eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Izolacja pozioma ścian piwnicznych blachami chromowo - niklowymi metodą Baumana oraz izolacja pionowa budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, ul. Drzymały 5, 70 - 217 Szczecin



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Szczecin: Izolacja pozioma ścian piwnicznych blachami chromowo - niklowymi metodą Baumana oraz izolacja pionowa budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, ul. Drzymały 5, 70 - 217 Szczecin
Numer ogłoszenia: 88415 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Szczecinie , ul. Michała Drzymały 5, 70-217 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8130500, 8130767, faks 091 8137270.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.1us.is.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Izolacja pozioma ścian piwnicznych blachami chromowo - niklowymi metodą Baumana oraz izolacja pionowa budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, ul. Drzymały 5, 70 - 217 Szczecin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Izolacja pozioma ścian piwnicznych blachami chromowo - niklowymi metodą Baumana oraz izolacja pionowa budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Potulicka 59, ul. Drzymały 5,70 - 217 Szczecin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzieleniu zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.O udzieleniu zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki dodatkowe: 1)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda; Wykonawca spełnia niniejszy warunek poprzez przedstawienie Zamawiającemu wykazu wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się on dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedno wspólne oświadczenie; 2)Oświadczenie wykonawcy o : a)zabezpieczeniu mocy produkcyjnej, materiałów i sprzętu niezbędnego do wykonania ww. robót w terminie jak najkrótszym - zgodnie ze sztuką budowlaną, b)w przypadku, gdy wykonawca korzysta z usług podwykonawcy zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)utrzymaniu stanu zabezpieczenia i oznakowania robót w czasie zajmowania pasa drogowego, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców, składających ofertę wspólną albo do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy, 6)wykaz wykonanych robót budowlanych podobnych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 7)dokumenty wykazujące, że Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1us.is.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie - pok. nr 124 Budynek B ul. Potulicka 59; 70-217 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie - pok. nr 124 Budynek B ul. Potulicka 59; 70-217 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.