Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Masłów: Budowa chodnika w pasie drogi gminnej w Mąchocicach Kapitulnych od km 0+263 do km 0+520
Numer ogłoszenia: 88216 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów, ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3110878, fax 041 3110836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w pasie drogi gminnej w Mąchocicach Kapitulnych od km 0+263 do km 0+520.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chodniik przyjezdniowy dla pieszych na długości 257 m i szerokości 1,5 m z krawężnikiem betonowym 15x30x100 od strony zewnętrznej zakończony obrzeżem betonowym. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej kolorowej gr. 6cm, na zjazdach kostka szara gr. 8cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie chodnika lub placu z kostki, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Wymagana forma dokumentu oryginał 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 Wymagana forma dokumentu oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 Wymagana forma dokumentu oryginał d) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień otwarcia ofert Wymagana forma dokumentów wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi oryginał , uprawnienia budowlane oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałemprzez wykonawcę składającego ofertę e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 tożsamych robót budowlanych , każda o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych robót budowlanych oryginał dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Małów ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Masłów pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Przebudowa DW nr 567 na odc. Płock -Rogozino od km 6+580 do km 7+109 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w gminie Radzanowo, powiat płocki, woj. mazowieckie - nr postępowania 115/24
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów
- Remont szlaku czerwonego na odcinku Przełęcz Lipnicka (Polana Krowiarki) - Sokolica - ok. 700 mb: wymiana i uzupełnienie drewnianych krawężników, uzupełnienie nawierzchni na wskazanym odcinku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.