Ogłoszenie z dnia 2006-02-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Niegowa: kredyt długoterminowy w wysokości 1 592 433,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Niegowa, do kontaktów: Cecylia Lampa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa, woj. śląskie, tel. 034 3151020, fax 034 3151048, e-mail: urzad@niegowa.pl, www.bip.niegowa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Niegowa, Mirosław Cupiał, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa, woj. śląskie, tel. 034 3151020, fax 034 3151048, e-mail: urzad@niegowa.pl, www.bip.niegowa.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt długoterminowy w wysokości 1 592 433,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Okres kredytowania do 28.02.2014r. karencja w spłacie kredytu (kapitalu) do 31.12.2006r., spłata kredytu nastąpi od 31.01.2007r. do 28.02.2014r., spłata odsetek nastąpi od 30.04.2006r. do 28.02.2014r., spłata kapitału i odsetek miesięczna, oprocentowanie kredytu zmienne, jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel in blanco, dopuszcza się możliwość wcześniejsze spłaty kredytu bez ponoszenia dodatków opłat, zastrzega się możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Niegowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 95;
III.1) Wymagane wadium: 9 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca winien spełniać następujące warunki: - posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zgodnie z ustawą z dnia 29.06.1997r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002, Nr 72, poz. 665 z późn zm.) - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 4 i spełniać wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - załączyć wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat 2003-2005 usług (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) z podaniem ich wartości, dat wykonywania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Niegowa - sala narad.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.