eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Krosno: Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem
Numer ogłoszenia: 87417 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233951 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem określonych poniżej w pkt.2 niniejszej części siwz, których szczegółowy opis, zakres i wielkość określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę montaż, instalację i uruchomienie urządzeń przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: 1 Gwarancja udzielona jest przez okres min. 24 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu przekazania towaru. 2 Protokół przekazania towaru zostanie sporządzony w dniu zakończenia montażu i instalacji przedmiotu umowy oraz ukończeniu przeszkolenia, o którym mowa powyżej i podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron. 3 Gwarancja obejmuje wszystkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczanego towaru. 4 Czas reakcji serwisu technicznego wynosi. 24 godz. W przypadku, gdy termin naprawy gwarancyjnej urządzeń, wyposażenia przekroczy 5 dni, Wykonawca zapewni Zamawiającemu urządzenie, wyposażenie zastępcze. 5 Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady przez dokonanie naprawy urządzenia lub wymianę uszkodzonego elementu. 6 Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast urządzenia wadliwego, urządzenie wolne od wad albo dokona istotnych napraw urządzenia objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia urządzenia wolnego od wad lub zwrócenia urządzenia naprawionego. 7 Jeżeli Wykonawca wymieni część urządzenia stanowiącego przedmiot umowy termin gwarancji biegnie na nowo w odniesieniu do rzeczy wymienionej. 8 W okresie pogwarancyjnym Wykonawca gwarantuje dostawę części zamiennych i narzędzi do urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, jak również serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 10 lat. 9 Wykonawca wskaże kontakt (Nazwisko, nr telefonu, fax) pod który można zgłaszać awarie (w zał. nr 2 do SIWZ). 10 Odpowiedzialność za wady fizyczne towaru w pełni obciąża Wykonawcę 11 W przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup, dostawa i zamontowanie 6 sztuk zmywarek do naczyń z wyparzaczem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAMA Plawgo& Zawisza sp. jawna, ul. Szczecińska 25a, 75-122 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74224,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.