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Art 3 ust 1 pkt 3 ustawy PZP

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie frakcji palnej wydzielonej z odpadów komunalnych z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, palnej frakcji odpadów kodyfikowanej pod kodem: 19 12 10 lub 19 12 12, wydzielonej z odpadów komunalnych. Oferowany sposób zagospodarowania ww. odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn.zm.). Szacunkowa ilość odpadów palnych, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: nie więcej niż 4.800,00 Mg. Wspólny Słownik Zamówienia: Kod CPV: 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.30.00-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów które nie są niebezpieczne Frakcja palna z odpadów komunalnych powstaje w ZGO S.A. w Bielsku-Białej w wyniku przetwarzania niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15) oraz selektywnie zbieranych tzw. odpadów suchych (makulatury, tworzyw sztucznych itp). Proces mechaniczno-ręcznego sortowania ww. odpadów pozwala na pozbawienie frakcji palnej większości zanieczyszczeń z metali żelaznych i nieżelaznych, szkła oraz PCV. W ten sposób wydzielone odpady mogą służyć jako komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) lub zostać skierowane bezpośrednio do termicznego przekształcania. Odpady będące przedmiotem zamówienia są przez Zamawiającego prasowane i wiązane drutem. W uzasadnionych technologicznie przypadkach istnieje możliwość ich nieprasowania i przekazania w luźnym stanie. Wymiary beli sprasowanych odpadów wynoszą ok: 80 x 120 x 80-120 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 400-500 kg. Parametry jakościowe odpadów to: - wartość opałowa pomiędzy 15 - 22 J/g - zawartość wilgoci ok. 10-20 % - zawartość chloru < 1,5% - zawartość siarki < 1 %. Podane wyniki zostały ustalone na podstawie dotychczas przeprowadzonych jednostkowych analiz wykonanych przez jednostki akredytowane i mają charakter poglądowy. Należy przyjąć, że podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą nieznacznie ulec zmianie. Zamawiający umożliwi Wykonawcy (na pisemny wniosek) pobór próbek przedmiotowych odpadów celem przeprowadzenia badań własnych w powyższym zakresie, jak również parametrów jakościowych np. finalnego paliwa RDF. Odbiór ww. odpadów z przeznaczeniem do produkcji paliwa alternatywnego będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00 w ilości określonej w zamówieniu przesłanym e-mailem do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór i załadunek ww. odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 315 d. Załadunek komponentu leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie realizowane na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem magazynowym WM. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych komponentów do produkcji paliwa alternatywnego, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadów palnych o kodzie odpadu 19 12 10 lub 19 12 12, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90514000-3
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT825600
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Konsorcjum Firm: Sanit Trans Sp. z o.o. (Lider) i Remondis Sp. z o.o.,  ,  Międzyrzecze Górne 383,  43-392,  Międzyrzecze Górne 383,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 891648
Oferta z najniższą ceną/kosztem 891648
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1026432
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.