eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tusk › ¦wiadczenie us³ug przewozowych w komunikacji samochodowej na terenie Gminy Pu³tusk

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-04-01

Pu³tusk: ¦wiadczenie us³ug przewozowych w komunikacji samochodowej na terenie Gminy Pu³tusk
Numer og³oszenia: 87644 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pu³tusk , ul. Rynek 41, 06-100 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug przewozowych w komunikacji samochodowej na terenie Gminy Pu³tusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozowych w komunikacji samochodowej na terenie Gminy Pu³tusk na trasie Pu³tusk-Ponikiew-Grabówiec-Pu³tusk we wszystkie dni tygodnia wed³ug rozk³adu jazdy okre¶lonego przez Zamawiaj±cego (za³. nr 1 do SIWZ), z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cego cennika biletów przyjêtego Uchwa³± Rady Miejskiej w Pu³tusku (za³. nr 2 do SIWZ) przy za³o¿eniu, ¿e wp³ywy ze sprzeda¿y biletów otrzymuje Wykonawca. 2. Przewozy nale¿y wykonywaæ przy respektowaniu przepisu art. 18b ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r- o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874, ze zm.) 3. Przewidywana dzienna ilo¶æ kursów- 6 o ³±cznej d³ugo¶ci 150 km, ilo¶æ kilometrów rocznie- 54 750 km, za okres zamówienia- 164 250 km. 4.Po zakoñczeniu ka¿dego miesi±ca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej. Stawka ta bêdzie waloryzowana nie wiêcej ni¿ raz w roku (od 1 stycznia danego roku) w oparciu o wska¼nik wzrostu cen i us³ug GUS za rok poprzedni, publikowany w Monitorze Polskim. 5.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wprowadzenia korekt do miejskiej sieci komunikacyjnej i rozk³adów jazdy, uwzglêdniaj±c stopieñ zapotrzebowania spo³ecznego na us³ugi przewozowe. W przypadkach konieczno¶ci dokonania zmian, Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dokonania niezbêdnych uzgodnieñ z Wykonawc± na 30 dni przed terminem wprowadzenia ww. zmian. Zmiany mog± nast±piæ równie¿ na wniosek Wykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego. Ww. zmiany nie mog± spowodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy powy¿ej kwoty, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia. 6. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y: a. zabezpieczenie taboru do obs³ugi przewozów, b. opracowanie rozk³adów jazdy, ich wywieszenie na przystankach oraz bie¿±c± aktualizacjê, c. druk biletów i zorganizowanie ich sprzeda¿y d. kontrolê przewozów..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 60.10.00.00 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4.000,00

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2 Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków a. do¶wiadczenie: Wymagane jest wykazanie siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 1 podobn± us³ug± oraz za³±czenie do oferty dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykazana us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie. b. potencja³ techniczny Wykonawca dysponuje w celu wykonania przedmiotu zamówienia co najmniej 4 autobusami o ilo¶ci miejsc nie mniejszej ni¿ 37 siedz±cych oraz 12 stoj±cych ka¿dy, przystosowanymi do regularnej publicznej komunikacji miejskiej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262, ze zm.) oraz wyposa¿onymi w nastepuj±ce oznakowanie: -tablica czo³owa, -tablica kierunkowa boczna, -kwadrat z numerem linii z przodu i z ty³u autobusu. W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku nale¿y przedstawiæ stosowne dokumenty. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o o¶wiadczenia lub dokumenty z³o¿one przez wykonawcê w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór druku za³±cznik nr 4 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wy¿ej wymieniony dokument musi byæ z³o¿ony przez ka¿dego z wykonawców. 3. Wykaz potwierdzaj±cy posiadanie przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego (wzór druku za³±cznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz posiadanego taboru, który Wykonawca zamierza wykorzystaæ w celu wykonania przedmiotu zamówienia wraz z o¶wiadczeniem, i¿ ww. tabor spe³nia wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262, ze zm.) oraz wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego (za³±cznik Nr 6). 5. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874, ze zm.) 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 7. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Powy¿sze za¶wiadczenia musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umpultusk.bip.org.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urzad Miejski w Pu³tusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pu³tusk, adres tymczasowy: ul. Jana Paw³a II 18.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Pu³tusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pu³tusk, adres tymczasowy: ul. Jana Paw³a II 18.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.