eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Poznań: Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale
Numer ogłoszenia: 87850 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58400 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale, w tym: 1) Wznowienie usług wsparcia serwisowego na System YSoft SafeQ; 2) Dostawa 15 licencji na terminale wraz z objęciem ich wsparciem serwisowym YSoft; 3) Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją; 4) Świadczenie usługi konserwacyjno-serwisowej, w tym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. 2. Zamówienie w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 powyżej realizowane będzie do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. do kwoty 263.023,20 zł brutto. 3. Podane przez Zamawiającego, w formularzu ofertowym, ilości stron A4 były ilościami szacunkowymi, a obliczona na ich podstawie cena służyła wyłącznie porównaniu i ocenie złożonych ofert. 4. Zamawiający wymagał, by czas usunięcia awarii urządzenia lub systemu SafeQ, o którym mowa w §7 ust. 1 lit. b projektu umowy, nie był dłuższy niż 8 godzin przypadających w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Termin realizacji zamówienia: a) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej przez okres 36 miesięcy od dnia 02.05.2016 r.; b) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 powyżej - dostawa w terminie do dnia 02.05.2016 r., z tym, że dzień 02.05.2016 r. jest wymaganym dniem instalacji; wsparcie serwisowe przez okres 36 miesięcy od dnia 02.05.2016 r.; c) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej w terminie do dnia 02.05.2016 r., z tym, że dzień 02.05.2016 r. jest wymaganym dniem instalacji; d) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 powyżej w terminie od dnia 02.05.2016 r. do momentu wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.77.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88483,74

  • Oferta z najniższą ceną: 88483,74 / Oferta z najwyższą ceną: 88483,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.