eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-23

Ogłoszenie nr 87008 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.

Jarocin: "Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54043 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin NIP 617-20-84-457 REGON 251618910 Tel. 62 740 02 95 Fax.: 62 740 02 95 E-mail jfpk@jarocin.com.pl www.jfpk.jarocin.com.pl. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.7

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający ad. 1 - Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin NIP 617-20-84-457 REGON 251618910 Tel. 62 740 02 95 Fax.: 62 740 02 95 E-mail jfpk@jarocin.com.pl, Adres strony internetowej: www.jfpk.jarocin.com.pl, Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Magdalena Stawicka, tel. 519 051 511, 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak, Magdalena Kaniewska, tel. 62 740 02 95., , Zamawiający ad. 2 - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jarocinie. Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin Tel. 62 747 31 60 Fax.: 62 747 34 80 Email: pwik@pwikjarocin.pl, Adres strony internetowej: www.pwikjarocin.pl, Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Elżbieta Kostka, tel. 509 940 679, 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak, Magdalena Kaniewska, tel. 62 740 02 95. , Zamawiający ad. 3 - "Zakład Usług Komunalnych" Sp. z o.o. w Jarocinie Ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin Tel. 62 747 36 80, Fax 62 747 90 33 E-mail: techniczny@zuk-jarocin.pl, Adres strony internetowej: www.zuk-jarocin.pl, Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia:Łukasz Ratajski, tel. 62 747 36 80. 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak, Magdalena Kaniewska, tel. 62 740 02 95.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25161891000000, ul. ul. T. Kościuszki , 63200 Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 740 02 95, faks 62 720 90 94, e-mail jfpk@jarocin.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jfpk.jarocin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiającym odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania jest Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin. Zamówienie publiczne, tzn. umowa zawarta w wyniku postępowania, zawarta zostanie pomiędzy Jarocińskim Funduszem Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. zwaną "Zamawiającym ad. 1", Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zwaną "Zamawiającym ad. 2, Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jarocinie zwaną "Zamawiającym ad. 3" , łącznie zwanymi "Zamawiającymi" a Wykonawcą. Faktura za zadanie nr 1 będzie wystawiona dla Zamawiającego nr 1, na: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., adres 63-200 Jarocin ul. T. Kościuszki 15 B, NIP 617-208-44-57. Faktura za zadanie nr 2 będzie wystawione dla Zamawiającego nr 2, na: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., adres ul. Gajówki1, Cielcza, 63-200 Jarocin NIP 617-17-21-399. Faktura za zadanie nr 3 będzie wystawione dla Zamawiającego nr 3, na: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., adres ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin NIP 617-20-54-976.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaprojektowanie i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego, budową sieci światłowodowej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

JFPK/P5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na działkach o numerach ewidencyjnych 727, 728, 729, 730, 731, 651, 660 robót budowlanych, polegających na Zaprojektowaniu i wybudowanie ulic na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego oraz budową sieci światłowodowej. Zamówienie podzielone zostało na trzy zadania: Zadanie nr 1: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu dróg oraz sieci linii kablowej światłowodowej; Zadanie nr 2: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i przyłączami; Zadanie nr 3: roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu oświetlenia ulicznego. W zakres robót wchodzą: 5.1.1. Prace projektowe, kompletowanie decyzji, pozwoleń: Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznych w formie projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z wszystkimi pracami uzupełniającymi w zakresie uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, opinii potrzebnych do zgłoszenia do właściwego organu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę w takim zakresie inwestycji jakim jest to wymagane. Wykonawca na bieżąco powinien uwzględniać zmiany w/w rozporządzeń, ustaw, przepisów itp. oraz uwzględnić je w opracowaniu dokumentacji projektowej a także podczas prowadzenia robót. 5.1.2. Roboty budowlane: A) CZĘŚĆ DROGOWA: Podstawowe parametry techniczne: - szerokość pasa ruchu: 3 m, - odwodnienie: za pomocą wpustów deszczowych przez przykanaliki do projektowanej kanalizacji deszczowej. - klasa techniczna: D -dojazdowa - kategoria administracyjna: droga gminna, - prędkość projektowa: 30 km/h, - pochylenie poprzeczne jezdni: 2%, - kategoria ruchu: KR 2, Nawierzchnie: Jezdnia o nawierzchni asfaltowej. Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej. Wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej. B) CZĘŚĆ INSTALACYJNA - INSTALACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ: Należy zaprojektować i wykonać odwodnienie jezdni za pomocą wpustów deszczowych z przykanalikami włączonymi do projektowanej kanalizacji deszczowej. C) CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE ULICZNE: Należy zaprojektować i wybudować linię kablową oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego na drogach Osiedla Zielony Zakątek w Roszkowie. Przy projektowaniu należy kierować się wytycznymi ZUK Sp. z o.o. w Jarocinie. D) CZĘŚĆ TELETECHNICZNA - SIEĆ KABLOWA ŚWIATŁOWODOWA Należy zaprojektować i wybudować sieć kablową światłowodową wraz z przyłączami na Osiedlu Zielony Zakątek w Roszkowie oraz szaf przełączeniowych z wyposażeniem pasywnym i aktywnym. Wykonawca musi opracować dokumentację projektową wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami i oświadczeniami odbiorców." E) Zakończenie robót, pozwolenie na użytkowanie: a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż. b. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. c. Skompletowanie pozostałych niezbędnych dokumentów odbiorowych. d. Wykonanie zawiadomienia u Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę. e. Uzyskanie pozytywnych decyzji organów państwowych w zakresie pozwolenia na użytkowanie. f. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. g. Wykonanie wszystkich dodatkowych prac, które są niezbędne do użytkowania zgodnie z projektowanym przeznaczeniem. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Program Funkcjonalno - Użytkowy. 5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy oraz projektantów. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.10. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2460714.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROBUD" S.A. , , Ul.Poznańska 71a , 63-200, Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3024600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3024600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3024600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.