eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowegoIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , w roku szkolnym 2010/2011 (tj. od 14.02.2011-30.06.2011 r.) 2011/2012; 2012/2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ropczyce, woj. podkarpackie, gdzie zastosowano podział na części:



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Ropczyce: Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , w roku szkolnym 2010/2011 (tj. od 14.02.2011-30.06.2011 r.) 2011/2012; 2012/2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ropczyce, woj. podkarpackie, gdzie zastosowano podział na części:
Numer ogłoszenia: 87103 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , w roku szkolnym 2010/2011 (tj. od 14.02.2011-30.06.2011 r.) 2011/2012; 2012/2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ropczyce, woj. podkarpackie, gdzie zastosowano podział na części:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce, w roku szkolnym 2010/2011 (tj. od 14.02.2011-36.06.2011 r.); 2011/2012; 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ropczyce, woj. podkarpackie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych - hipoterapii. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych, poprzez indywidualizację procesu kształcenia wśród uczniów / uczennic z klas I-III uczęszczających do szkół podstawowych z terenu Gminy Ropczyce w okresie od lutego 2011 r. do czerwca 2013 r. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dodatkowych w zakresie: 1.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [teoretyczne z hipoterapii] 2.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [ praktyczne z hipoterapii] - wynajem jazd konnych wraz z trenerem 3.3 Całość usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia finansowana będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.4 Klasyfikacja wg kodów CPV: 80100000 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego 80000000 - 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe 85312500 - 4 usługi rehabilitacyjne o charakterze niepriorytetowym 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1). Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wymienionych w pkt. 2, przy zastosowaniu podziału na części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych osobno (na każdą część ) - 2 części . 2). Usługi realizowane będą w Szkole Podstawowej w Brzezówce. Zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa szczegółowo przedstawiony poniżej opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wymiar jednostki terapeutycznej w ramach zajęć specjalistycznych z hipoterapii - 30 minut. Zamówienie obejmuje prowadzenie, niżej wymienionych zajęć: Zajęcia w Szkole Podstawowej w Brzezówce - część 1 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [teoretyczne z hipoterapii] - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia - część 2. - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [ praktyczne z hipoterapii] - wynajem jazd konnych wraz z trenerem - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który posiada, lub którego personel posiada co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz posiada wykształcenie wyższe kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne ( nie dotyczy część nr 2 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [ praktyczne z hipoterapii] - wynajem jazd konnych wraz z trenerem) W odniesieniu do części 1 przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia i doświadczenia: Zajęcia w Szkole Podstawowej w Brzezówce część 1 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, wykształcenie w zakresie logopedii korekcyjnej oraz edukacji potrzeb rewalidacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną; część 2 - Wykonawca winien wykazać minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć hipoterapeutycznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danej części w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje wymienione w pkt. 6.1 lit. b. W odniesieniu do części nr 2 warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 koniem przygotowanym do hipoterapii, wraz ze specjalistycznym wyposażeniem do prowadzenia hipoterapii. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami, (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień (wg załącznika nr 6). W odniesieniu do części nr 2 - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień (wg załącznika nr 6 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danej części w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje wymienione w pkt. 6.1 lit. b. W odniesieniu do części nr 2 warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 koniem przygotowanym do hipoterapii, wraz ze specjalistycznym wyposażeniem do prowadzenia hipoterapii. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami, (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień (wg załącznika nr 6). W odniesieniu do części nr 2 - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień (wg załącznika nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do części nr 2 - Wykonawca winien wykazać że posiada aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 5 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W odniesieniu do pozostałych części przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Pokój Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Sekretariat II p. pok. Nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [teoretyczne z hipoterapii] - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [teoretyczne z hipoterapii] - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2. - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [ praktyczne z hipoterapii] - wynajem jazd konnych wraz z trenerem - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne [ praktyczne z hipoterapii] - wynajem jazd konnych wraz z trenerem - w wymiarze 30 godzin realizowane w ciągu roku szkolnego 2010/2011 w okresie od 14.02.2011 do 30.06.2011 dla 1 ucznia;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.