eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Sprawa nr 14/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Sprawa nr 14/2011
Numer ogłoszenia: 86598 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Sprawa nr 14/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700 oraz innych materiałów okulistycznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa zakresy (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje w zakresie II). Zakres I - 1. Kaseta aspiracyjna, jednodniowa z workiem i drenami irygacyjno-aspiracyjnymi, jednorazowego użycia; 2. Dren infuzyjny do podaży oleju silikonowego z kaniulą o dł.4 i 6mm, sterylny, jednorazowego użytku; 3. Dren irygacyjno-aspiracyjny do kasety jednodniowej, jednorazowego użytku, sterylny z PCV, w komplecie z zatyczkami sterylnymi; 4. Głowica do fakoemulsyfikacji do aparatu Associate 6700; 5. Głowice bimanualne (irygacja, aspiracja); 6. Światłowód szerokokątny o wymiarach 20G/0,9 mm, jednorazowego użytku; 7. Filtr do podaży gazu, jednorazowego użytku; 8. Retraktor tęczówkowy, sterylny, jednorazowego użytku, op. a5 szt; 9. Igła do głowicy fakoemulsyfikatora o średnicy, 0,9mm wielorazowego użytku; 10. Rękaw irygacyjny do igły do głowivy fakoemulsyfikatora, o średnicy 0,9mm; 11 . Komora testowa do fakoemulsyfikatora; 12. Klucz do igieł o średnicy 0,9mm, wielorazowego użytku, metalowy; 13. Głowica witrektomu elektrycznego; 14. Nóż do witrektomu elektrycznego; 15. Wielorazowy przewód do endo diatermii; 16. Endodiatermia wielorazowa 20G/0,9mm; 17. Wielorazowy przewód do diatermii pęsetowej; 18. Diatermia pęsetowa zagięta; 19. Witrektom pneumatyczny jednorazowego użytku 20G. Zakres II - 1. Kaniula wygięta po łuku, do hydrodysekcji typu Helsinki, jednorazowego użytku, rozm.27G, 0,4x22mm; 2. Nóż do portu bocznego, prosty, typu MVR rozm. 20G/0,9mm, sterylny, jednorazowego użytku; 3. Nóż jednorazowego użytku, typu Slit, zagięty, sterylny, do otwarcia komory przedniej oka. Ostrze 2,8mm; 4. Silikonowe wkłady (gumki) do igły fletowej firmy Storz (nr kat. 85300Y-1); 5. Kaniula iniekcyjna 5 mm, do iniekcji oleju silikonowego , 5 mm scięta 20 GA z kołnierzykiem, rurka silikonowa 235 mm, długość całkowita 260 mm, adapter luer luck ze stali nierdzewnej; 6. Soczewka 58D do witrektomii tylnokomorowej Macula Lens; 7. Pierścień fiksacyjny metalowy do soczewki 58D; 8. Sonda do endolasera zakrzywione 20G kompatybilna z laserem Iridex 532; 9. Kaniula irygacyjno-aspiracyjna 23G/23G jednorazowego użytku; 10. Soczewka Volk 20D; 11. Soczewka redukcyjna (ogniskowa 200) do systemu BIOM firmy Oculus; 12. Soczewka 90D Wide-Field (E), 0,45x/pole 120 st./średnica 19mm do sterylizacji w autoklawie; 13. Soczewki PMMA: 1. Soczewki wewnątrzgałkowe -przedniokomorowe PMMA a) Długość całkowita: 12,0-13,5mm, b) Część optyczna: 5,0-6,5m, c) Dioptraż: od +3 do +30, 2. Soczewki wewnątrzgałkowe- tylnokomorowe PMMA, a) Długość całkowita 12,0-13,5mm, b) Część optyczna 5,5-6,0mm, c) Dioptraż: od +3 do +30, 3. Soczewki tylnokomorowe do fiksacji śródskleralnej, a) Długość całkowita 12,0-14,0mm, b) Część optyczna 6,0-7,0mm, c) Dioptraż: od +3 do +30; 14. Soczewki kontaktowe OD - soczewki nagałkowe miękkie używane w celach terapeutycznych, średnica dowolna, uwodnienie od 38-55; 15. Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny do pielęgnacji miękkich soczewek nagankowych poj. 300-360ml (typu Opty Free). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej reki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy) jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w ogólnej wysokości 19.500,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE; 2) Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 2. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; 3) Złożenie po 5 szt. próbek przedmiotu zamówienia (w zakresie II poz 1-3) w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w zał. nr 2 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą (oraz wypełnienie formularza próbek - zał. nr 6 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w sytuacji wycofania asortymentu z produkcji, zmiany wielkości opakowań, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany. W przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczalne będzie odpowiednie przeliczenie ilości, za zgodą Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej. 4. Cena jednostkowa może ulec zmianie w sytuacjach, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania podstawy prawnej oraz odniesienia się do konkretnych pozycji w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do mikrochirurgii oka do aparatu Associate 6700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II poz 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula wygięta po łuku, do hydrodysekcji typu Helsinki, jednorazowego użytku, rozm.27G, 0,4x22mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres II poz 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do portu bocznego, prosty, typu MVR rozm. 20G/0,9mm, sterylny, jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres II poz 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż jednorazowego użytku, typu Slit, zagięty, sterylny, do otwarcia komory przedniej oka. Ostrze 2,8mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory użytkowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres II poz 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowe wkłady (gumki) do igły fletowej firmy Storz (nr kat. 85300Y-1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres II poz 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula iniekcyjna 5 mm, do iniekcji oleju silikonowego , 5 mm scięta 20 GA z kołnierzykiem, rurka silikonowa 235 mm, długość całkowita 260 mm, adapter luer luck ze stali nierdzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres II poz 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka 58D do witrektomii tylnokomorowej Macula Lens.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres II poz 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścień fiksacyjny metalowy do soczewki 58D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres II poz 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do endolasera zakrzywione 20G kompatybilna z laserem Iridex 532.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres II poz 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula irygacyjno-aspiracyjna 23G/23G jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres II poz 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka Volk 20D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakres II poz 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka redukcyjna (ogniskowa 200) do systemu BIOM firmy Oculus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres II poz 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka 90D Wide-Field (E), 0,45x/pole 120 st./średnica 19mm do sterylizacji w autoklawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakres II poz 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki PMMA 1. Soczewki wewnątrzgałkowe -przedniokomorowe PMMA a) Długość całkowita: 12,0-13,5mm, b) Część optyczna: 5,0-6,5m c) Dioptraż: od +3 do +30 2. Soczewki wewnątrzgałkowe- tylnokomorowe PMMA a) Długość całkowita 12,0-13,5mm b) Część optyczna 5,5-6,0mm c) Dioptraż: od +3 do +30 3. Soczewki tylnokomorowe do fiksacji śródskleralnej a) Długość całkowita 12,0-14,0mm b) Część optyczna 6,0-7,0mm c) Dioptraż: od +3 do +30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakres II poz 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki kontaktowe OD - soczewki nagałkowe miękkie używane w celach terapeutycznych, średnica dowolna, uwodnienie od 38-55.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakres II poz 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór jałowy zbuforowany izotoniczny do pielęgnacji miękkich soczewek nagankowych poj. 300-360ml (typu Opty Free).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.