Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Ciechanów: Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 12 w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 88275 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Okrzei 14, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725980, faks 023 6723818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 12 w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego zamieszkałego przy ul. Wojska Polskiego 12 w Ciechanowie w zakresie szczegółowo określonym w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W zakres robót wchodzi rozbiórka istniejącej więźby dachowej z wykonaniem nowej, wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy płaskiej powlekanej z rąbkiem stojącym, rozbiórka ścianek z rygli na poddaszu z wykonaniem izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 16 cm i podłogi z tarcicy nasyconej gr. 32mm, rozbiórka schodów drewnianych klatki schodowej i wykonanie nowych. Powierzchnia dachu ok. 280 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie wymaganych dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunkow w zależności od złożonych dokumentow na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunkow udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobligowani są do dostarczenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oswiadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, potwierdzone dopuszczeniem Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osob składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentow rejestrowych, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wykonawcy, 6. Wyceniony i podpisany przedmiar robót na remont budynku przy ul. Wojska Polskiego w Ciechanowie, 7. Podpisany projekt umowy, 8. Wykaz wykonanych robot poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 8.Wykaz osób, ktorymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i ktore bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: kierownik budowy posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową; wymagane złożeniem uprawnień budowlanych i aktualnym potwierdzeniem członkowstwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z polisą oc. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Dokument ten musi potwierdzać, że wykonawca będzie ubezpieczony co najmniej przez okres trwania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Dział Techniczno-Inwestycyjny ul. Wyzwolenia 10a 06-400 Ciechanów pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Okrzei 14 06-400 Ciechanów pok. nr 3 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej.
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II" "Monitoring na Osiedlu Bloki" - BO 2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę /rozbudowę drogi powiatowej nr 1235W Wola Młocka - Płaciszewo - Ogonowo
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ciechanów
- Zakup odzieży i obuwia roboczego dla personelu Szpitala.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.