Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Warszawa: Konserwacja i restauracja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa)
Numer ogłoszenia: 88209 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6284504, faks 022 6280375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radaopwim.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ---
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i restauracja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i rekonstrukcja nagrobków i rzeźb na Cmentarzu Bernardyńskim w Wilnie (Litwa). Prace obejmują nagrobki: 1. Piotr Zajączkowski - kw. 2-14 2. Maciej Harasimowicz - kw. 2-14 3. Aleksander Sienkiewicz - kw. 2-27 4. Ludomir Dybowski, Zofia z Charewiczów Dybowska - kw. 2-28 5. Narcyz Żurawski, Ewarysta Żurawska - kw. 2-29 6. Aleksander Zawadzki, Ewelina Zawadzka - kw. 2-34 7. Mieczysław Poderni, Karolina Poderni, Józefa Podreni - kw. 2-35 8. Andrzej Kiersnowski, Anius Kiersnowski - kw. 2-38 9. Julia z Iwickich Baszkewiczowa, Mikołaj Baszkiewicz - kw. 2-46 10. Chryzostom Wojewódzki, Amelia Wojewódzka - kw. 2-47 11. Waleria z Kamieńskich Zubowiczowa, Amelia Zubowiczowa - kw. 2-52 12. Alexander Falewicz, Kamilia z Haciskich Falewiczowa - kw. 2-53 13. Wiktor Izdebski - kw. 3-231 14. Ogrodzenie grobu Ruszczyca 15. Ogrodzenie grobu Palukne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 92.31.22.30 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy 52.62.51.00 - 52.62.51.00 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ---III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia wymagane ustawami do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane i doświadczone osoby w celu obsadzenia podanych stanowisk: i. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganiom prawa miejscowego (litewskiego) oraz doświadczenie min. 5 lat pracy na stanowisku wymagającym tych uprawnień, ii. Konserwator zabytków - 2 osoby, każda posiadająca: uprawnienia odpowiadające wymaganiom prawa miejscowego (litewskiego) oraz doświadczenie min. 3 lat pracy na stanowisku konserwatora. c. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności samochodem ciężarowym, dźwigiem samojezdnym 10 t oraz samochodem samowyładowczym 5 t. d. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące prace kamieniarskie i konserwacyjno restauracyjne w obiektach objętych ochroną konserwatorską..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków określonych Wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące dokumenty: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; b. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli ww. wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; c. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radaopwim.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni, adres: ul. Wspólna 35 lok. 4, 00-519 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni, adres: ul. Wspólna 35 lok. 4, 00-519 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający upoważnia radcę prawnego Pawła Cieślika z kancelarii Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni do przygotowanie i przeprowadzenia postępowania..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Budowa Centrum Kulturalno-Społecznego w miejscowości Kopytów
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
- Modernizacja małej kaplicy na CCK ul. Murckowska - Etap I
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
więcej: Roboty na cmentarzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.