eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Szerzyny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87337 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Szerzyny: Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Szerzyny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63974-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: w dniu 2017-04-12 r. pod nr 64805-2017; w dniu 2017-04-19 r. pod nr 69211-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szerzyny, krajowy numer identyfikacyjny 85166121100000, ul. Szerzyny 521, 38246 Szerzyny, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 651-73-00, faks 14 651-79-01, e-mail u.duda@szerzyny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szerzyny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Szerzyny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FER.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu długoterminowych w walucie polskiej w wysokości 967.301,- zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt siedem tysięcy trzysta jeden złotych) na pokrycie kosztów zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Szerzyny: Kredyt postawiony będzie do dyspozycji zamawiającego w jednej transzy. Przewidywany termin wykorzystania kredytu to 28 kwietnia 2017 r., jednak w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych na dzień dzisiejszy okoliczności zamawiający zastrzega sobie inny termin (wcześniejszy lub późniejszy). W takim przypadku Bank nie naliczy dodatkowych opłat z tego tytułu. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu. Przekazanie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi w formie przelewu środków na wskazany rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji. Okres karencji w spłacie kapitału do 30 grudnia 2018 r. Kredyt spłacany będzie w miesięcznych ratach od 31 grudnia 2018 r. do 31 grudnia 2025 r. z terminem płatności na koniec miesiąca. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia w okresach miesięcznych i płatne na koniec miesiąca kalendarzowego, z tym że początek spłaty odsetek należy wyliczy od miesiąca po wypłaceniu transzy z terminem płatności na koniec miesiąca. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki zostaną naliczone do dnia faktycznej spłaty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości kredytu, co będzie prowadziło do zmniejszenia rat kapitałowych odpowiednio do wykorzystanego kredytu. Niewykorzystanie w całości kredytu nie będzie powodowało naliczenia dodatkowych opłat ze strony banku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu; Bank nie będzie pobierał prowizji z tego tytułu. W przypadku nie wypłacenia przez bank kredytu w umownym terminie Bank zapłaci zamawiającemu odsetki w wysokości 5 % za każdy dzień zwłoki, liczone od niewypłaconej kwoty kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez zamawiającego. Kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi kosztami, niż te wymienione w ofercie. Dla wyliczenia kosztów kredytu proszę przyjąć następujące dane: Kwota kredytu: 967.301,- zł postawiony do dyspozycji zamawiającego w dniu 28.04.2017 r. Spłata odsetek co miesiąc z terminem płatności na koniec miesiąca kalendarzowego począwszy od 30.04.2017 r. do 31.12.2025 r. Przyjąć należy rzeczywistą liczbę dni oraz, że rok liczy 365 dni. Spłata rat kapitałowych co miesiąc z terminem płatności na koniec miesiąca kalendarzowego począwszy od 31.12.2018 r. do 31.12.2025 r.: w 85 ratach: pierwsza 2.225,- zł, kolejne (84) po 11.489,- zł. WIBOR 1M. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie do pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. W celu wyliczenia kosztów kredytu proszę przyjąć oprocentowanie z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Udzielenie kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Szerzyny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19-05-2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT170237.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Bieczu, , Rynek 15 , 38-340, Biecz, kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131563.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131563.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174409.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.