eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony1. część wschodnia, 2. część zachodnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Wrocław: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia, 2. część zachodnia
Numer ogłoszenia: 87945 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia, 2. część zachodnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia, - Zadanie nr 2 - część zachodnia miasta Wrocławia. 2. Zakres zamówienia (dla każdego zadania) obejmuje: 1) wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia wraz z opracowaniem w niezbędnym zakresie, uzgodnieniem, wyniesieniem w terenie oraz utrzymaniem i likwidacją organizacji ruchu zastępczego, w tym: a) naprawę konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich, b) naprawę, wymianę oraz montaż elementów wyposażenia obiektów inżynierskich, c) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników, d) remonty - naprawy nawierzchni i izolacji wraz z naprawą płyty pomostowej, e) remonty przepustów drogowych, f) oznakowanie wykonywanych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) zabezpieczanie awarii na obiektach inżynierskich. 2) prace interwencyjne polegające na: a) opracowaniu, uzgodnieniu i zatwierdzeniu dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego w sytuacji pilnej potrzeby wyłączenia obiektu inżynierskiego z użytkowania lub ograniczenia ruchu na obiekcie inżynierskim (np. po ekspertyzie, po ograniczeniu nośności, po uszkodzeniu przez pojazd itp.) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, b) wyniesieniu w terenie, utrzymaniu i likwidacji organizacji ruchu zastępczego w sytuacji określonej w pkt a), c) inne prace interwencyjne (wynajem podnośnika koszowego, wynajem łodzi motorowej do inspekcji mostów), d) opracowanie niezbędnej dokumentacji pod zlecony zakres robót wymagających zgłoszenia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu czynności opisanych w pkt II.1.4)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 35.000,00 zł, Zadanie nr 2: 25.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na prowadzeniu robót utrzymaniowych na obiektach inżynierskich w terenie miejskim*) w okresie minimum 12 miesięcy na łączną kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto. W ramach prowadzonego zamówienia na roboty utrzymaniowe obiektów inżynierskich wykonawca musi wykazać się łącznie doświadczeniem w zakresie: - naprawy ubytków konstrukcji nośnej, w tym: płyty, dźwigarów i podpór, - naprawy elementów wyposażenia, w tym: łożysk, dylatacji, balustrad, elementów odwodnienia itp., - naprawy lub budowy przepustów drogowych, - wymiany nawierzchni bitumicznej, izolacji i naprawy płyty pomostowej. *) przez teren miejski należy rozumieć teren zabudowany, posiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.1. kierownikiem robót (jedną osobą na każde zadanie, na które jest składana oferta), który: - pełnił funkcję kierownika robót mostowych na co najmniej jednym zadaniu wykonanym w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującym budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego, - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi (bez ograniczeń) i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.2. projektantem (jedną osobą na każde zadanie, na które jest składana oferta) który: - opracował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu inżynierskiego, - posiada aktualne uprawnienia budowlane do projektowania mostów (bez ograniczeń) i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3. brygadami roboczymi minimum 10-osobowymi w ilości po 1 brygadzie na każde zadanie, na które jest składana oferta. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek 1.1. i 1.2. musi spełnić dowolny wykonawca, warunek 1.3. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 2) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy; 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Dorota Palczak, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia wraz z opracowaniem w niezbędnym zakresie, uzgodnieniem, wyniesieniem w terenie oraz utrzymaniem i likwidacją organizacji ruchu zastępczego, w tym: a) naprawę konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich, b) naprawę, wymianę oraz montaż elementów wyposażenia obiektów inżynierskich, c) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników, d) remonty - naprawy nawierzchni i izolacji wraz z naprawą płyty pomostowej, e) remonty przepustów drogowych, f) oznakowanie wykonywanych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) zabezpieczanie awarii na obiektach inżynierskich. 2) prace interwencyjne polegające na: a) opracowaniu, uzgodnieniu i zatwierdzeniu dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego w sytuacji pilnej potrzeby wyłączenia obiektu inżynierskiego z użytkowania lub ograniczenia ruchu na obiekcie inżynierskim (np. po ekspertyzie, po ograniczeniu nośności, po uszkodzeniu przez pojazd itp.) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, b) wyniesieniu w terenie, utrzymaniu i likwidacji organizacji ruchu zastępczego w sytuacji określonej w pkt a), c) inne prace interwencyjne (wynajem podnośnika koszowego, wynajem łodzi motorowej do inspekcji mostów), d) opracowanie niezbędnej dokumentacji pod zlecony zakres robót wymagających zgłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 2. część zachodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia wraz z opracowaniem w niezbędnym zakresie, uzgodnieniem, wyniesieniem w terenie oraz utrzymaniem i likwidacją organizacji ruchu zastępczego, w tym: a) naprawę konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich, b) naprawę, wymianę oraz montaż elementów wyposażenia obiektów inżynierskich, c) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników, d) remonty - naprawy nawierzchni i izolacji wraz z naprawą płyty pomostowej, e) remonty przepustów drogowych, f) oznakowanie wykonywanych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) zabezpieczanie awarii na obiektach inżynierskich. 2) prace interwencyjne polegające na: a) opracowaniu, uzgodnieniu i zatwierdzeniu dokumentacji projektowej dla organizacji ruchu zastępczego w sytuacji pilnej potrzeby wyłączenia obiektu inżynierskiego z użytkowania lub ograniczenia ruchu na obiekcie inżynierskim (np. po ekspertyzie, po ograniczeniu nośności, po uszkodzeniu przez pojazd itp.) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, b) wyniesieniu w terenie, utrzymaniu i likwidacji organizacji ruchu zastępczego w sytuacji określonej w pkt a), c) inne prace interwencyjne (wynajem podnośnika koszowego, wynajem łodzi motorowej do inspekcji mostów), d) opracowanie niezbędnej dokumentacji pod zlecony zakres robót wymagających zgłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.