eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1332F Bobowicko - Pszczew - Nowe Gorzycko w km 4+520 w msc. Policko - przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F, z podziałem na 2 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Międzyrzecz: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1332F Bobowicko - Pszczew - Nowe Gorzycko w km 4+520 w msc. Policko - przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F, z podziałem na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 86633 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu , ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428410, faks 095 7428411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1332F Bobowicko - Pszczew - Nowe Gorzycko w km 4+520 w msc. Policko - przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F, z podziałem na 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ścinki pobocza, naprawy nawierzchni z płyt betonowych i wykonania frezowania, wyrównania i utrzymania nawierzchni gruntowej, naprawy nawierzchni jezdni i chodników na moście nad rzeką Obrą. Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F, posiadająca klasę techniczną Z i kategorię ruchu KR2. W ramach inwestycji dokonana zostanie ścinka pobocza wzdłuż drogi, naprawiona zostanie nawierzchna z płyt betonowych i wykonane frezowanie, a także wyrównana zostanie nawierzchnia gruntowa, na której dodatkowo zabiegi wyrównujące będą powtarzane co miesiąc przez osiem miesięcy. Naprawiona zostanie również nawierzchnia jezdni i chodników na moście nad rzeką Obrą, gdzie także planuje się wykonanie czterech ścieków skarpowych. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ścinki pobocza obejmuje wykonanie ścinania poboczy na grubość 25 cm wzdłuż drogi powiatowej nr 1328F. Powierzchnia ścinania poboczy wynosi 22 000 m2. Nadane pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku prostym lub na odcinku krzywoliniowym o pochyleniu poprzecznym jezdni jak na odcinku prostym powinno wynosić 8%. Nadane pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku krzywoliniowym o pochyleniu poprzecznym jezdni innym niż na odcinku prostym powinno wynosić: 1) o 2% do 3% więcej niż pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po wewnętrznej stronie łuku, 2) tyle co pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po zewnętrznej stronie łuku. W przypadku występowania lokalnie poboczy szerszych niż 1,0 m, podczas ich profilowania należy stosować się do § 37 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie naprawy nawierzchni z płyt betonowych i wykonania frezowania obejmuje wykonanie cięcia krawędzi płyt betonowych drogi w miejscach wskazanych przez inwestora, łączna długość cięcia wyniesie około 7 971 m. Następnie wykonać należy wypełnienie wyciętych przestrzeni mieszanką mineralno - bitumiczną. Na odcinku o nawierzchni asfaltowej należy sfrezować nawierzchnię bitumiczną na głębokość 4 cm, a następnie wykonać warstwę ścieralną. Powierzchnia frezowania wynosi około 105,4 m2. W dokumentacji przedstawiono następujące rysunki: - rys. 3 - przekrój poprzeczny przez płyty. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie wyrównania i utrzymania nawierzchni gruntowej obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni gruntowej, a nastepnie jej zagęszczenie. Ubytki w nawierzchni zostaną uzupełnione przez inwestora przed rozpoczęciem robót. Powyższe czynności należy powtarzać co miesiąc przez okres ośmiu miesięcy. Most nad rzeką Obrą w ciągu drogi powiatowej nr 1328F. Po rozbiórce nawierzchni chodników i fragmentu jezdni wykonane zostaną nowe nawierzchnie chodników, przełożona zastanie kostka kamienna na jezdni na dojeździe do mostu, a także wymienione zostaną krawężniki. W celu poprawy warunków odprowadzenia wód wykonane zostaną cztery ścieki skarpowe z elementów betonowych. W dokumentacji przedstawiono następujące rysunki: - rys. 1 - detal wykonania ścieku skarpowego, - rys. 2 - przekrój normalny przez chodnik na moście. Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 137 w ciągu miejscowości Żółwin, Kuligowo, Stołuń, Szarcz, Pszczew. ZADANIE NR 2: Przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ustawienia barier, wykonania oznakowania pionowego. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w miejscach wskazanych przez inwestora w zakresie ustawienia barier i wykonania oznakowania pionowego obejmuje ustawienie barier stalowych SP-06 na 26 odcinkach, z wykonaniem 52 odcinków skrajnych (początkowych i końcowych), oraz wykonania oznakowania pionowego - znaków drogowych pionowych z zastosowaniem folii II generacji. Rozstaw słupków barier stalowych wynosi 2,0 m. Łączna długość ustawienia barier wyniesie 1 340 m. Odległość lica prowadnicy stalowej bariery powinna wynosić nie mniej niż 1,00 m - licząc od krawędzi pasa ruchu. Dopuszcza się odległość lica prowadnicy stalowej bariery od krawędzi pasa ruchu 0,5 m, jeżeli na krawędzi pasa ruchu znajduje się krawężnik o wysokości co najmniej 0,12 m. Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 137 w ciągu miejscowości Żółwin, Kuligowo, Stołuń, Szarcz, Pszczew. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej SIWZ, projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony projekt budowlany i inne ustalenia zawarte w niniejszej SIWZ. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 Nr 202 poz. 2072), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach SIWZ projekt budowlany i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1-6000,00 PLN, ZADANIE NR 2- 3000,00PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą wykonane roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia*, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. * przez roboty budowlane o zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie w ilościach nie mniejszych niż: - wykonanie co najmniej jednej budowy, przebudowy lub modernizacji drogi krajowej, wojewódzkiej, powiatowej lub gminnej na długości minimum 300 mb - dla ZADANIA NR 1. * przez roboty budowlane o zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie w ilościach nie mniejszych niż: - wykonanie, dostawę i montaż znaków drogowych pionowych, barier ochronnych stalowych lub innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości min. 50 000 zł brutto- dla ZADANIA NR 2. Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek musi spełnić jeden podmiot.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wskażą co najmniej: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust 1 i 2, i art. 14 ust.1 Prawa Budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - dla ZADANIA NR 1. Kierownicy robót winni posiadać aktualny pakiet o.c. przez cały okres realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wskażą co najmniej: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust 1 i 2, i art. 14 ust.1 Prawa Budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - dla ZADANIA NR 1. Kierownicy robót winni posiadać aktualny pakiet o.c. przez cały okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty, względnie poszczególnych rat. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż wymagana kwota. Wykonawca robót powinien posiadać aktualny pakiet ubezpieczenia o.c. przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: - Formularz ofertowy Wykonawcy (według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Formularz cenowy (według wzoru - załącznik nr 3a, 3b do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Wykaz stawek i narzutów (według wzoru - załącznik nr 3c do SIWZ) stanowiący załącznik do Formularza cenowego - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - Dowód wpłacenia / wniesienia wadium (złożyć zgodnie z zapisami rozdziału VIII SIWZ), - Wzór umowy (według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ), - Formularz zobowiązania do współpracy (według wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ) - jeżeli dotyczy, wypełniony i podpisany przez współpracownika. - Zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (według wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ) - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zgodnie z ust. 1 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu i śniegu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy, - ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań ratowniczych, - ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby, - zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, technologii robót, wprowadzenia dodatkowych elementów drogi takich jak: zjazdy, chodniki, bariery ochronne, zatoki autobusowe, przebudowa nieprzewidzianych w dokumentacji urządzeń kolidujących z realizowaną inwestycją, - występowania (w przypadku stwierdzenia na etapie robót budowlanych) innych niekorzystnych warunków gruntowo - wodnych niż na etapie opracowania dokumentacji projektowej badań geotechnicznych i określenia warunków gruntowo - wodnych podłoża nawierzchni zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 14 maja 1999r.) wymagających dodatkowych robót odwadniających, wymiany gruntu lub innych technologii wzmacniających podłoże gruntowe, - zmiany będącej następstwem działania organów administracji, a w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. b) Zmiany osobowe i zmiana podwykonawcy : - zmiana osób i podmiotów przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne osoby i podmioty legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) Zmiany organizacji spełniania świadczeń w zakresie: - zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonywania przedmiotu umowy. d) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego wytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nieważna. 4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 5. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 66-300 Międzyrzecz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 66-300 Międzyrzecz pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: Przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ścinki pobocza, naprawy nawierzchni z płyt betonowych i wykonania frezowania, wyrównania i utrzymania nawierzchni gruntowej, naprawy nawierzchni jezdni i chodników na moście nad rzeką Obrą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F, posiadająca klasę techniczną Z i kategorię ruchu KR2. W ramach inwestycji dokonana zostanie ścinka pobocza wzdłuż drogi, naprawiona zostanie nawierzchna z płyt betonowych i wykonane frezowanie, a także wyrównana zostanie nawierzchnia gruntowa, na której dodatkowo zabiegi wyrównujące będą powtarzane co miesiąc przez osiem miesięcy. Naprawiona zostanie również nawierzchnia jezdni i chodników na moście nad rzeką Obrą, gdzie także planuje się wykonanie czterech ścieków skarpowych. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ścinki pobocza obejmuje wykonanie ścinania poboczy na grubość 25 cm wzdłuż drogi powiatowej nr 1328F. Powierzchnia ścinania poboczy wynosi 22 000 m2. Nadane pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku prostym lub na odcinku krzywoliniowym o pochyleniu poprzecznym jezdni jak na odcinku prostym powinno wynosić 8%. Nadane pochylenie poprzeczne gruntowego pobocza na odcinku krzywoliniowym o pochyleniu poprzecznym jezdni innym niż na odcinku prostym powinno wynosić: 1) o 2% do 3% więcej niż pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po wewnętrznej stronie łuku, 2) tyle co pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po zewnętrznej stronie łuku. W przypadku występowania lokalnie poboczy szerszych niż 1,0 m, podczas ich profilowania należy stosować się do § 37 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie naprawy nawierzchni z płyt betonowych i wykonania frezowania obejmuje wykonanie cięcia krawędzi płyt betonowych drogi w miejscach wskazanych przez inwestora, łączna długość cięcia wyniesie około 7 971 m. Następnie wykonać należy wypełnienie wyciętych przestrzeni mieszanką mineralno - bitumiczną. Na odcinku o nawierzchni asfaltowej należy sfrezować nawierzchnię bitumiczną na głębokość 4 cm, a następnie wykonać warstwę ścieralną. Powierzchnia frezowania wynosi około 105,4 m2. W dokumentacji przedstawiono następujące rysunki: - rys. 3 - przekrój poprzeczny przez płyty. Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie wyrównania i utrzymania nawierzchni gruntowej obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni gruntowej, a nastepnie jej zagęszczenie. Ubytki w nawierzchni zostaną uzupełnione przez inwestora przed rozpoczęciem robót. Powyższe czynności należy powtarzać co miesiąc przez okres ośmiu miesięcy. Most nad rzeką Obrą w ciągu drogi powiatowej nr 1328F. Po rozbiórce nawierzchni chodników i fragmentu jezdni wykonane zostaną nowe nawierzchnie chodników, przełożona zastanie kostka kamienna na jezdni na dojeździe do mostu, a także wymienione zostaną krawężniki. W celu poprawy warunków odprowadzenia wód wykonane zostaną cztery ścieki skarpowe z elementów betonowych. W dokumentacji przedstawiono następujące rysunki: - rys. 1 - detal wykonania ścieku skarpowego, - rys. 2 - przekrój normalny przez chodnik na moście. Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 137 w ciągu miejscowości Żółwin, Kuligowo, Stołuń, Szarcz, Pszczew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Przygotowanie i utrzymanie drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w zakresie ustawienia barier, wykonania oznakowania pionowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja przygotowania i utrzymania drogi objazdowej - powiatowej nr 1328F w miejscach wskazanych przez inwestora w zakresie ustawienia barier i wykonania oznakowania pionowego obejmuje ustawienie barier stalowych SP-06 na 26 odcinkach, z wykonaniem 52 odcinków skrajnych (początkowych i końcowych), oraz wykonania oznakowania pionowego - znaków drogowych pionowych z zastosowaniem folii II generacji. Rozstaw słupków barier stalowych wynosi 2,0 m. Łączna długość ustawienia barier wyniesie 1 340 m. Odległość lica prowadnicy stalowej bariery powinna wynosić nie mniej niż 1,00 m - licząc od krawędzi pasa ruchu. Dopuszcza się odległość lica prowadnicy stalowej bariery od krawędzi pasa ruchu 0,5 m, jeżeli na krawędzi pasa ruchu znajduje się krawężnik o wysokości co najmniej 0,12 m. Obiekt podlegający pracom budowlanym to droga powiatowa nr 1328F od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 137 w ciągu miejscowości Żółwin, Kuligowo, Stołuń, Szarcz, Pszczew. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej SIWZ, projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony projekt budowlany i inne ustalenia zawarte w niniejszej SIWZ. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 Nr 202 poz. 2072), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach SIWZ projekt budowlany i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.