To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Włocławek: Bieżąca dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 8781 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501944 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r., z podziałem na 2 części: Część nr 1: Dostawa materiałów biurowych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Część nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe materiały biurowe i eksploatacyjne tylko firmowe (markowe) w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników (dotyczy tonerów, tuszów, wkładów drukujących, itp.). Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (np. pojemność, wydajność tonera/tuszu i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert materiałów eksploatacyjnych regenerowanych bądź uzupełnianych. Uwaga ! Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. materiałów o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych. W przypadku oferowania materiału (artykułu) innej marki, niż określonej w ww. opisie przedmiotu zamówienia, należy w formularzu cenowym podać markę i producenta tego materiału (artykułu), oraz: wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 2. Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Materiały, artykuły, wyroby, stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych, faksem i telefonicznych zamówień. 2) Wykonawca dostarczy materiały, artykuły, wyroby swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego, licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. 8:00-15:00 poniedziałek- piątek. 3) Wykonawca na dostarczone materiały, artykuły, wyroby udzieli gwarancji na okres12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiającego. 4) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. 5) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery, tusze i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 6) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów, tuszów i wkładów drukujących, nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. 8) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna i głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia wskazanego przez Zamawiającego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wskazanym przez Zamawiającego. Ustala się reakcję serwisową w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. 9) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 10) Zamawiający zastrzega sobie, że ilości materiałów, artykułów, wyrobów wskazane w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zmawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wielkości podanych w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i druków dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
- Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48135,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44158,43
Oferta z najniższą ceną: 44158,43 / Oferta z najwyższą ceną: 125103,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres od daty obowiązywania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
- Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99072,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48468,15
Oferta z najniższą ceną: 48468,15 / Oferta z najwyższą ceną: 109431,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.