Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Łobez: Organizacja i przeprowadzenie w 2014 roku szkoleń i usług realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż Sobie - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 87190 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 39750-82, faks 0-91 39762-76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgops.lobez.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2014 roku szkoleń i usług realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż Sobie - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie w 2014 roku szkoleń i usług realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż sobie od bierności do aktywności, zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej dla I grupy 12 osób (12 kobiet w tym 2 niepełnosprawne) będących osobami bezrobotnymi, korzystającymi z pomocy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łobzie. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń i usług w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część: Część 1- Kurs edukacji finansowej; Część 2 - Szkolenie Radzenie sobie ze stresem; Część 3 - Warsztaty Moje M; Część 4 - Usługa Hipoterapii; Część 5 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego; Część 6 - Kurs masażu rehabilitacyjnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy posiadają: dla wszystkich części aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub oświadczenie o braku wymogu wpisu do rejestru, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zamówienia/ usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) dokument potwierdzający rejestrację firmy, 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mgops.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie, ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Partnerski projekt systemowy Pomóż Sobie od bierności do aktywności realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs edukacji finansowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu edukacji finansowej dla 12 osób (12 kobiet) odbywać się będzie w terminie od 01 kwietnia 2014r. do 30 czerwca 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin, o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności planowania oraz zarządzania budżetem domowym, tworzenie i analizowanie budżetu, racjonalnego gospodarowania budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym, określenie definicji kredytu, zapoznanie z podstawowymi rodzajami kredytów oferowanych przez instytucje finansowe i pojęciami bezpośrednio związanymi z kredytem tj. wniosek kredytowy, umowa kredytowa, zabezpieczenie, odsetki, prowizje, a także omówienie zagrożeń i konsekwencji jakie niesie ze sobą nadmierne zadłużanie się poprzez ukazanie rozmiarów tego problemu, statystyk dotyczących skali zjawiska zadłużenia. Celem szkolenia jest także zwiększenie stanu wiedzy i świadomości w zakresie dotyczącym praw konsumenckich oraz zwiększenie znajomości procedur egzekwowania praw należnych konsumentowi. Ilość godzin szkolenia - 16 godzin/gr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Radzenie sobie ze stresem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja szkolenia Radzenie sobie ze stresem dla 12 osób (12 kobiet) odbywać się będzie w terminie od 01 kwietnia 2014r. do 30 czerwca 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin, o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest przybliżenie technik relaksacyjnych i sposobów radzenia sobie ze stresem oraz zdobycie umiejętności, które pozwolą na zmniejszenie poziomu stresu i nauczą kontrolowania własnych emocji. Ilość godzin szkolenia - 8 godzin na gr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty Moje M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja warsztatu Moje M 12 osób (12 kobiet) odbywać się będzie w terminie od 01 kwietnia 2014r. do 31 grudnia 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin, o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Główne zagadnienia zajęć Moje M: dobór materiałów, zabezpieczenie otoczenia przed pracami remontowymi, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie - techniki malarskie, przygotowanie podłoża pod nową podłogę, drobne naprawy. Ilość godzin szkolenia: Część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 zajęcia z teorii po 6 h zegarowych; łączna ilość godzin teoretycznych -18. część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia zostanie przeprowadzonych min. 24 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów - 288..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa Hipoterapia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi w postaci zajęć hipoterapii dla dzieci 12 uczestników projektu odbywać się będzie w terminie od 01 kwietnia 2014r. do 31 grudnia 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin, o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Zajęcia terapeutyczne prowadzone będą dla dzieci: - po przebytych chorobach zostawiających trwałe ślady w sprawności fizycznej i w życiu psychicznym; - upośledzonych umysłowo z deficytami rozwojowymi; - osób z uszkodzeniami analizatorów (wzrok, słuch); - niedostosowanych społecznie osób zdrowych. Ilość godzin - 61 godzin na całą grupę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi w postaci zorganizowania i kompleksowego przeprowadzenia 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 12 osób niepełnosprawnych (w tym 10 dzieci wraz z opiekunami oraz 2 dorosłych) + 10 opiekunów. Realizacja usługi odbyć się ma w terminie od 01 października 2014r. do 31 grudnia 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Ośrodek powinien być usytuowany nad polskim morzem oraz spełniać warunki określone w przepisach dot. turnusów rehabilitacyjnych. Należy zaplanować dla każdego uczestnika (osoby niepełnosprawnej) min. 20 indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych. Baza zabiegowa oraz baza sportowo - rekreacyjna powinna być usytuowana w budynku zakwaterowania uczestników turnusu lub na terenie ośrodka. Organizacja czasu wolnego powinna uwzględniać zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowo - rekreacyjne (w tym wieczorki muzyczne/taneczne) oraz możliwość nieodpłatnego korzystania z basenu (jeśli jest dostępny), przynajmniej 2-krotne wyjście na 2 różne imprezy kulturalne (np. na koncert, do teatru, kina, do muzeum) oraz przynajmniej 1 nieodpłatną wycieczkę krajoznawczą (autokarową), a także możliwość nieodpłatnego korzystania z bazy sportowo - rekreacyjnej. Wymagane będzie zakwaterowanie w jednym obiekcie, w pokojach 2-osobowych, wyjątkowo w 3-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (blisko siebie). Wyżywienie: min. 3 posiłki dziennie (z możliwością wyboru diety). Turnus powinien rozpocząć się obiadokolacją w pierwszym dniu, a zakończyć śniadaniem w ostatnim dniu turnusu. Każdy uczestnik (osoba niepełnosprawna oraz opiekun) otrzyma dodatkowo suchy prowiant na czas podróży powrotnej. W cenie należy uwzględnić pobyt pracownika socjalnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do monitorowania przebiegu turnusu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs masażu rehabilitacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu masażu rehabilitacyjnego dla 12 osób (12 kobiet) odbywać się będzie w terminie od 01 kwietnia 2014r. do 30 czerwca 2014r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin , o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie posługiwania się technikami masażu. Zakres tematyczny obejmować powinien m.in.: anatomię człowieka, zagadnienia masażu leczniczego i relaksacyjnego, naukę technik masażu, zasady obowiązujące przy wykonywaniu masażu. Ilość godzin szkolenia - 40 godzin na gr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
- Wybór Wykonawcy usługi rehabilitacyjnej dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior + w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.