eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń badawczych na potrzeby projektu Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku - modelowanie i monitoring zagrożeń. ZNAK SPRAWYZP/CIS/IV/91/11/P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń badawczych na potrzeby projektu Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku - modelowanie i monitoring zagrożeń. ZNAK SPRAWY: ZP/CIS/IV/91/11/P
Numer ogłoszenia: 87982 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń badawczych na potrzeby projektu Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku - modelowanie i monitoring zagrożeń. ZNAK SPRAWY: ZP/CIS/IV/91/11/P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń badawczych - 5 części. Wartość nie przekracza równowartości kwoty 193 tys. EUR. Szczegółowy opis ilościowy i jakościowy przedmiotów zamówienia został określony w załącznikach 5.1-5.5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0, 38.54.00.00-2, 38.43.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zał. nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy 2) Odpowiednio dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę, załącznik(i) nr 5. ... do SIWZ - wypełniony(e) i właściwie podpisany(e) przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podst. art. 144 ustawy - Pzp zastrzega sobie możliwość wprowadzenia - również w stosunku do wzoru - zmian w treści umowy. Zmiany te polegać mogą na: 1. Wykreśleniu z umowy zapisów, które nie mają miejsca w przypadku konkretnego zamówienia. 2. Przesunięciu przez Zamawiającego terminu realizacji zamówienia, gdy z przyczyn technicznych związanych ze specyfiką przedmiotu zamówienia wynika, że realizacja określona w SIWZ oraz umowie jest niemożliwa. 3. Zmianie danych dotyczących Stron, jeśli stan faktyczny uległ zmianie. 4. Zmianie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli okaże się, że należy zastosować inną, niż pierwotnie przewidziana, stawkę podatku VAT. 5. Zmianie parametrów przedmiotu zamówienia, jeśli okaże się, że przedmiot zamówienia jest niemożliwy do zrealizowania w pierwotnym kształcie, ze względów technicznych lub technologicznych, niezależnych od Wykonawcy i nieznanych Zamawiającemu oraz Wykonawcy w czasie zawierania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska - Instytut Telekomunikacji, Teleinformatyki i Akustyki Biuro Projektu Czujniki i Sensory, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-372 Wrocław, budynek C-5, pok. 901.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Wrocławska - Instytut Telekomunikacji, Teleinformatyki i Akustyki Biuro Projektu Czujniki i Sensory, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-372 Wrocław, budynek C-5, pok. 901.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POIG.01.03.01-02-002/08 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1. badania i rozwój nowoczesnych technologii, działanie 1.3. wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, poddziałanie 1.3.1. projekty rozwojowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miernik prądów indukowanych wielkiej częstotliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cęgowy miernik do pomiaru prądów indukowanych w ciele człowieka. Minimalne pasmo pracy 9kHz-70MHz, pomiar prądu co najmniej 2-1000mA. Minimalna średnica wewnętrzna sondy pomiarowej 100mm. Zasilanie akumulatorowe, transmisja danych z sondy do monitora odczytowego - światłowód.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sonda do pomiaru pola elektromagnetycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do pomiaru pola elektromagnetycznego w paśmie co najmniej 100kHz-9GHz przy natężeniu pola co najmniej 0,5-140V/m pozwalająca na pomiar izotropowy oraz poszczególnych składowych przestrzennych PEM (X-Y-Z) przy maksymalnych wymiarach zewnętrznych sondy mniejszych od 55mm w dowolnym przekroju. Transmisja wyników pomiaru z sondy łączem światłowodowym - wymagane podstawowe oprogramowanie do wizualizacji wyników pomiaru, sonda z zasilaniem autonomicznym pozwalającym na co najmniej 50 godzin ciągłej pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Młynek polowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 komplet składający się z młynka polowego, zasilacza, przewodu do połączenia z oscyloskopem, bloków mocujących.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Moduł rozszerzający KIN-TEK 491 PM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł będzie służył do przygotowywania mieszanin lotnych związków organicznych. Jest elementem rozszerzającym zakupiony wcześniej generator gazów wzorcowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 133.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spektrofotometr z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laboratoryjny jednowiązkowy spektrofotometr przeznaczony do analizy wody, ścieków. Umożliwia stosowanie różnorodnych testów: fiolek, tabletek, odczynników proszkowych i płynnych, pozwala na użycie kuwet okrągłych o średnicy 16 mm i 24 mm oraz prostokątnych o drodze optycznej od 10 do 50 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.