eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji parkietu w tymcyklinowaniu lakierowaniu oraz konserwacji w Hali Sportowo -Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul Toruńskiej 59 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Bydgoszcz: wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji parkietu w tym: cyklinowaniu lakierowaniu oraz konserwacji w Hali Sportowo -Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 88285 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka" , ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3762200, faks 0-52 376 22 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luczniczka.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji parkietu w tym: cyklinowaniu lakierowaniu oraz konserwacji w Hali Sportowo -Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul Toruńskiej 59 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji parkietu w tym: cyklinowaniu, lakierowaniu, malowaniu i konserwacji w Hali Sportowo Widowiskowej Łuczniczka Bydgoszcz zlokalizowanej przy ul. Toruńska 59. 1. Materiały stosowane do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom niniejszej SST, europejskim i polskim normom, atestom higienicznym PZH oraz obowiązujących przepisów BHP stosowanym do podłóg w halach sportowych. 2. Wykonawca musi zastosować lakier dwuskładnikowy poliuretanowy wodorozcieńczalny (bezzapachowy ) o stopniu połysku półmat z zastosowaniem do podłóg sportowych, zgodny z normą DIN 18032 cz. II. 3. Kolorowe linie i wypełnienie boiska do koszykówki wraz ze strefą ochronną wykonać należy w systemie między warstwowym w kolorze niebieskim o nazwie CI NET Panton 3005 FIBA Europe z dokładnością ze zaleceniami FIBA ELF, FIVB. 4. Wykonanie konserwacji zasadniczej podłogi sportowej środkiem zgodnym z normą DIN 18032 cz. II. na anty poślizgowość 1. Wykonawca musi wykonać następujące prace: 1) cyklinowanie oraz lakierowanie powierzchni parkietu w ilości 2021,5 m2 2) wymalowanie linii białych o szerokości 5 cm w ilości 408 mb, 3) wymalowanie linii kolorowych - niebieskich o szerokości 5 cm w ilości 162 mb, 4) wymalowanie w polu koszykówki tzw. (trumienek), koła centralnego, strefy ochronnej wokół pola do koszykówki w ilości 245 m2 5) wymalowanie w strefie ochronnej pola do koszykówki (na kolorze niebieskim) pod koszami 2 napisów (BYDGOSZCZ) w kolorze białym. 6) konserwację całości wycyklinowanego i polakierowanego parkietu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium wyłącznie w niżej wymienionych dopuszczonych przez Zamawiającego formach wniesienia, tj. w: 1)pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku dopuszczonych przez Zamawiającego formach jego wniesienia. Wadium w kwocie: 3.000,- zł, należy wpłacić przelewem na konto Hala Sportowo-Widowiskowa/ Łuczniczka/w Bydgoszczy -Bank Pocztowy O/Bydgoszcz, nr rachunku: 33132011172034090820000001, z adnotacją /WADIUM/ - Renowacja parkietu Hali Sportowo-Widowiskowej /Łuczniczka/ w Bydgoszczy/. Zwrot wadium w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 2, 4 uPzp. Zamawiający zatrzymuje wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków: 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: c) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności wynikającej z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty: d) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, e) zaświadczenie o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, d)*pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 2. zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie minimum 2 zamówień związanych z realizacją renowacji drewnianych podłóg sportowych o powierzchni minimum 1000 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, b) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie na roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00zł., 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: - wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie zgodnie z art. 44 uPzp. 5.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione mu warunki będzie dokonana w oparciu o dokumenty określone w pkt. 5.1. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5.3.O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.4.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 5.5.Art.23 uPzp dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp, 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 4) wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców, 5) z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie - do reprezentowania w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 6) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana Zamawiający przed zawarciem umowy może żądać umowy regulującej współpracę wykonawców, 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym zapłata za wykonanie określonego zakresu rzeczowego zamówienia następować będzie wprost na konto tego wykonawcy, który faktycznie go wykonał. 5.6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Wnioski ws. o wyjaśnienie treści siwz można kierować na adres Zamawiającego podany w pkt. 1. 6.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują faksem, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zaś protestu, każda ze stron (Zamawiający i wykonawcy) ma obowiązek niezwłocznego uzyskania potwierdzenia faktu otrzymania kompletnej treści protestu lub jego rozstrzygnięcia. 6.3.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. 6.4.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści siwz Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza je na stronie internetowej, na której udostępniana jest siwz (www.luczniczka.bydgoszcz.pl). 6.5.Wyjaśnień dotyczących treści siwz Zamawiający udzieli niezwłocznie chyba, że prośba o wyjaśnienie treści siwz wpłynęła na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. 6.6.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami ws. formalno-prawnych i merytorycznych: Janusz Hoffmann - tel. 052/376-22-05 6.7. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną: 1) miejsce: zbiórka przy głównym wejściu do Hali Sportowo-Widowiskowej /Łuczniczka/ przy ulicy Torunskiej 59 w Bydgoszczy (wejście od strony rzeki Brdy), 2) termin: 16.06.2009r. godz. 13.30.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luczniczka.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HSW Łuczniczka Bydgoszczy ul Toruńska 59 Przekazanie siwz na wnios wykonawcy za okazaniem dowodu wpłaty 30,00 zł na konto Bank Pocztowy S.A. I o/Bydgoszcz nr 33132011172034090820000001 Opłata za siwz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedzibie HSW /Łuczniczka/ Bydgoszcz ul. Toruńska 59 pok. nr 14 b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.