eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Rozbudowa budynku Muzeum Walki i Męczeństwa w Treblince oraz budowa oczyszczalni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Siedlce: Rozbudowa budynku Muzeum Walki i Męczeństwa w Treblince oraz budowa oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 87778 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Siedlcach , ul. J. Piłsudskiego 1, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0 25 632 74 70, 0 25 632 74 79, faks 0 25 632 42 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsiedlce.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Muzeum Walki i Męczeństwa w Treblince oraz budowa oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Muzeum Walki i Męczeństwa w Treblince o nową część funkcjonalną z odrębnym wejściem, w której znajdować się będą pomieszczenia pomocnicze do funkcjonowania muzeum. Zaprojektowano budynek parterowy w całości podpiwniczony z poddaszem użytkowym, wyposażony w windę łączącą kondygnację parteru i poddasza - I piętra. Projektowana powierzchnia zabudowy - 245,82 m2; powierzchnia użytkowa 511,64 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę oczyszczalni o przepustowości 18 m3/d z elementami towarzyszącymi i stawem technologicznym (powierzchnia w obrysie 820 m2) oraz budowę drogi dojazdowej do oczyszczalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000 zł ( pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone,tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczen do kierowania robotami budowlanymi; osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznana będzie budowa budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3, budowa oczyszczalni ścieków wraz ze stawem technologicznym , wykonane siłami własnymi, z udziałem podwykonawców lub jako podwykonawca; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie sprawdzenia dokumentów niżej wymienionych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,stanowiące załącznik nr 2 do siwz, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odraczające lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, stanowiący załącznik nr 4 do siwz. Należy równiez załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będę kierowały robotami posiadają wymagane uprawnienia oraz są wpisane na listę członków własciwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Do oferty należy dołączyć również: 1) wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zakresem robót zawartym w przedmiarach, 3) dowód wniesienia wadium w formie oryginału, 4) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeśli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 5) informacje dotyczące podwykonawców, wg załącznika nr 6 do siwz; jezeli wykonawca nie będzie zatrudniał podwykonawców należy w załączniku nr 6 wpisać nie dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsiedlce.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 1, 08- 110 Siedlce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 1, 08 - 110 Siedlce, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.