eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wymiana ogrodzenia od strony Al. Bojowników i DTŚ w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Chorzów: Wymiana ogrodzenia od strony Al. Bojowników i DTŚ w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 87804 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, fax 032 2417055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ogrodzenia od strony Al. Bojowników i DTŚ w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wymiana ogrodzenia od strony Al. Bojowników i DTŚ w Chorzowie Zakres robót obejmuje: *rozbiórki i demontaże: - wykucie gniazd w betonie pod osadzenie nowych słupków pionowych bram, ogrodzeń i furtek, - demontaż ogrodzeń stalowych z siatki w ramach stalowych (przęsła), - demontaż ogrodzenia z siatki na słupkach, *roboty montażowe: - przęsło ogrodzenia 2,6m x 3,1m( słupy z rury kwadratowej 100mm x 100mm, zamknięte od góry płaskownikiem, w rozstawie co 2,6m, h= 3,1m z zabetonowaniem na głębokość 0, 9 m., poprzeczki dwie poziome z rur kwadratowych 60x60mm,dł.2,5m w każdym przęśle, pręty pionowe kwadratowe 20x20mm,co 10cm, h=3.1m( 25 sztuk w każdym przęśle) - Brama wjazdowa dwuskrzydłowa 6,0m x 3,1m ( słupy z rury kwadratowej 100x 100mm, zamknięte od góry płaskownikiem, h= 3,1m, zabetonowane na głębokość 0,9m), skrzydła: rama i zastrzał z rur kwadratowych 60x60mm( 32m na jedną bramę) jedno skrzydło blokowane. Zamykanie na kłódkę. Pręty pionowe kwadratowe 20x20mm, co 10 cm, h= 3,1m( 25 sztuk w każdym przęśle). Całość pomalowana minią oraz dwukrotnie farbą nawierzchniową. - Furtka: słupy z rury kwadratowej 100x100mm zamknięte od góry płaskownikiem, h= 3,1m, zabetonowane na głębokość 0,9m. Skrzydło- rama prostokątna z rur kwadratowych 60x60mm(9 m na jedną furtkę. Nad furtką zamontowana dodatkowa poprzeczka do której przyspawane są pręty pionowe, zamykana na kłódkę. Pręty pionowe kwadratowe 20x20mm, co 10cm, h= 3,1m ( 10 sztuk w każdej furtce). Całość pomalowana minią oraz dwukrotnie farbą nawierzchniową. * roboty betonowe: - zabetonowanie słupków pionowych bram, przęseł i furtek na głębokość min.0,9m betonem B-20 * roboty malarskie: - zabezpieczenie przed korozją-pomalowanie elementów stalowych farbą minią lub Cekor R oraz dwukrotnie farbą nawierzchniową * krawężniki betonowe: - ułożenie krawężników betonowych zastępujących cokół ogrodzenia W załączeniu plan remontu ogrodzenia w tym bram i furtek oraz rysunki: bramy, przęsła ogrodzenia i furtki Do dokumentów przetargowych dołączony zostaje przedmiar robót, na podstawie którego należy opracować kosztorys ofertowy. Zachować kolejność pozycji zgodną z kolejnością pozycji przedmiaru robót. Łączną kwotę netto i brutto wynikającą z opracowanego kosztorysu ofertowego należy wpisać w załączony formularz ofertowy - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (składają wspólną ofertę) są zobowiązani do spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu oraz do dostarczenia : - pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Przedmiotowe warunki dopuszczenia do zamówienia publicznego -przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 3 letnią gwarancją STWi OR i przedmiar robót dostępne do wglądu na stronie internetowej: www.moris.chorzow.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej:www.moris.chorzow.pl/bip, bądź uzyskać od Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zamówienia ( faksem) za kwotę 40,-zł(czterdzieści złotych). 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn.29.01.04 - prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, które składa Wykonawca celem potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (zał. nr 2 do SIWZ) Wymagania jakie stawia Zamawiający, jeżeli chodzi o fakt wykonania zamówień: - wykonanie 2 robót, w szczególności wykonanie ogrodzeń stalowych, wznoszenie konstrukcji stalowych itp.(2 szt) b) wykazu stwierdzającego, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wymagania jakie stawia Zamawiający: Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wskaże co najmniej: - 1 osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych -kierownika robót ( zał.. nr 5) w rozumieniu ustawy -Prawo budowlane w dziedzinie : konstrukcyjno- budowlanej, której uprawnienia są aktualne i odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7.lipca 1994r.prawo budowlane-Dz.U.z2006r.Nr156,poz.1118 oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie-Dz.U.83,poz.578 wraz z aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego o przynależności do nich i opłacaniu składek ubezpieczenia OC z tytułu wykonywania uprawnień( zał. Nr 5 do SIWZ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI pkt.1 ppkt. a, b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w VI pkt. 3 ppkt a),b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa w VI pkt.3 ppkt c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w VI pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty , o których mowa wyżej winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA! Wykonawca może skorzystać z usług podwykonawców. Zakres rzeczowy jaki Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom należy wykazać w zał. nr 6 do SIWZ., z wyszczególnieniem zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców i kwotą należną podwykonawcy oraz ewentualnym wskazaniem nazw, adresów firm proponowanych podwykonawców Załącznik nr 6 należy dołączyć także wówczas, gdy wykonawca nie zamierza korzystać z podwykonawców. W takim wypadku rubryki te należy przekreślić, bądź wpisać nie dotyczy i podpisać się. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopie dokumentów wymagają potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, bądź osoby upoważnione do podpisywania ofert (osoby wymienione w dokumentach uprawnione do występowania w obrocie prawnym, albo osoby wymienione w upoważnieniu do podpisywania oferty, podpisanym przez osoby wymienione w dokumentach uprawniających Wykonawców do występowania w obrocie prawnym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113 pok.335 za kwote 40 zł. lub na str. internetowej j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113 pok.335.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.