eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup , dostawa, montaż mebli / medycznych atestowanych, metalowych, tapicerowanych i biurowych/ dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego1) Część nr 1 - Meble medyczne atestowane, 2) Część nr 2 - Meble metalowe, 3) Część nr 3 - Meble tapicerowane, stoliki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Radom: Zakup , dostawa, montaż mebli / medycznych atestowanych, metalowych, tapicerowanych i biurowych/ dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: 1) Część nr 1 - Meble medyczne atestowane, 2) Część nr 2 - Meble metalowe, 3) Część nr 3 - Meble tapicerowane, stoliki.
Numer ogłoszenia: 86634 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup , dostawa, montaż mebli / medycznych atestowanych, metalowych, tapicerowanych i biurowych/ dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: 1) Część nr 1 - Meble medyczne atestowane, 2) Część nr 2 - Meble metalowe, 3) Część nr 3 - Meble tapicerowane, stoliki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa, montaż mebli / medycznych atestowanych, metalowych, tapicerowanych i biurowych/ dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, szczegółowo wymienionych i opisanych w specyfikacji technicznej . Wymagania techniczne dotyczące wymiarów , materiałów i standardu wykonania mebli zawiera specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych w specyfikacji technicznej wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki. Na widocznych elementach zestawów szafek i meblach pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki według wzoru określonego przez Zamawiającego w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5, 39.15.10.00-5, 39.13.21.00-7, 39.14.11.00-3, 39.11.10.00-3, 39.15.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium w wysokości: 1) Część nr 1 - 9.000,00 zł /słownie: dziewięć tysięcy złotych/, 2) Część nr 2 - 6.000,00 zł /słownie: sześć tysięcy złotych/, 3) Część nr 3 - 4.000,00 zł /słownie: cztery tysiące złotych/ 2. Wadium musi być wniesione do dnia 2011.05.10 do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku wtedy, gdy wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca zrealizował min 1 zamówienie dostawy wraz z montażem wyposażenia medycznego i biurowego oraz mebli medycznych na kwotę min.: 1) Część nr 1: 150.000,00 zł . 2) Część nr 2: 100.000,00 zł, 3) Część nr 3: 70.000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Dla części nr 1 : a) Certyfikat lub świadectwo zgodności z PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073 3:2006, b) Atest higieniczny na meble medyczne, 2) Dla części nr 2: a) Atest higieniczności na zastosowane farby proszkowego lakierowania mebli, lub alternatywnie atest higieniczny na meble medyczne w asortymencie objętym niniejszym zamówieniem, które stanowić będą wyposażenie ogólnych i specjalistycznych gabinetów lekarskich oraz pozostałych pomieszczeń szpitala z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń i narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, materiałów medycznych, leków, środków czystości BHP, dokumentacji medycznej, księgowej, materiałów biurowych, odzieży medycznej i pracowniczej. b) Certyfikat lub świadectwo zgodności z polskimi normami: PN-F-06009: 2001; PN F-06010-05:1990 3) Dla części nr 3 : a) Atest higieniczności (dotyczy mebli tapicerowanych i stołów)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Kosztorys ofertowy /przygotowany przez Wykonawcę w oparciu o załączoną do SIWZ Specyfikację techniczną/. 4. Dokumenty potwierdzające odporność na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych - dotyczy części nr 1, 2 i 3 (dla części nr 3 - dotyczy mebli tapicerowanych i stołów). 5. Dla części nr 3 - Specyfikacja wytrzymałości tapicerki. (dotyczy mebli tapicerowanych) 6. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 11:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Meble medyczne atestowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa, montaż mebli medycznych atestowanych, dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, szczegółowo wymienionych i opisanych w specyfikacji technicznej . Wymagania techniczne dotyczące wymiarów , materiałów i standardu wykonania mebli zawiera specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych w specyfikacji technicznej wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki. Na widocznych elementach zestawów szafek i meblach pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki według wzoru określonego przez Zamawiającego w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa, montaż mebli metalowych dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, szczegółowo wymienionych i opisanych w specyfikacji technicznej . Wymagania techniczne dotyczące wymiarów , materiałów i standardu wykonania mebli zawiera specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych w specyfikacji technicznej wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki. Na widocznych elementach zestawów szafek i meblach pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki według wzoru określonego przez Zamawiającego w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.13.21.00-7, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Meble tapicerowne, stoliki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa, montaż mebli tapicerowanych i biurowych dla potrzeb budowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, szczegółowo wymienionych i opisanych w specyfikacji technicznej . Wymagania techniczne dotyczące wymiarów , materiałów i standardu wykonania mebli zawiera specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, 5 i 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych w specyfikacji technicznej wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki. Na widocznych elementach zestawów szafek i meblach pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki według wzoru określonego przez Zamawiającego w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-3, 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.