eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa artykułów papierniczych dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Bydgoszcz: Dostawa artykułów papierniczych dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 87110 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy , ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych o następujących wymaganych parametrach, wyszczególnionych poniżej: Lp., Nazwa artykułu, Jednostka miary - Ilość 1. papier kserograficzny A-4, gramatura - 80 ? 2 g/m2, wilgotność - 3,8 - 5,0%, grubość - 108 ? 3 ?m, białość - 161 ? 2 CIE, gładkość - 180 ? 50 cm3 /min (szorstkość wg Bendtsen), jasność - 65 (z UV) - 110 ? 2%, ryza - 500 kartek - 3.500 2. koperta z okienkiem prawym, C-6, o wym. 114mm x 162mm, w kolorze białym , samoklejące, karton -1.000 szt. - 30 3. koperta bez okienka , C-6, o wym. 114mm x 162mm, w kolorze białym, samoklejące, karton -1.000 szt. - 30 4. koperta bez okienka, C-5, o wym. 162mm x 229mm, w kolorze białym, samoklejące z paskiem, z klejem wzdłuż krótszego boku, karton -500 szt. - 40 5. koperta bez okienka , C-4, o wym. 229mm x 324mm, w kolorze białym, samoklejące z paskiem, karton - 250 szt. - 20 6. koperta DL, z okienkiem prawym, o wym. 110mm x 220mm, w kolorze białym, samoklejące z paskiem, karton - 1.000 szt. - 50 7. koperta C-4, z rozszerzanymi bokami i spodem, w kolorze brązowym, samoklejące z paskiem, karton - 250 szt. - 4 8. skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość, szt. - 15.000 9. skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z zawieszką umożliwiającą wpięcie do segregatora, z okładką wierzchnią wykonaną do połowy, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość, szt. - 1.000 10. skoroszyt kartonowy A-4, w kolorze białym, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, z zawieszką umożliwiającą wpięcie do segregatora, z okładką wierzchnią całą, z wewnętrznym metalowym wąsem umieszczonym w dodatkowym pasku tektury zwiększającym jego wytrzymałość, szt. - 200 11. kalka ołówkowa, A-4, koloru niebieskiego, powlekana woskiem, z warstwą plastikową zapewniającą antypoślizgowość, o dużej intensywności zabarwienia (nie gorsza niż typu Pelikan 500H), opakowanie - 100 szt. - 5 12. segregator A-4, wykonany z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową, posiadający dźwignię z dociskaczem, o szerokości grzbietu: 50 mm, wyposażony w metalową listwę chroniącą krawędzie oraz wzmocniony otwór na palec, z dwustronną wymienną etykietą grzbietową, różne kolory, szt. - 3.000 13. segregator A-4, wykonany z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową, posiadający dźwignię z dociskaczem, o szerokości grzbietu: 75 mm, wyposażony w metalową listwę chroniącą krawędzie oraz wzmocniony otwór na palec, z dwustronną wymienną etykietą grzbietową, różne kolory, szt. - 1.000 14. składanka komputerowa pojedyncza, w kolorze białym, o wym. 390mm x 12m x 1, 70g, karton - 2.000 szt. - 30 15. składanka komputerowa pojedyncza, w kolorze białym, o wym. 240mm x 12m x 1, 70g, karton - 2.000 szt. - 12 16. bloczek samoprzylepny, z substancją klejącą usuwalną za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek: 100, wymiary: 76mm x 76mm, szt. - 260 17. kostka klejona, karteczki w białym kolorze, wymiary: 8,5cm x 8,5 cm x 4 cm, szt. - 520 18. teczka kartonowa A-4, wiązana, wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, szt. - 15.000 19. rolka offsetowa, wymiary: 57mm x 30m, szt. - 50 20. blok biurowy, w kratkę, format A-5, 100-kartkowy, klejony po krótszym boku, szt. - 260 21. blok biurowy, w kratkę, format A-4, 100-kartkowy, klejony po krótszym boku, szt. - 10 22. zeszyt, format A-5, 96-kartkowy, w kratkę, sztywna oprawa, szt. - 10 23. zeszyt, format A-4, 96-kartkowy, w kratkę, sztywna oprawa, szt. - 20 24. zeszyt, format A-4, 96-kartkowy, w kratkę, miękka oprawa, szt. - 30 25. teczka do podpisu, wykonana z kartonu pokrytego tworzywem sztucznym, z rozciągliwym grzbietem harmonijkowym pozwalającym na segregowanie grubszych plików dokumentów, 10 wewnętrznych stron z usztywnionego kartonu o wzmocnionej dolnej krawędzi, z otworami do przeglądania zawartości, z okienkiem do opisu na frontowej okładce, różne kolory, szt. - 35 26. bloczek samoprzylepny, z substancją klejącą usuwalną za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek: 100, wymiary: 125mm x 75mm, szt. - 20 2. Dopuszcza się dostawę zamawianych artykułów w opakowaniach zawierających inną liczbę sztuk niż podana w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie zachowania standardów jakości artykułu. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wszystkie artykuły papiernicze będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad. 5. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 6. Wszystkie artykuły papiernicze, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego oraz rozmieścić w magazynie według wskazań pracownika Zamawiającego. 7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły papiernicze: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w powyższej tabeli lub - dostarczone artykuły równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga: - dostarczenia zamówionych artykułów w ciągu 24 godzin od złożonego zapotrzebowania, - należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę, określone w § 7 Specyfikacji: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy, metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis - specyfkację papieru kserograficznego, zawierajacą wykaz parametrów oferowanego artykułu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz pokój nr 905 - IX p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz pokój nr 701 - VII p. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.