eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Część I. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część II. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Brwinów: Część I. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część II. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW
Numer ogłoszenia: 885 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część II. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych. lp Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1 Brwinów, ul Biskupicka 57 A 1100 l Raz w tygodniu 2 Brwinów, ul. 11-Listopada SUW 110 l x 2 Raz w miesiącu 3 Brwinów, ul. Grodziska 12 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 4 Brwinów, ul. Kościuszki 4 A 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 5 Brwinów, ul. Peronowa 4 110 l x 5 szt Dwa razy w miesiącu 6 Brwinów, ul. Powstańców Warszawy 4 1100 l Dwa razy w miesiącu 7 Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP 1100 l Raz w tygodniu 8 Brwinów, ul. Rynek 28 1100 l Dwa razy w miesiącu 9 Brwinów, ul. Turystyczna 4 1100 l x 2 szt Dwa razy w miesiącu 10 Brwinów, Targowisko Miejskie 1100 l x 4 szt Trzy razy w tygodniu 11 Czubin 1 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 12 Krosna Wieś 3B 1100 l x 2 Raz w tygodniu 13 Moszna Parcela 39 1100 l x 2 Raz w tygodniu 14 Otrębusy, ul. Wiejska 1 1100 l Raz w tygodniu 15 Brwinów, ul. Jasna 12 110 l x 2 Raz w tygodniu 16 Czubin 14/15 1100 l x 2 Raz w miesiącu 17 Parzniew, Oczyszczalnia Ścieków 110 l 1100 l Na zgłoszenie - średnio raz w miesiącu 18 Żółwin, ul. Szkolna 39 110 l x 8 szt Raz w tygodniu 19 Żółwin, ul. Szkolna 39 A 110 l x 4 szt. Dwa razy w miesiącu 20 SUW Parzniew 110 l x 2 Na zgłoszenie - średnio cztery razy w miesiącu 21 Targowisko -odpady kategoria 3 120 l Raz w miesiącu Część II. Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych. L.p Lokalizacja Pojemność Częstotliwość Średnia ilość 1 Czubin 14/15 11 m3 na zgłoszenie 132 m3 2 Brwinów ul.Turystyczna 4 11m3 na zgłoszenie 432 m3 3 Brwinów ul. Jasna 12 4,5 m3 na zgłoszenie 108 m3 4 Brwinów, Targowisko Miejskie 11 m3 na zgłoszenie 720 m3 5 Czubin 1 11 m3 na zgłoszenie 1800m3 6 Krosna Wieś 3 11 m3 na zgłoszenie 2760m3 7 Moszna Parcela 39 11 m3 raz na tydzień 3000m3 8 Żółwin, ul. Szkolna 39 A 11 m3 raz w miesiącu 132 m3 9 Wywóz wody ----- na rok 600 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 2. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożą następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty określone w pkt. a i b dla każdego z nich. c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 u.p.z.p. (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie powinien być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców oraz podpisany przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę). 2) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póżn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust.2 pkt.1) lit. a i lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Stosownie do treści § 2 ust.2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt.2 a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt.2 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Stosownie do treści § 2 ust.3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.2 lit.a i lit.b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt.2 znajdują odpowiednio zastosowanie. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienia uzupełniające - Z uwagi na przewidziane w następnym roku zwiększone natężenie działalności targowej i większą ilość odpadów Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości po 40% wartości zamówienia podstawowego oddzielnie dla każdej części. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. 2. Warunki zmiany umowy - Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych. 2) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości stałych. lp Lokalizacja Pojemność Częstotliwość 1 Brwinów, ul Biskupicka 57 A 1100 l Raz w tygodniu 2 Brwinów, ul. 11-Listopada SUW 110 l x 2 Raz w miesiącu 3 Brwinów, ul. Grodziska 12 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 4 Brwinów, ul. Kościuszki 4 A 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 5 Brwinów, ul. Peronowa 4 110 l x 5 szt Dwa razy w miesiącu 6 Brwinów, ul. Powstańców Warszawy 4 1100 l Dwa razy w miesiącu 7 Brwinów, ul. Pszczelińska 3, OSP 1100 l Raz w tygodniu 8 Brwinów, ul. Rynek 28 1100 l Dwa razy w miesiącu 9 Brwinów, ul. Turystyczna 4 1100 l x 2 szt Dwa razy w miesiącu 10 Brwinów, Targowisko Miejskie 1100 l x 4 szt Trzy razy w tygodniu 11 Czubin 1 1100 l x 2 szt Raz w tygodniu 12 Krosna Wieś 3B 1100 l x 2 Raz w tygodniu 13 Moszna Parcela 39 1100 l x 2 Raz w tygodniu 14 Otrębusy, ul. Wiejska 1 1100 l Raz w tygodniu 15 Brwinów, ul. Jasna 12 110 l x 2 Raz w tygodniu 16 Czubin 14/15 1100 l x 2 Raz w miesiącu 17 Parzniew, Oczyszczalnia Ścieków 110 l 1100 l Na zgłoszenie - średnio raz w miesiącu 18 Żółwin, ul. Szkolna 39 110 l x 8 szt Raz w tygodniu 19 Żółwin, ul. Szkolna 39 A 110 l x 4 szt. Dwa razy w miesiącu 20 SUW Parzniew 110 l x 2 Na zgłoszenie - średnio cztery razy w miesiącu 21 Targowisko -odpady kategoria 3 120 l Raz w miesiącu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz obiektów komunalnych Gminy Brwinów oraz częstotliwość wywozu nieczystości płynnych. L.p Lokalizacja Pojemność Częstotliwość Średnia ilość 1 Czubin 14/15 11 m3 na zgłoszenie 132 m3 2 Brwinów ul.Turystyczna 4 11m3 na zgłoszenie 432 m3 3 Brwinów ul. Jasna 12 4,5 m3 na zgłoszenie 108 m3 4 Brwinów, Targowisko Miejskie 11 m3 na zgłoszenie 720 m3 5 Czubin 1 11 m3 na zgłoszenie 1800m3 6 Krosna Wieś 3 11 m3 na zgłoszenie 2760m3 7 Moszna Parcela 39 11 m3 raz na tydzień 3000m3 8 Żółwin, ul. Szkolna 39 A 11 m3 raz w miesiącu 132 m3 9 Wywóz wody ----- na rok 600 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.