Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Suwałki: DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO I NAPEDOWEGO
Numer ogłoszenia: 8734 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, fax 087 5628971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO I NAPEDOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach: Wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, Zawartość siarki nie więcej niż 0,2 % (m/m), Zawartość wody max 0,05 %, Zawartość osadów do 0,05 %, Temp. zapłonu met. min. 84 stop. C Gęstość w temp. 15 C max. 0,8340 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 20 C min. 4,50 mm2/s Barwa czerwona. Szacunkowa ilość zakupu oleju opałowego lekkiego ok. 30.000 litrów rocznie. II. Dostawa oleju napędowego Eurodiesel o następujących parametrach: Wartość opałowa nie mniejsza niż 42,8 MJ/kg, Temperatura zapłonu min. 60 stop. C, Zawartość siarki do 4,3 mg/kg, Zawartość wody metodą Karla Fischera max 21 mg/kg. Gęstość w temp. 15 stop. C max. 0,8278 g/cm3 Szacunkowa ilość zakupu oleju napędowego ok. 1500 litrów rocznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.12.00 - Paliwo Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.42.00 - Paliwo diesla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22 stycznia 2008 r. o godzinie 11-tej w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 8. 2.Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które: 1)oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawcę w zakresie każdego kryterium, 2)za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe oferty oceniane będą odpowiednio do parametru najkorzystniejszego, 3)wybór oferty zostanie dokonany na podstawie opisanych kryteriów i ustalona punktację: od 1 - 100 punktów 3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów obliczoną w oparciu o ustalone kryteria: - cena - 90 % - marża - 10 % Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100. 4.W kryterium cena zostanie zastosowany wzór: Wc = Cn : Cb x 90 pkt. Gdzie: Cn = cena najkorzystniejszej oferty Cb = cena oferty badanej 5. W kryterium marża zostanie zastosowany wzór: Wc = Mn : Mb x 10 pkt. Gdzie: Mn = marża najkorzystniejszej oferty Mb = marża oferty badanej 6. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ilość punktów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą marżą. 7.Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący zał. nr 1 i 2) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składanych na podstawie art.22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiającego aktualny stan faktyczny i prawny. 3.Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. marża - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16 - 400 Suwałki, ul. 23 Października 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: 16 - 400 Suwałki, ul. 23 Października 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych (flotowych) do samochodów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA na stacjach paliw na terenie całego kraju
- Dostawa oleju opałowego.
- Dostawa sukcesywna oleju napędowego dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.
- Dostawy oleju napędowego - 2024
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.