eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia wa) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Piła: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile
Numer ogłoszenia: 88065 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w: a) Pilskim Domu Kultury b) Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Pile. Opis przedmiotu zamówienia: Cześć a) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Sali Widowiskowej Pilskiego Domu Kultury zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Sali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia frontowego widowni w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 6 do nr 9, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. Część b) - Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz przeszkolenie obsługi technicznej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, pomiaru Hali z natury, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykonać symulację elektroakustyczną dla nagłośnienia trybun hali sportowej w programie EASE 4.3.8 lub nowszym i dostarczyć ją wraz z ofertą w formie drukowanej i elektronicznej (plik ppj.) w celu potwierdzenia, że proponowana przez niego aparatura spełnia założenia jak w projekcie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i innych udostępnionych dokumentach stanowiących załączniki od nr 10 do nr 12, które są integralną częścią niniejszego SIWZ. Termin: do 16.07.2012 r. WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach robót budowlanych po stronie Wykonawcy poza pracami opisanymi w przedmiarach robót jest między innymi: wykonanie zamocowania wszystkich urządzeń, wykonanie przewiertów, wyciągnięcie przewodów, przepusty, maskowania, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, uporządkowanie placu budowy oraz wszystkie inne czynności niezbędne dla prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostaw oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego wyposażenia. Oferta musi zawierać kompletne zestawy aparatury elektroakustycznej, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych systemów nagłośnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach i funkcjach jak sprzęt wskazany przez Zamawiającego w projektach wykonawczych system nagłośnienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń w postaci kart katalogowych, sporządzonych w języku polskim zawierających wszystkie wyspecyfikowane parametry i funkcje oraz tabele porównawcze, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, że oferowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i funkcjonalnych w porównaniu do produktów określonych przez Zamawiającego w Dokumentacjach Projektowych i Specyfikacjach Technicznych. Ocena spełnienia wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o tabele porównawcze i karty katalogowe producenta oferowanych urządzeń. Zamawiający informuje, że jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wymienione są znaki towarowe urządzeń lub oprogramowania, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry i funkcje określone przez producenta wymienionych urządzeń i programów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia z ograniczoną odpowiedzialnością wynikającą z dokumentów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji i rękojmi. Maksymalny termin reakcji serwisowych (gwarancyjnych) wynosi 48 godzin przez okres 24 miesięcy. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne jednostki. 2. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia, w oparciu o bezusterkowy podpisany przez przedstawiciela poszczególnej jednostki i Wykonawcę protokół odbioru końcowego. Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Pilskim Domu Kultury - 90 dni od dnia od dnia podpisania umowy. b) Dostawa, montaż urządzeń, uruchomienie i strojenie systemu nagłośnienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji - do 16.07.2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.24.12 - Głośniki 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sprzętu nagłośnieniowego/elektroakustycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 złotych, potwierdzoną dokumentami (listy referencyjne, opinie, itp.), że usługa ta została wykonana należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 150.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy powstałego na skutek okoliczności: a) w przypadku wstrzymania realizacji zamówienia w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a zawinionych przez Zamawiającego w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami, kolizji z imprezami masowymi odbywającymi się u Płatnika.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.