eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Prochowice: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice.
Numer ogłoszenia: 87568 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przedmiot zamówienia:Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch niezależnych od siebie zadań inwestycyjnych stanowiących Część I i Część II zamówienia pn.: I. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach II. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice w sposób kompleksowy, zapewniający należyte wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych, gwarantujących prawidłową eksploatację i użytkowanie wybudowanych obiektów, zgodnie z ich przeznaczeniem. 5.2. Zakres rzeczowy I części zamówienia pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci Mierzowice obejmuje wykonanie: 4,3km grawitacyjno-tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej z rur PVC O 160-200mm - 1,85km i tłocznej z rur PE O 75-90mm - 2,45km), 3 sztuki kompletnie wyposażonych przepompowni ścieków (PG1: Qp=14,4m3/h Hp=30,68m Hg=20,4m; PG2:Qp=14,4m3/h Hp=7,0m Hg=9,3m; PG3: Qp=10,8m3/h Hp=7,4m Hg=2,8) wraz z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu wokół przepompowni, odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych oraz włączenie wybudowanej sieci do sieci istniejącej we wsi Mierzowice. 5.3. Zakres rzeczowy II części zamówienia pn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice obejmuje wykonanie: 650m sieci wod.kan. w tym: sieci wodociągowej z rur PE 90 ok. 88,5 m i z rur PE 110 ok. 155 m, czterema przyłączami wodociągowymi PE 32 o długości 6 m i trzema hydrantami p.poż., sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC 200 o długości ok. 378 m z przykanalikami (4 szt.) z rur PVC 160 o łącznej długości 20m. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000 - 6 szt., studnie inspekcyjne z tworzywa fi 425 szt. 4. Pompownia ścieków śr. wew. 1500 H - 4900 mm z dwiema pompami zatapialnymi (1 komplet) wraz z przyłączem energetycznym długości 317 m i zagospodarowaniem terenu. Wykonanie rurociągów tłocznych z rur PE 90 o długości ok. 9,5 m od przepompowni ścieków do odbiornika, którym jest istniejący rurociąg tłoczny DN150. 5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Część I oraz Część II) zawiera załączona dokumentacja, stanowiąca tom III SIWZ w tym projekty budowlane zatwierdzone decyzjami pozwolenia na budowę wraz z przedmiarami robót wg branż oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w częściach zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów i oceny prawidłowości wykonania robót . 5.5. Zamówienie (Część I oraz Część II) obejmuje również wykonanie (z udziałem Inspektora Nadzoru) inspekcji telewizyjnej wybudowanej kanalizacji - za pomocą kolorowej kamery z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportów z inspekcji, obejmujących m.in. opis oraz parametry poszczególnych odcinków kanalizacji (numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek, wykrytych uszkodzeń) oraz filmy na płycie CD przedstawiające całą trasę kanalizacji 5.6. Wszystkie roboty budowlane, wchodzące w zakres zamówienia (Część I oraz Część II), a opisane dokumentacją projektową i STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, na warunkach ustalonych w zawartej umowie (Istotne postanowienia umowy określono w SIWZ - tom II). 5.7. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia samodzielnie lub przy udziale podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1, 45.23.22.00-4, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: przy ofercie na Część I zamówienia: 40.000 PLN (czterdzieści tysięcy) przy ofercie na Część II zamówienia: 5.000 PLN (pięć tysięcy) przy ofercie na całość zamówienia (Część I + Część II): 45.000 PLN (czterdzieści pięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego wg Załącznika nr 1 do formularza OFERTA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące razem 10 km grawitacyjno tłocznej kanalizacji sanitarnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał techniczny: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał kadrowy: Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej: - 3 osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowiskach kierownik budowy i kierowników robót w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia: sanitarnej i elektrycznej; - 6 osobowym zespołem wykwalifikowanych robotników. Wykonawca zobowiązany będzie postanowieniami umowy (tom II SIWZ) realizować zamówienie w sposób ciągły, z udziałem co najmniej 6 osobowego zespołu wykwalifikowanych robotników pod nadzorem kierownika budowy i co najmniej 1 kierownika robót, stosownie do rodzaju wykonywanych robót (sanitarnych i elektrycznych) z zastrzeżeniem, że nie występują szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty, - kosztorys ofertowy - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. - dokumenty o których mowa w pkt.8.4 SIWZ Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie ma możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, za wyjątkiem tych zmian, których możliwość wprowadzenia, Zamawiający przewidział na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. określonych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących tom II SIWZ, zgodnie z którymi zostanie zawarta umowa z wybranym wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pok. 13 (Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej) w dniach pracy Urzędu w godz. 8:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pok. 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane ze środków własnych gminy przy współfinansowaniu WFOŚiGW.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci w Mierzowice w sposób kompleksowy, zapewniający należyte wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych, gwarantujących prawidłową eksploatację i użytkowanie wybudowanych obiektów, zgodnie z ich przeznaczeniem. Zakres rzeczowy I części zamówienia pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Gromadzyń z włączeniem do sieci Mierzowice obejmuje wykonanie: 4,3km grawitacyjno-tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej z rur PVC O 160-200mm - 1,85km i tłocznej z rur PE O 75-90mm - 2,45km), 3 sztuki kompletnie wyposażonych przepompowni ścieków (PG1: Qp=14,4m3/h Hp=30,68m Hg=20,4m; PG2:Qp=14,4m3/h Hp=7,0m Hg=9,3m; PG3: Qp=10,8m3/h Hp=7,4m Hg=2,8) wraz z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu wokół przepompowni, odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych oraz włączenie wybudowanej sieci do sieci istniejącej we wsi Mierzowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Część I) zawiera załączona dokumentacja, stanowiąca tom III SIWZ w tym projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę wraz z przedmiarami robót wg branż oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w częściach zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów i oceny prawidłowości wykonania robót . Zamówienie (Część I) obejmuje również wykonanie (z udziałem Inspektora Nadzoru) inspekcji telewizyjnej wybudowanej kanalizacji - za pomocą kolorowej kamery z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportów z inspekcji, obejmujących m.in. opis oraz parametry poszczególnych odcinków kanalizacji (numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek, wykrytych uszkodzeń) oraz filmy na płycie CD przedstawiające całą trasę kanalizacji Wszystkie roboty budowlane, wchodzące w zakres zamówienia (Część I), a opisane dokumentacją projektową i STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, na warunkach ustalonych w zawartej umowie (Istotne postanowienia umowy określono w SIWZ - tom II). Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia samodzielnie lub przy udziale podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1, 45.23.22.00-4, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice, w sposób kompleksowy, zapewniający należyte wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych, gwarantujących prawidłową eksploatację i użytkowanie wybudowanych obiektów, zgodnie z ich przeznaczeniem. Zakres rzeczowy II części zamówienia pn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Kwiatkowice obejmuje wykonanie: 650m sieci wod.kan. w tym: sieci wodociągowej z rur PE 90 ok. 88,5 m i z rur PE 110 ok. 155 m, czterema przyłączami wodociągowymi PE 32 o długości 6 m i trzema hydrantami p.poż., sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC 200 o długości ok. 378 m z przykanalikami (4 szt.) z rur PVC 160 o łącznej długości 20m. Studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000 - 6 szt., studnie inspekcyjne z tworzywa fi 425 szt. 4. Pompownia ścieków śr. wew. 1500 H - 4900 mm z dwiema pompami zatapialnymi (1 komplet) wraz z przyłączem energetycznym długości 317 m i zagospodarowaniem terenu. Wykonanie rurociągów tłocznych z rur PE 90 o długości ok. 9,5 m od przepompowni ścieków do odbiornika, którym jest istniejący rurociąg tłoczny DN150. Zamówienie (Część II) obejmuje również wykonanie (z udziałem Inspektora Nadzoru) inspekcji telewizyjnej wybudowanej kanalizacji - za pomocą kolorowej kamery z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportów z inspekcji, obejmujących m.in. opis oraz parametry poszczególnych odcinków kanalizacji (numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek, wykrytych uszkodzeń) oraz filmy na płycie CD przedstawiające całą trasę kanalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Część II) zawiera załączona dokumentacja, stanowiąca tom III SIWZ w tym projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę wraz z przedmiarami robót wg branż oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w częściach zawierających zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów i oceny prawidłowości wykonania robót. Wszystkie roboty budowlane, wchodzące w zakres zamówienia (Część II), a opisane dokumentacją projektową i STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, na warunkach ustalonych w zawartej umowie (Istotne postanowienia umowy określono w SIWZ - tom II). Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia samodzielnie lub przy udziale podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.