eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Budowa kanalizacji deszczowej odwadniaj±cej dzia³ki gminne w rejonie Strefy Przemys³owej w Gminie ¦wierklany



Og³oszenie z dnia 2009-04-01

Jankowice: Budowa kanalizacji deszczowej odwadniaj±cej dzia³ki gminne w rejonie Strefy Przemys³owej w Gminie ¦wierklany
Numer og³oszenia: 86770 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wierklany , ul. ¦wierklañska 54, 44-264 Jankowice, woj. ¶l±skie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kanalizacji deszczowej odwadniaj±cej dzia³ki gminne w rejonie Strefy Przemys³owej w Gminie ¦wierklany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy budowy kanalizacji deszczowej odwadniaj±cej dzia³ki gminne w rejonie Strefy Przemys³owej obejmuje wykonanie: 1. Rowu Sz-10 - w tym - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, przepusty fi 1 000 mm; 2. Rowu Sz-10b: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, przepusty, przepust fi 800 pod ulic± Stra¿ack±, przepust gospodarczy fi 600 mm; 3. Kolektor fi 600 mm: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, przygotowanie trasy kolektora w zasiêgu nasypu, roboty ziemne,wykop skarpowy,wykop w obudowie typu boks, odtworzenie nasypu skarpy, roboty monta¿owe, kolektor fi 600 mm, studnie inspekcyjne fi 1200 mm, drena¿. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa, siwz. Dokumenty te stanowi± za³±czniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniaj±ce 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest od Wykonawców wniesienie wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ w jednej z form przewidzianych ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy bêd±cy osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadaj±cymi osobowo¶ci prawnej a tak¿e wykonawcy ci wystêpuj±cy wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum) o ile spe³niaj± warunki okre¶lone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Ka¿dy wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu: 1) Spe³niaæ warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); b) O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ. 2) Posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie): a) Wykonaæ (zakoñczyæ) w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa (2) zadania polegaj±ce na budowie i/ lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o d³ugo¶ci 1200 mb - ka¿de zadanie; W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzaj±ce spe³niania warunku dot. w/w do¶wiadczenia zawodowego, z których wynika³oby, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. b) Wskazaæ do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy posiadaj±cego wa¿ne uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie kanalizacyjnych, wpisanego aktualnie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ: wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e co najmniej jedna spo¶ród z nich posiada odpowiednie uprawnienie budowlane oraz jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (uprawnienia budowlane wed³ug aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadajace im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów wyczerpuj± wymagania Zamawiaj±cego w przypadku, gdy s± wystarczaj±ce na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalno¶ci)..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty za³±czone do ofert winne byæ przedstawione w formie orygina³ów lub kserokopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê zgodn± z tre¶ci± okre¶lon± we wzorze stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ w ofercie o¶wiadczenia oraz dokumenty, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, które wyszczególniono poni¿ej: 1. Formularz oferty - sporz±dzony wg za³±cznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); 3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - sporz±dzony wg za³±cznika do SIWZ; 4. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg za³±cznika do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich); 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi spe³niania warunku dot. do¶wiadczenia zawodowego, z których wynika³oby, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; 6. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e co najmniej 1 osoba posiada wa¿ne uprawnienie budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz jest aktualnym cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego; 7. Zaparafowany projekt umowy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik SIWZ; 8. Kosztorys ofertowy, sporz±dzony wed³ug zasad opisanych w specyfikacji; 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy - w roku 2009 r. Zamawiaj±cy mo¿e przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia maksymalnie 315 390,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta piêtna¶cie tysiêcy trzysta dziewiêædziesi± z³ 00/100) i ten fakt winien zostaæ uwzglêdniony przez Wykonawcê w harmonogramie rzeczowo-finansowym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy ¦wierklany, Referat Inwestycji i Zamówieñ Publicznych ul. ¦wierklañska 54, 44 - 264 Jankowice..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy ¦wierklanyReferat Inwestycji i Zamówieñ Publicznych ul. ¦wierklañska 54, 44 - 264 Jankowice; pok. nr 17..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.