eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie siedmiu cykli seminariów horyzontalnych dla pracowników instytucji NSRO na temat wdrażania funduszy europejskich w latach 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Warszawa: Przeprowadzenie siedmiu cykli seminariów horyzontalnych dla pracowników instytucji NSRO na temat wdrażania funduszy europejskich w latach 2007-2013
Numer ogłoszenia: 86913 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mrr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie siedmiu cykli seminariów horyzontalnych dla pracowników instytucji NSRO na temat wdrażania funduszy europejskich w latach 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie siedmiu cykli seminariów horyzontalnych dla pracowników instytucji NSRO na temat wdrażania funduszy europejskich w latach 2007-2013 szacunkowa wartość (wielkość zamówienia) - 245901,64 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy oraz: a) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie usługę/usługi polegające na przeprowadzeniu wykładów/szkoleń/seminariów, obejmujące swoim zakresem w sumie co najmniej dziesięć 8-godzinnych dni szkoleniowych przy czym każdy dzień wykładów/szkoleń/seminariów dla grupy co najmniej 100 słuchaczy, b) dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z co najmniej dwóch osób pełniących funkcje trenerów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz łącznie posiadają doświadczenie polegające na przeprowadzeniu wykładów/szkoleń/seminariów/warsztatów o tematyce związanej z wdrażaniem funduszy strukturalnych w szczególności następujących tematach: - pomoc publiczna, - ustawa o prowadzeniu polityki rozwoju. W ramach Narodowego Planu Rozwoju 2004-2006: - system instytucjonalny oraz zasady wybory projektów, - kwalifikowalność wydatków, - dokonywanie płatności i rozliczeń, - kontrola, - ewaluacja, - sprawozdawczość i monitoring, - informacja i promocja, - pomoc techniczna, W ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013: - system instytucjonalny oraz zasady wyboru projektów, - kwalifikowalność projektów, - dokonywanie płatności i rozliczeń, - kontrola, - sposoby postępowania w przypadku wykrycia nieprawidłowości, - warunki certyfikacji oraz przygotowanie wniosków o płatność do KE, - system sprawozdawczości i monitoring, założenia krajowego systemu informatycznego, - ewaluacja, - informacja i promocja, - pomoc techniczna, - procedura odwoławcza. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania), b) sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 do SIWZ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu wykładów/szkoleń/seminariów/warsztatów, obejmujących swoim zakresem w sumie co najmniej dziesięć 8-godzinnych dni szkoleniowych przy czym każdy dzień wykładów/szkoleń/seminariów dla grupy co najmniej 100 słuchaczy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie [dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 lit a)], W wykazie usług powinny zostać umieszczone następujące informacje: - jaki charakter miała dana usługa (czy był to wykład, szkolenie czy seminarium), - ile trwała dni szkoleniowych oraz ile godzin wykładu/szkolenia/seminarium przeprowadzono w danym dniu, - ilu słuchaczy brało udział w wykładzie, szkoleniu lub seminarium każdego dnia szkolenia, - data wykonania usługi, wartość brutto oraz dane odbiorcy, c) sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 lit b)], W wykazie osób w kolumnie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w odniesieniu do każdej z osób wyszczególnionych w wykazie powinna znaleźć się informacja o posiadaniu doświadczenia w przeprowadzeniu wykładów/szkoleń/seminariów/warsztatów, o tematyce związanej z wdrażaniem funduszy europejskich, a następnie powinny zostać wymienione szczegółowe tematy wykładów/szkoleń/seminariów/warsztatów tak jak to wymieniono w rozdziale IV ust. 1 lit b), z zastrzeżeniem, że z punktu widzenia postępowania istotne są wyłącznie tematy wymienione w powyżej wskazanym punkcie SIWZ. Tak jak to wynika z warunku dany trener nie musi posiadać doświadczenia we wszystkich szczegółowych tematach, o których powyżej. Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu istotne jest aby wszyscy zaproponowali trenerzy łącznie posiadali doświadczenie we wszystkich szczegółowych tematach, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 lit b). 2. Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MRR, ul. Wspólna 2/4 pok. 2108, 00-926 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przy ul. Wspólnej 2/4 pok. 0001, 00-926 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia finansowane w ramach POPT 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.