Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Gozdowo: Przebudowa budynku administracyjno - magazynowego na budynek biurowo - warsztatowy, na potrzeby jednostki gospodarki komunalnej wg projektu budowlanego gm. Gozdowo, pow. sierpecki, woj. mazowieckie
Numer ogłoszenia: 86571 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 12, 09-213 Gozdowo, woj. mazowieckie, tel. 0-24 276 2112, fax 0-24 276 2112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.bip.tc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjno - magazynowego na budynek biurowo - warsztatowy, na potrzeby jednostki gospodarki komunalnej wg projektu budowlanego gm. Gozdowo, pow. sierpecki, woj. mazowieckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zakres rzeczowy Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku administracyjno - magazynowego, dawnego SKRu na budynek biurowo - warsztatowy na potrzeby Gminnego Zakłady Gospodarki Komunalnej w Gozdowie. W budynku planuje się pokoje biurowe oraz warsztat mechaniczny przeznaczony do drobnych robót ślusarskich i naprawczych. Lokalizacja: Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 12, 09-213 Gozdowo, działki nr ewid. 71 i 72/2. PROGRAM UŻYTKOWY - warsztat podręczny - 63,86 m2 - pomieszczenie socjalne - 8,26 m2 - wc - 5,23 m2 - wc dla prac. umysłowych - 7,78 m2 - hol - 4,71 m2 - hol - 10.02 m2 - umywalnia - 5,25 m2 - natryski - 4,32 m2 - szatnia - 6,35 m2 - biuro - 11,85 m2 - biuro - 11,19 m2 - biuro - 10,18 m2 - kotłownia - 11,78 m2 - skład paliwa - 9,63 m2 - skład żużla - 2,64 m2 RAZEM POW. UŻYTKOWA: 173,06 m2 Razem powierzchnia użytkowa budynku - 173,06 m2 Kubatura - 921,78 m3 Powierzchnia zabudowy - 233,36 m2 Szerokość elewacji frontowej - 23,22 m Nachylenie połaci dachowych - 40 Wysokość głównej kalenicy - 4,14 m Układ połaci dachowych - dwuspadowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. W przypadku wpłaty gotówką, winna być ona dokonana na konto: BPS S.A. O/R w Warszawie 57 9015 0001 2001 3900 0299 0015 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b. gwarancjach bankowych, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6 wykażą, że zrealizowali, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 8 w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 9 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. II Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22. Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania , lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności chyba, ze udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty wymagane: 1 formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ 2 kosztorys ofertowy z wykorzystaniem przedmiaru robót załączonego do SIWZ 3 harmonogram realizacji inwestycji 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. 6 Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć; Potwierdzona kopia uprawnień budowlanych Dokument potwierdzający , ze dana osoba została wpisana do centralnego rejestru osób uprawnionych - dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995 r. Aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa 7 wykaz wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 8 referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 9 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10 zaakceptowane warunki umowy wyrażone w formie jednostronnego zaakceptowania umowy poprzez jej podpisanie lub złożenie stosownego pisma o akceptacji warunków umowy bez zastrzeżeń. 11 dowód wniesienia wadium. II Wymagane oświadczenia 1 posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdowo.bip.tc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 12, 09-213 Gozdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gozdowie, zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy w Gozdowie, ul. K. Gozdawy 19, 09-213 Gozdowo pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GOZDOWO
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
więcej: przetargi GOZDOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.