eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa materiałów branży sanitarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Grudziądz: Dostawa materiałów branży sanitarnej
Numer ogłoszenia: 87010 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów branży sanitarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży sanitarnej w tym m.in: Bateria bidetowa, Bateria do termy, Bateria natryskowa ścienna, Bateria umywalkowa ścienna, Bateria umywalkowa jednouchwytna stojąca, Brodzik do natrysku 80cmx80cm akrylowy, Deska sedesowa z tworzywa sztucznego biała, Głowica do baterii fi 15, Głowica do baterii ceramiczna fi 15, Guma redukcyjna 55/32, Guma redukcyjna 55/40, Grzejniki żeliwne członowe ze złączkami i korkami T-1, Kabina natryskowa 80x80 3 scienna, Kolano oc Fi 15 nakrętne równoprzelotowe, Kolano oc Fi 20 nakrętne równoprzelotowe, Kolano oc Fi 25 nakrętne równoprzelotowe, Kolano oc Fi 32 nakrętne równoprzelotowe, Mieszacz do baterii jednouchwytnej fi 35, Muszla ustępowa prosta bez półki, Nasuwka PCV Fi 160, Obejma naprawcza do rur stal. Fi 125 z blachy nierdzewnej, Obejma naprawcza do rur stal. Fi 100 z blachy nierdzewnej, Obejma naprawcza do rur stal. Fi 65 z blachy nierdzewnej, Pasta uszczelniająca do gwintów, Pisuar fajansowy - dopływ z góry, odpływ pionowy, Pływakowy sygnalizator poziomu PSP-2, Przedłużka mosiężna Fi 15 2cm, Przedłużka mosiężna Fi 15 3cm, Przedłużka mosiężna Fi 15 4cm, Przedłużka mosiężna Fi 15 5cm, Przedłużka mosiężna Fi 15 6cm, Redukcja cz. Fi 32x25, Redukcja cz. Fi 40x15, Redukcja ocynk. Fi 40x20 Redukcja ocynk. Fi 40x25, Rura kanalizacyjna z PCV Fi 50 L = 250, Rura kanalizacyjna z PCV Fi 50 L = 315, Rura kanalizacyjna z PCV Fi 50 L = 500, Rura kanalizacyjna żeliwna Fi 100 L = 1000, Rura stal. cz. Fi 150 bez szwu, Rura stal. cz. Fi 40 ze szwem, Rura stal. cz. Fi 50 ze szwem, Rura stal. cz. Fi 65 ze szwem, Rura stal. cz. Fi 80 ze szwem, Silikon sanitarny biały, Spłuczka plastikowa dolnopłuk, Spłuczka plastikowa górnopłuk, Syfon brodzikowy, Syfon umywalkowy, Śrubunek mosiężny kątowy Fi 20, Śrubunek mosiężny kątowy Fi 25, Śrubunek mosiężny prosty Fi 10, Śrubunek mosiężny prosty Fi 15, Śrubunek mosiężny prosty Fi 20, Śrubunek mosiężny prosty Fi 25, Trójnik PCV Fi 110x110 45°, Trójnik PCV Fi 160x110 45°, Trójnik PCV Fi 160x110 67,5°, Trójnik PCV Fi 160x50 45°, Trójnik PCV Fi 160x50 67,5°, Trójnik PCV Fi 50x50 45°, Trójnik stalowy ocynk. reduk. Fi 25x15, Trójnik stalowy ocynk. reduk. Fi 32x15, Uchwyt do rur Fi 25 z gumą, Uchwyt do rur Fi 32 z gumą, Uchwyt do rur Fi 40 z gumą, Uchwyt do rur Fi 50 z gumą, Uchwyt do rur PCV Fi 100 z gumą, Umywalka fajansowa 55cm Umywalka fajansowa z otworem na baterię 55cm, Wąż do natrysku w oplocie 150cm, Wężyk w oplocie do spłuczki, Zawór czerpalny Fi 15, Zawór czerpalny Fi 20, Zawór czerpalny Fi 25, Zawór czerpalny z ruchomą wylewką Fi 15, Zawór grzejnikowy kątowy Fi 10, Zawór grzejnikowy kątowy Fi 15, Zawór grzejnikowy kątowy Fi 20 Dostawa będzie realizowana do Jednostki Wojskowej 4503 przy ul. 6 Marca w Grudziądzu w asortymencie i ilości szczegółowo określonych w złączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z uwarunkowaniami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne 44.41.14.00 - Brodziki 44.41.17.10 - Deski sedesowe 42.13.20.00 - Części kurków i zaworów 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 39.23.60.00 - Kabiny natryskowe 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych 44.41.17.40 - Miski klozetowe 44.42.50.00 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe 42.91.23.20 - Aparatura odpowietrzająca 39.81.25.00 - Substancje uszczelniające 44.41.17.50 - Rezerwuary 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy 42.12.22.20 - Pompy ściekowe 42.12.21.30 - Pompy wodne 44.62.12.21 - Części kotłów grzewczych centralnego ogrzewania 44.16.32.30 - Złącza do przewodów rurowych 44.16.31.30 - Ściekowe przewody rurowe 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienia winni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ)na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków, lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający zwraca się o przedłożenie wraz z ofertą i stosowanie przy sporządzaniu oferty wzorów dokumentów/oświadczeń co do ich treści zgodnie z Załącznikami do SIWZ: Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Nr 5 - Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się konsorcja albo tworząc spółki cywilne. W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia Ogłoszenia o zamówieniu dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych-ej osób-y w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa. 4. Dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm). Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem /POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej/. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana oraz wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 7. Poprawki w ofercie prosimy nanosić przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej oraz złożenie podpisu osoby-osób podpisującej/podpisujących ofertę. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie dotyczącym: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) zmiany formy jednorazowej dostawy poprzez realizację dostawy w kilku jej częściach w okresie obowiązywania umowy, o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego lub będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub będzie to wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy jednak niezawinionych przez jego działanie lub zaniechanie; 4) zmiany miejsca tj. dostawy przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż nowo wskazane miejsce dostawy będzie znajdować się na terenie miasta Grudziądz. Zmiany jak powyżej pkt. 1, 2, 4 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz - poczta - dokumenty odpłatne: 14,15 zł z kosztami przesyłki, odbiór własny = 7,00 zł, nieodpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 07:30, miejsce: osobiście-kancelaria jawna-Jednostka Wojskowa 4503, ul. Czwartaków 1, 86-300Grudziądz-budynek nr 1,pok.Nr 7 lub przesłanie na adres Jednostki Wojskowej 4503 opis koperty zgodnie z ogłoszeniem i SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie koperty z ofertą: /DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY SANITARNEJ/ - sprawa nr 12/2012 nie otwierać do dnia 29.03.2012 r. do godziny 8.00. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.