eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Milejówul. Szkolnej i ul. Krótkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Rozprza: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Milejów: ul. Szkolnej i ul. Krótkiej
Numer ogłoszenia: 87665 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozprza , ul. 900-lecia 3, 97-340 Rozprza, woj. łódzkie, tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, faks 044 6158006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Milejów: ul. Szkolnej i ul. Krótkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Milejów (ul. Szkolnej i ul. Krótkiej). Roboty drogowe - przebudowa dróg gminnych w miejscowości Milejów polegająca na wykonaniu: - robót pomiarowych, - robót ziemnych, - podbudowy, - nawierzchni (warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej), - krawężników, - wjazdów o nawierzchni bitumicznej, - wjazdów z kostki, - chodnika, - poboczy, - odwodnienia, - rowów, - oznakowania, 1 Warstwa wiążąca -2.439,40 m2; 2 Warstwa ścieralna-2.413,25 m2; 3Wjazdy o nawierzchni bitumicznej -106,00 m2; 4 Wjazdy z kostki-44,00 m2; 5 Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm -485,00 m2 Przedmiotowa inwestycja zostanie realizowana w następującej kolejności: ulica Szkolna - dł. 380,00 m, ulica Krótka - dł. 084,15 m, Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja projektowa i przedmiar..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004. Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na przebudowę dróg gminnych w miejscowości Milejów: ul. Szkolnej i ul. Krótkiej, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu wpłaconym przelewem należy przekazać za pokwitowaniem do Urzędu Gminy, do pokoju nr 16, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 25 czerwca 2009 r. do godz. 10:00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które rodzajem i wartością odpowiadają złożonej ofercie tj.: przebudowa/budowa dróg o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia, iż zamówienie zostało wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 3. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień wg załącznika nr 4. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot do załącznika nr 4 należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch robót, które rodzajem i wartością odpowiadają złożonej ofercie tj.: przebudowa/budowa dróg o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia, iż zamówienie zostało wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 3. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagany dokument był złożony przez jednego członka konsorcjum (przez tego wykonawcę, który samodzielnie spełnia ww. warunek). 6. Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w załączniku nr 3. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień wg załącznika nr 4. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot do załącznika nr 4 należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozprza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rozprza ul. 900-lecia 3 (pok. 12) 97-340 Rozprza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rozprza ul. 900-lecia 3 (pok. 13) 97-340 Rozprza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.