eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Remont i rozbudowa Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Kruszyn



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Sicienko: Remont i rozbudowa Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Kruszyn
Numer ogłoszenia: 86503 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Sicienku, ul. Lipowa 1, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, fax 0-52 58-70-749.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa Stacji uzdatniania Wody w miejscowości Kruszyn.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kruszyn, gmina Sicienko, działki nr 104/1, 107/1, polegający na budowie zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z pompownią II stopnia zasilającą sieć wodociągową w Kruszynie. Przedmiot zamówienia obejmuje branżę wodno-kanalizacyjną, elektryczną i konstrukcję. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji uzdatniania wody, o zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Q=15 m3/h, oraz wydajności pompowni II stopnia, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą w wielkości Qhmax=36m3/h. Zakres prac obejmuje: - budowę zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 100,0 m3 - wymianę pompy głębinowej zasilającej układ technologiczny uzdatniania wody, -wyposażenie stacji uzdatniania wody w zestaw pompowo - hydroforowy - pompownię II0, - zmianę sposobu płukania złóż filtracyjnych poprzez zastosowanie dmuchawy oraz wody uzdatnionej. Ma to na celu poprawę jakości produkowanej wody jak również stabilizację ciśnienia wody w sieci odbiorczej i tym samym wyeliminowanie występowania zjawiska uderzeń hydraulicznych w sieci wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, który stanowi dodatek e do SIWZ. Załączone w dodatku f do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Kruszynie w taki sposób, aby okres przerw w pracy hydroforni był skrócony do czasu minimalnego, niezbędnego do przełączenia urządzeń. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia /pod klucz/. Dokumenty załączone w dodatku e i f do SIWZ stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na całość wykonanego zamówienia objętego postępowaniem na okres min. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 2.500, - zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu-dodatek b do SIWZ) 7. oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór w załączeniu-dodatek c do SIWZ), 8. oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 9. oświadczenie - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 10. oświadczenie - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(wzór w załączeniu - dodatek d do SIWZ), 11. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 12. polisy, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Sicienku ul. Lipowa 1 86-014 Sicienko.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zaklad Komunalny w Sicienku ul, Lipowa 1 86-014 Sicienko sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.