eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjachCzęść 1budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego/Szosa Lubicka, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej Część 2zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szczecińskiej, zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. A. Ludowej Część 3budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Toruń: Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: Część 1: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego/Szosa Lubicka, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej Część 2: zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szczecińskiej, zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. A. Ludowej Część 3: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka
Numer ogłoszenia: 87825 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: Część 1: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego/Szosa Lubicka, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej Część 2: zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szczecińskiej, zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. A. Ludowej Część 3: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Część 1 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego / Szosa Lubicka, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, - montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. Część 2 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - siłownia zewnętrzna przy ul. Szczecińskiej, - siłownia zewnętrzna przy ul. Armii Ludowej, wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania (w zakresie obejmującej m.in.: wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka, z zastrzeżeniem § 1 ust. 3 wzoru umowy, dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ (opracowanie własne Zamawiającego). Część 3 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, - montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia: Część 1: - rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy - zakończenie - nie później niż 4 tygodnie od zawarcia umowy Część 2: - rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy - zakończenie - nie później niż 12 tygodni od zawarcia umowy z zastrzeżeniem: Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z podziałem na poszczególne zakresy prac i w szczegółowych terminach określonych poniżej: 1) złożenie do organu architektoniczno-budowlanego kompletnego wniosku z wymaganymi załącznikami o decyzję o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych na realizację zadania w pełnym zakresie - w terminie nie później niż 4 tygodnie od zawarcia umowy, z tym, że dokonanie powyższego winno być poprzedzone: a) złożeniem do odbioru przez Zamawiającego całości projektów budowlanych zawierających wszystkie elementy projektu wykonawczego, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych na realizację zadania w pełnym zakresie oraz pozostałych opracowań projektowych, 2) realizacja całości robót budowlanych i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania: a) rozpoczęcie - nie później niż 10.09.2015 r. b) zakończenie - nie później niż 12 tygodni od zawarcia umowy, 3) sprawowanie nadzoru autorskiego - z dniem rozpoczęcia robót budowlanych do dnia ich zakończenia, 4) złożenie do organu nadzoru budowlanego kompletnego wniosku z wymaganymi załącznikami o decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wymagana) - w terminie 7 dni od daty bezusterkowego odbioru końcowego całości przedmiotu umowy. Część 3: - rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy - zakończenie - nie później niż 3 tygodnie od zawarcia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - łącznie dla trzech części: - dla części 1: 1 000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych 00/100 ) - dla części 2: 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100 ) - dla części 3: 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100 ) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony - 111/2015 : Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: Część 1: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego/Szosa Lubicka, budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej Część 2: zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szczecińskiej, zaprojektowanie i budowa siłowni zewnętrznej przy ul. A. Ludowej Część 3: budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca udowodni, że osoba, którą dysponuje i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w następującej specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - kierownik budowy, wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca może się posługiwać tą samą osobą spełniającą powyższy warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). - oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesiące - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla części 1 oraz 3: Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej; b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej; c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; d) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych; b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w modernizowanych i remontowanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy; c) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; d) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych lub uzupełniających (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 8 ust. 11 wzoru umowy; 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zawarcie przez Wykonawcę umowy ze wskazanym podwykonawcą w trybie zapisów § 3 wzoru umowy, która w szczególności dotyczyć będzie uwarunkowania dokonania odbioru końcowego i podpisania protokołu końcowego przez Zamawiającego zapłaceniem przez Wykonawcę (i udokumentowaniem powyższego na podstawie stosownego oświadczenia przekazanego Zamawiającemu) całości wynagrodzenia należnego podwykonawcy; 5) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu stron; 6) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 14 wzoru umowy. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: - projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, - przedmiar i niezbędne rysunki. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: - opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, - uzasadnienie zmiany, - obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia. dla części 2: Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; d) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w modernizowanych i remontowanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy, c) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, d) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych lub uzupełniających (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 14 ust. 5 pkt. 5 wzoru umowy, 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zawarcie przez Wykonawcę umowy ze wskazanym podwykonawcą w trybie zapisów § 11 wzoru umowy, która w szczególności dotyczyć będzie uwarunkowania dokonania odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego zapłaceniem przez Wykonawcę (i udokumentowaniem powyższego na podstawie stosownego oświadczenia przekazanego Zamawiającemu) całości wynagrodzenia należnego podwykonawcy, 5) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu stron, 6) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 14 ust. 9 wzoru umowy. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: - projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, - przedmiar i niezbędne rysunki. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: -opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, -uzasadnienie zmiany, -obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia Wydział Inwestycji i Remontów ul. Wały gen. Sikorskiego 10, sekretariat 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia Wydział Inwestycji i Remontów ul. Wały gen. Sikorskiego 10, sekretariat 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego / Szosa Lubicka, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Reja, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Łyskowskiego / Szosa Lubicka, - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Szubińskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, - montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - siłownia zewnętrzna przy ul. Szczecińskiej, - siłownia zewnętrzna przy ul. Armii Ludowej, wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - siłownia zewnętrzna przy ul. Szczecińskiej, - siłownia zewnętrzna przy ul. Armii Ludowej, wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania (w zakresie obejmującej m.in.: wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka, z zastrzeżeniem § 1 ust. 3 wzoru umowy, dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ (opracowanie własne Zamawiającego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa siłowni zewnętrznych w ramach budowy terenów rekreacyjnych na terenie miasta Torunia w następujących lokalizacjach: - budowa siłowni zewnętrznej przy ul. Świętopełka. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - wykonanie utwardzeń z kostki betonowej pod urządzeniami, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, - montaż elementów małej architektury: śmietnik i ławka. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.