eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › remont pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola z Oddziałem Małego Dziecka w Twardogórze



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8665

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Twardogóra: remont pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola z Oddziałem Małego Dziecka w Twardogórze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Twardogóra, do kontaktów: Zdzisław Fabiniak - insp. ds oświaty i informacji Aleksander Król - Kier. Ref. Infrastr. Techn, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, fax 071 3158142, e-mail: twardogora@um.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.twardogora.um.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.twardogora.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Zdrowie, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola z Oddziałem Małego Dziecka w Twardogórze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Miejskiego Przedszkola w Twardogórze - woj. dolnośląskie, powiat oleśnicki,56-416 Twardogóra ul. Grunwaldzka 1 działka Nr 77 AM 33. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obejmuje między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe ściany - rozebranie ścianek, odbicie tynków wewnętrznych, demontaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, demontaż i ponowny montaż opraw żarowych, świetlówkowych, gniazd i przycisków podtynkowych, grzejników CO, 2. Roboty rozbiórkowe podłóg i posadzek - jednolitych cementowych, z deszczułek, lastryka, płytek ceramicznych, wykładzin z tworzyw sztucznych, drewnianych ślepych, 3. Wywiezienie i utylizacja gruzu i materiałów z demontażu, 4. Wykonanie robót murarskich - uzupełnienie ścian, sklepień, zamurowanie otworów, montaż podokienników, 5. Dostawa, wykonanie i montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami wg. zestawienia stolarki, 6. Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych zgodnie z projektem, 7. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych ścian i sufitów, 8. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie lamperii farbą olejną, licowanie ścian płytkami na klej, 9. Wykonanie podbudowy podłóg i schodów z płyt OSB oraz warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy samopoziomującej, wykonanie posadzek z płytek kamionkowych gres wraz z cokolikami, posadzek z wykładzin PCV homogenicznych zgrzewanych z cokolikami, 10. Wymiana misek ustępowych , płuczki oraz umywalki, 11. Wykonanie końcowych prac porządkowych oraz zabezpieczających w trakcie wykonywania robót. 12. Wykonanie innych prac wynikających z uzgodnień, dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ustalona przez Zamawiającego wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i większa od kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.06.2007; lub data zakończenia: 24.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budownictwa. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 3.Wykażą się doświadczeniem przy realizacji remontu ( w zakresie robót wykończeniowych) minimum dwóch obiektów użyteczności publicznej tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia np. budynku przedszkola, szkoły lub innego obiektu - wykonanego siłami własnymi lub z pomocą podwykonawców w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 4.Wykażą, że dysponują odpowiednią liczbą pracowników, którzy są zdolni do wykonania zamówienia a także osobą, która będzie nadzorować i koordynować wykonanie prac w trakcie realizacji zamówienia ( minimum 20 pracowników w zawodach: murarz - tynkarz, malarz, płytkarz) 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują wolnymi środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 200 000 zł 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ 8.Wniosą wadium określone w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. 9.Udzielą, co najmniej 18 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 10.Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. 11.Zamawiający dopuszcza wykonanie prac specjalistycznych (wykonanie instalacji systemu oddymiania) przez podwykonawców. 12.Podwykonawcą realizującym powyższe prace specjalistyczne, może być wykonawca, który w zakresie zleconych prac: 12.1 dopuszczony jest do obrotu w zakresie przewidzianych do wykonania prac, 12.2 posiada niezbędny do ich wykonania sprzęt 12.3 posiada doświadczenie w wykonywaniu tego typu robót, 12.4 dysponuje kadrą niezbędną do ich wykonania 12.5 nie podlega wykluczeniu z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych robót budowlanych (remontowych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. oświadczenie o ilości osób i danych o podmiotach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 5 do SIWZ 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 13:00, Urząd Miasta i Gminy 56-416 Twardogóra ul. Ratuszowa 14 pok. Nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.