Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Wrocław: Dzierżawa 14 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem
znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2013/S
Numer ogłoszenia: 87232 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 14 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowania: WM/SZP/PN/17/2013/S.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 14 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie wraz z ich serwisem dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 30.12.00.00-3 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego; 48.42.10.00-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami; 50.31.31.00-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek; 50.31.32.00-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 1)oddanie w dzierżawę Zamawiającemu 14 sztuk (w tym 13 sztuk drukujących czarno-biało i 1 sztuki drukującej w kolorze), w pełni sprawnych fotokopiarek na potrzeby pracowników Zamawiającego o parametrach określonych w formularzu oferty a także dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie ich w terminie 7 dni od podpisania umowy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do umowy; 2)dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego fotokopiarkami, a także przeszkolenie trzech administratorów Zamawiającego, do używania tej aplikacji w terminie 7 dni od podpisania umowy; 3)wykonywanie na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych fotokopiarek, 4)dokonywanie deinstalacji, transportu i ponownej instalacji fotokopiarek w przypadku zmiany ich lokalizacji w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia; 5)niezwłoczne dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi fotokopiarkami, (których bieżącym uzupełnianiem ma zajmować się pracownik Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem; 6)odbieranie zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach; 7)odbieranie urządzeń własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 4.Zakres serwisu fotokopiarek obejmuje: 1)przeszkolenie 20 osób, które będą obsługiwać urządzenia; 2)comiesięczny odczyt liczników urządzeń; 3)dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dowozem własnym transportem; 4)wykonywanie przeglądów technicznych; 5)naprawy i wymianę zużytych części zamiennych (stanowią one własność wykonawcy); 6)dojazd do Zamawiającego na jego wezwanie; 7)instalację urządzeń; 8)inne czynności serwisowe mające na celu usunięcie występujących usterek oraz zapewnienie prawidłowego działania urządzeń; 9)dostarczenie urządzeń zastępczych w przypadku braku możliwości usunięcia awarii zgodnie z zapisami w umowy. 5.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) i opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 6.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi, a ponadto w przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do funkcjonowania fotokopiarek dostarczanie ich w opakowaniach zabezpieczających, jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia w zakresie ilości materiałów eksploatacyjnych, a także ilości wykonanych kopii ponad abonament. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej: a)składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a ponadto b)każdy z członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia: a)listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. członkowie konsorcjum) jak również wspólnicy spółki cywilnej składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w pkt 4 rozdziału X SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego; 2) zmiany lokalizacji urządzeń; 3) zmiany podwykonawców *. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.* Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli, o których mowa w § 5 ust. 4 umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.