Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług pomocniczych przy pacjencie oraz usług utrzymania czystości w obiekcie Szpital Rehabilitacji Neurologicznej - dobudowana część
Numer ogłoszenia: 88421 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Konstancin-Zdrój" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wierzejewskiego 15, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7564024, fax 022 7564972.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-konstancin.pl; www.uzdrowisko-konstancin.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pomocniczych przy pacjencie oraz usług utrzymania czystości w obiekcie Szpital Rehabilitacji Neurologicznej - dobudowana część.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pomocniczych przy pacjencie oraz usług utrzymania czystości w obiekcie Szpital Rehabilitacji Neurologicznej przy ul. Sue Ryder 1 w Konstancinie-Jeziornie - w dobudowanej części obiektu W zakresie opieki nad pacjentem do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapewnienie do obsługi dziennej w godzinach 7.00-19.00 - 2 osób oraz do obsługi nocnej w godzinach 19.00-7.00 - 1 osoby. 2. Wykonanie czynności wynikających z umowy z zachowaniem standardów czystości i z należytą starannością. 3. Przestrzeganie przepisów sanitarno - epidemiologicznych , bhp, p.poż oraz porządkowych obowiązujących w obiektach i na terenie Zamawiającego. 4. Wykonywanie usługi w godzinach ustalonych z Zamawiającym w taki sposób, żeby nie naruszyć swobodnego korzystania z pomieszczeń zarówno przez pracowników Zamawiającego jaki i osoby trzecie. 5. Zapewnienie swoim pracownikom jednolitego, estetycznego ubioru umożliwiającego jednoznaczną identyfikację. 6. Nadzór merytoryczny nad pracą personelu pomocniczego w oddziale sprawuje pielęgniarka oddziałowa. Zamawiający zobowiązuje się Umożliwić Wykonawcy korzystanie z ogólnodostępnych pomieszczeń socjalno - sanitarnych (szatnia, sanitariaty, zaplecza socjalne), w zakresie niezbędnym do prawidłowego realizowania umowy. W zakresie usług sprzątania do obowiązków Wykonawcy należy: 1. zaopatrzenie pracowników sprzątających w ubrania robocze oraz w niezbędny sprzęt i materiały do sprzątania, w tym sprzęt specjalistyczny, jak również środki czystości oraz akcesoria do utrzymania w czystości koszy naśmieci, toalet i wyposażenia toalet w środki higieniczne. 2.Konserwacja i naprawa sprzętu do sprzątania obciąża Wykonawcę. 3.Środki i materiały czyszczące muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty oraz dopuszczenie do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, jak również zapewniać usunięcie ze sprzątanych powierzchni szczepów chorobotwórczych i uniemożliwienie przenoszenia drobnoustrojów pomiędzy pomieszczeniami. Zamawiający zobowiązuje się: Zapewnić osobom sprzątającym zamykane pomieszczenie gospodarcze z przeznaczeniem na szatnie i podręczne magazynki do przechowywania sprzętu i materiałów. Dobudowana część obiektu , gdzie mają być świadczone usługi ma powierzchnię użytkową 1492,57 m2 i znajdują się tam 43 łóżka pacjentów (24 sale chorych, sale rehabilitacyjne, pomieszczenie basenu, gabinety lekarskie i pomieszczenia administracyjne i socjalne) Zakres czynności - usługi przy pacjencie 1. Pomoc pielęgniarkom przy toalecie pacjentów niepełnosprawnych 2. Pomoc przy myciu chorych 3. Zmiana pampersów 4. Mycie chorych zanieczyszczających się 5. Zmiana bielizny pościelowej i osobistej pacjentów 6. Pomoc przy zaspokajaniu potrzeb fizjologicznych pacjentom leżącym 7. Opróżnianie worków Foleya 8. Transportowanie chorych niepełnosprawnych na badania, zabiegi, konsultacje, posiłki 9. Informowanie personelu medycznego o niepokojących zachowaniach pacjentów oraz o awariach sprzętu 10. Pomoc chorym przy ubieraniu się i spożywaniu posiłków 11. Inne czynności pomocnicze przy pacjencie zlecone przez pielęgniarkę oddziałową. Zakres czynności - usługi utrzymania czystości 1. Mycie detergentami parapetów, grzejników, szafek, mebli, stojaków, wieszaków, półek 2. Mycie i dezynfekcja ram łóżek, blatów szafek, stolików, szaf, glazury wokół umywalek 3. Czyszczenie luster oraz obudowy lamp sufitowych i ściennych 4. Opróżnienie i dezynfekcja pojemników na odpady i zakładanie nowych worków 5. Mycie detergentami i dezynfekcja podłóg, listew przypodłogowych, cokołów 6. Mycie drzwi i klamek 7. Gruntowne sprzątanie Sali po opuszczeniu przez pacjentów. 8. Mycie i dezynfekcja toalet ze wszystkimi elementami, sanitariatami.oraz dezynfekcja syfonów przy umywalkach 9. Dezynfekcja kratek ściekowych 10. Utrzymanie w czystości wycieraczek, tablic informacyjnych, wózków stojących w holach 11. Dezynfekcja i mycie urządzeń zabiegowych i mebli znajdujących się w salach zabiegowych 12. Mycie okien w dobudowanej części obiektu. 13. Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości zleconych przez pielęgniarkę oddziałową
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i co najmniej doświadczenie świadczeniu usług będących przedmiotem postępowania oraz potencjał techniczny i pozytywna opinię Sanepidu umożliwiające wykonanie zamówienia, 3) dysponują wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia, w tym zapewniają stałą codzienną obsługę pacjentów w obiekcie w godzinach od 7,00 do 19,00 przez 2 osoby oraz w godzinach nocnych 19,00-7,00 przez co najmnie 1 osobę; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena odbywa się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-konstancin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wierzejewskiego 15, 05-510 Konstancin-Jeziorna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 14:00, miejsce: ul. Wierzejewskiego 15, 05-510 Konstancin-Jeziorna, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja turnusów terapeutycznych realizowanych dla dzieci w ramach projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.