eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wykonanie ocieplenia budynku przychodni wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku znajdującej się w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku działki 1095/90, 1095/107,1095/123,1095/129 obręb 17 Bojary.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Białystok: wykonanie ocieplenia budynku przychodni wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku znajdującej się w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku działki 1095/90, 1095/107,1095/123,1095/129 obręb 17 Bojary.
Numer ogłoszenia: 87191 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55115 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ocieplenia budynku przychodni wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku znajdującej się w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku działki 1095/90, 1095/107,1095/123,1095/129 obręb 17 Bojary..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ocieplenie budynku przychodni wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Mieszka I 8C w Białymstoku będącym w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku działka 1095/90, 1095/107,1095/123, 1095/129 obręb 17 Bojary - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2.Zakres robót: 1. ocieplenie ścian piwnicznych z wykonaniem tynku mozaikowego, 2. ocieplenie ścian kondygnacji naziemnych z wykonaniem kolorystyki, 3. wykonanie obróbek blacharskich, 4. wykonanie konstrukcji daszków i ich pokrycie, 5. remont kominów na dachu, 6. wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną, 7. wymiana wpustów dachowych, 8. wymiana stolarki w poziomie oświetleń sanitariatów, 9. montaż nowych balustrad, 10. remont murków przyokiennych, 11. wykonanie nowej opaski przy budynku, 12. wykonanie remontu schodów i rampy, 13. wykonanie ocieplenia stropodachu, 14. wykonanie ocieplenia dachu z pokryciem dachu doświetleń sanitariatów, 15. wykonanie instalacji odgromowej. 3. Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty wraz z materiałami w zakresie wymiany stolarki okiennej i ocieplenia na okres 60 miesięcy, na wykonane roboty wraz z materiałami w zakresie pokrycia dachu i wpusty dachowe na okres 120 miesięcy oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 60 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 6. Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TAZ s.c., ul. Poleska 21, 15-476 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
  • Członek Konsorcjum: Firma Remontowo-Budowlana Czołpik Tadeusz, ul. Robotnicza 16, 15-187 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 999567,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484356,47

  • Oferta z najniższą ceną: 484356,47 / Oferta z najwyższą ceną: 699925,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.