eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy materiałów laboratoryjnych oraz zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Przemyśl: Dostawy materiałów laboratoryjnych oraz zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego
Numer ogłoszenia: 86843 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35348 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów laboratoryjnych oraz zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów laboratoryjnych oraz zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Materiały laboratoryjne do wykonywania badań lekooporności drobnoustrojów, wykrywania mechanizmów oporności, kontroli płytek do lekooporności oraz systemy do przechowywania bakteryjnych szczepów wzorcowych. Pakiet II. Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1-3.2) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE W ZAKRESIE PAKIETU I: 1.Wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 (na produkcję oferowanych wyrobów ). 2.Produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji lub oświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3.Muszą posiadać znak CE. 4.MUELLER HINTON AGAR Z NAD I KRWIĄ KOŃSKĄ ( do wykrywania lekooporności drobnoustrojów ) - podłoża gotowe, na płytkach, muszą posiadać certyfikaty jakości dla każdej serii podłoży. 5.Na każdej płytce z gotowym podłożem musi znajdować się: nazwa podłoża, data ważności, godzina rozlania, numer serii. 6.Podłoża gotowe, na płytkach, muszą być rozlane na płytki z żebrami wentylacyjnymi. 7.Płytki z podłożami muszą być pakowane szczelnie, po 10 sztuk, w folię oznakowaną nazwą podłoża, datą ważności i numerem serii oraz w pudełka kartonowe ( dla zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi w transporcie, dla zabezpieczenia przed działaniem światła itp. ). 8.Każde pudło z podłożami musi być czytelnie oznakowane nazwą podłoża, terminem ważności oraz numerem serii produkcyjnej. Do opakowania musi być dołączona ulotka / instrukcja w języku polskim. 9.Na każdym jednostkowym opakowaniu bakteryjnego szczepu wzorcowego, krążków antybiogramowych i na fiolce typu VIABANK/ KRIONBANK musi znajdować się: nazwa materiału, data ważności, numer serii produkcyjnej. 10.Opakowania jednostkowe - j/w muszą być pakowane zbiorczo w pudełka kartonowe ( dla zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi w transporcie, dla zabezpieczenia przed działaniem światła itp.). 11.Każde opakowanie zbiorcze materiałów musi być czytelnie oznakowane nazwą produktu, terminem ważności oraz numerem serii produkcyjnej. Do opakowania musi być dołączona ulotka / instrukcja w języku polskim. 12.Terminy ważności dostarczanych gotowych podłoży MUELLER HINTON AGAR Z NAD I KRWIĄ KOŃSKĄ - minimum 3 miesiące od daty dostawy. 13.Terminy ważności bakteryjnych szczepów wzorcowych, krążków antybiogramowych i fiolek systemu typu VIABANK / KRIOBANK - co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 14.W ciągu 5 dni roboczych od podpisania Umowy Dostaw Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualny katalog oferowanych produktów. 15. Wykonawca utrzyma stany magazynowe materiałów będących przedmiotem zamówienia na poziomie zapewniającym ciągłość dostaw. 16. Wielkość oraz asortyment dostaw zostanie określony przy każdym jednostkowym zamówieniu złożonym telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. 17.Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem, na własny koszt, w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia z krótszym terminem dostawy, nie przekraczającym 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 18. Dostawa materiałów do Pracowni Mikrobiologii ZDL nastąpi w godzinach urzędowania: 7.30 - 14.30 ( poniedziałek - piątek ). 19.W chwili odbioru towaru odbiorca zbada, czy dostawa zgadza się pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami. 20.W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze lub niezgodności w jego ilości czy asortymencie dostawca wymieni lub uzupełni reklamowany towar na wolny od wad w terminie 5 dni od otrzymania zawiadomienia ( reklamacji ) na piśmie. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE W ZAKRESIE PAKIETU II: 1.Wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 (na produkcję oferowanych wyrobów ). 2.Produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji lub oświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3.Muszą posiadać znak CE. 4.Automatyczny, wieloparametrowy analizator immunochemiczny umożliwiający wykonywanie w jednym czasie, na jednej platformie analitycznej różnych badań w surowicy krwi i / lub osoczu. 5.Możliwość wykonywani oznaczeń: hormonów, markerów nowotworowych, markerów zawału mięśnia sercowego, D - Dimerów, IgE, markerów chorób zakaźnych - zgodnie z opisem zawartym w Tabeli ZESTAWY ODCZYNNIKOWE - w zał. nr 3.2 do SIWZ. 6.Analizator immunochemiczny umożliwiający wykonywanie w jednym czasie, na jednej platformie analitycznej co najmniej 25 badań / oznaczeń. 7.Analizator nie starszy niż: rok produkcji 2009. 8.System całkowicie bezigłowy, eliminujący kontaminację. 9.System umożliwiający wykonywanie badań metodami nieizotopowymi. 10.Brak konieczności wykonywania codziennych zabiegów konserwacyjnych jak mycie, płukanie, odbiałczanie. 11.Możliwość wykonywania serii badań lub pojedynczego oznaczenia w każdym czasie. 12.Praca całodobowa. 13.Instrukcja obsługi w języku polskim. 14.Analizator wyposażony w zewnętrzny UPS. 15.Analizator wyposażony we wszystkie akcesoria niezbędne do jego pracy: pojemniki na odczynniki, pojemniki na wodę itp. 16.Analizator bez konieczności stosowania stacji uzdatniania wody. 17.Automatyczne dozowanie odczynników. 18.Jednostki wyników: jednostki układu SI lub dowolne, możliwość programowania przez operatora. 19.Automatyczny proces kalibracji. 20.Możliwość współpracy analizatora z siecią informatyczną - dwukierunkowa komunikacja (analizator posiadający złącze RS 232 ). 21.W ramach realizacji zamówienia Dostawca zapewni Odbiorcy podłączenie analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego CENTRUM firmy Marcel, w dniu instalacji analizatora w siedzibie Zamawiającego. 22.Kompletne zestawy odczynnikowe, zawierające wszystkie odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne i inne akcesoria niezbędne do wykonania badania. 23.Zestawy odczynnikowe / testowe zgodne z opisem zawartym w Tabeli ZESTAWY ODCZYNNIKOWE. 24.Zestawy odczynnikowe zgodne z zaleceniami producenta aparatu. 25.Otwarcie zestawu nie powoduje skrócenia terminu jego ważności. 26.Terminy ważności dostarczanych zestawów odczynnikowych - min. 6 miesięcy od daty dostawy. 27.Odczynniki w zestawach - gotowe do użycia lub automatycznie przygotowywane przez analizator. 28.Jednostkowe opakowania zawierające odczynniki w ilościach pozwalających na wykonanie maksymalnie 100 oznaczeń. 29.Do każdego zestawu odczynnikowego musi być dołączona ulotka / instrukcja w języku polskim z dokładnym opisem produktu ( skład chemiczny, właściwości, zastosowanie, zakresy wartości referencyjnych, interferencje, uwagi, ostrzeżenia itp. ) 30. Z pierwszą dostawą zestawów odczynnikowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty charakterystyki produktów niebezpiecznych. 31.Wraz z wieloparametrowym analizatorem immunochemicznym Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dostarczy Zamawiającemu aparat zapasowy o takich samych parametrach technicznych ale o mniejszej wydajności - tj. umożliwiający wykonywanie w jednym czasie, na jednej platformie analitycznej co najmniej 10 badań / oznaczeń. Aparat zapasowy nie starszy niż: rok produkcji 2009. 32.Aparat zapasowy z możliwością jednopunktowej rekalibracji dla metod oznaczania hormonów i czynników infekcyjnych. 33.Aparat zapasowy z możliwością zastosowania tych samych, opisanych w pkt. 22 - 29, kompletnych zestawów odczynnikowych. 34.Dostawa i uruchomienie obu aparatów oraz przeszkolenie personelu z zakresu ich obsługi w ramach przedmiotu zamówienia. 35.Okres gwarancji na wieloparametrowy analizator immunochemiczny i analizator zapasowy (na czas dzierżawy analizatora ) - 12 miesięcy . 36. Wraz z analizatorem Wykonawca dostarczy i wydzierżawi Zamawiającemu zestaw komputerowy o parametrach technicznych umożliwiających podłączenie w/w analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego CENTRUM firmy Marcel. 37.Dostawa i uruchomienie zestawu komputerowego oraz przeszkolenie personelu z zakresu jego obsługi w ramach przedmiotu zamówienia. 38. Okres gwarancji na zestaw komputerowy (na czas dzierżawy ) - 12 miesięcy . 39.W ramach realizacji zamówienia przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni co najmniej 1 raz w roku przegląd serwisowy dzierżawionych urządzeń potwierdzony wpisem do paszportów technicznych urządzeń - pierwszy w dniu instalacji aparatów i zestawu komputerowego w siedzibie Zamawiającego. 40. Wykonawca zapewni serwis analizatorów na swoich odczynnikach i / lub materiałach. 41.Koszty wszystkich odczynników i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, wdrożenia systemów i przeglądu serwisowego aparatów i zestawu komputerowego w dniu instalacji ponosi Wykonawca. 42.Usunięcie awarii aparatów lub zestawu komputerowego w okresie gwarancyjnym nastąpi do 48 godzin od zgłoszenia usterki telefonicznie lub faxem. 43.Jeżeli czas naprawy lub wykonania usług serwisowych przy jednoczesnej awarii obu aparatów przekroczy 48 godzin Wykonawca pokryje wszystkie koszty wykonania badań u innych podwykonawców ZDL 114 SzWzP SP ZOZ przez czas, w którym aparaty będą wyłączone z pracy. 44.Liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany urządzenia na nowe: 3 naprawy tego samego elementu lub trzykrotne usunięcie tego samego błędu. 45. Wykonawca dostarczy i wydzierżawi Zamawiającemu stół laboratoryjny o odpowiednich wymiarach, umożliwiający ustawienie na nim obu analizatorów do wykonywania badań z zakresu immunochemii i zestawu komputerowego do obsługi stanowiska Immunochemia. 46. Zamawiający zwróci Wykonawcy dzierżawione analizatory, zestaw komputerowy oraz stół laboratoryjny w terminie 14 dni od daty zakończenia umowy lub zastrzega sobie prawo do dalszego korzystanie z nich, na podstawie odrębnej umowy lub zakupu tych przedmiotów za wartość uwzględniającą stopień faktycznego ich zużycia. 47. Dostawa i uruchomienie analizatorów i zestawu komputerowego, dostawa stołu laboratoryjnego, podłączenie analizatora do sieci informatycznej laboratorium, przeszkolenie personelu - w czasie maksymalnie 21 dni od daty podpisania Umowy Dostaw. 48.Wykonawca utrzyma stany magazynowe materiałów będących przedmiotem zamówienia na poziomie zapewniającym ciągłość dostaw. 49..Wielkość oraz asortyment dostaw zostanie określony przy każdym jednostkowym zamówieniu złożonym telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. 50. Wykonawca dostarczy zamówione materiały własnym transportem, na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia z krótszym terminem dostawy, nie przekraczającym 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia . 51. Dostawa materiałów do ZDL nastąpi w godzinach urzędowania Kierownika tj. 7.30 - 15.05 od poniedziałku do piątku. 52.W chwili odbioru towaru odbiorca zbada, czy dostawa zgadza się pod względem ilościowym i jakościowym z załączonymi dokumentami. 53.W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze lub niezgodności w jego ilości czy asortymencie dostawca wymieni lub uzupełni reklamowany towar na wolny od wad w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia ( reklamacji ) na piśmie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I. Materiały laboratoryjne do wykonywania badań lekooporności drobnoustrojów, wykrywania mechanizmów oporności, kontroli płytek do lekooporności oraz systemy do przechowywania bakteryjnych szczepów wzorcowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1268,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1466,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1466,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1466,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II. Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BioMerieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149963,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160982,28

  • Oferta z najniższą ceną: 160982,28 / Oferta z najwyższą ceną: 160982,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.