Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Wejherowo: STAŁY NADZÓR TECHNICZNY NAD APARATURĄ I SPRZĘTEM MEDYCZNYM W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 86851 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STAŁY NADZÓR TECHNICZNY NAD APARATURĄ I SPRZĘTEM MEDYCZNYM W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Stały Nadzór Techniczny nad aparaturą i sprzętem medycznym w następującym zakresie: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Stałego Nadzoru Technicznego polegającego na utrzymaniu w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu medycznego użytkowanego przez Zamawiającego, zwanego dalej w tej części SIWZ aparaturą, której wykaz stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2. Stały Nadzór Techniczny nad aparaturą, o której mowa w ust.1, obejmuje: - bieżącą konserwację, naprawy, wykonywanie czynności konserwacyjno-przeglądowych zalecanych przez producenta, a jeśli producent ich nie określił, to z częstotliwością minimum co 12 miesięcy w zakresie ogólnym, - orzekanie o stanie technicznym zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, - dokonywanie bieżących wpisów odnośnie wszystkich wykonywanych napraw i przeglądów okresowych w Karcie Eksploatacji Urządzenia oraz w Rejestrze Urządzeń Podlegających Kontroli. 3.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych w postaci napraw aparatury medycznej użytkowanej przez Zamawiającego, które nie zostały ujęte w Wykazie Urządzeń stanowiących załącznik Nr 1 do umowy, o ile naprawy te leżą w zakresie możliwości technicznych i fachowych Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na usługi naprawy i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (rozdział 5 pkt 1.1 b SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000 zł (rozdział 5 pkt 1.1 d SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równoważny. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo., 2. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ., 3. Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ., 4. Oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, że w trakcie obowiązywania umowy wartość przedmiotu umowy nie może ulec zmianie z zastrzeżeniem stawek podatkowych lub zmiany wysokości opłat za ochronę środowiska., 2. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego wyrażonej w pisemnym aneksie do umowy., 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę., 4. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego., 5. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy., 6. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Administracyjny
lokal nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług terapii pedagogicznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usług terapii psychologicznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco (część I - zadanie nr 1 oraz część II - zadanie nr 3).
- REMONT ŁAŹNI NA ODDZIALE I ARESZTU ŚLEDCZEGO W WEJHEROWIE
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. rozbudowa drogi powiatowej nr 1458G na odcinku Pużyce - Salino.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na usługi przeglądów i napraw urządzeń laboratoryjnych
- USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH I NAPRAW URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
- Usługa przeglądów aparatów do posiewu krwi oraz płynów ustrojowych Bactec FX 200 oraz Bactec FX40
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.