eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie1. część I - branża kanalizacyjna; 2. część II - branża drog

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Jankowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie: 1. część I - branża kanalizacyjna; 2. część II - branża drogowa.
Numer ogłoszenia: 86346 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17632 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany, ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie: 1. część I - branża kanalizacyjna; 2. część II - branża drogowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie: część I - branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...) kanalizacyjnych: Nadzorowi podlegać będzie wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 5,43 km. Kanalizacja będzie wykonana głównie z rur PVC (SN8) z wydłużonym kielichem, łączonych na wcisk o średnicach 200 mm (kolektory główne) mm, 160 mm (kanały boczne) zgodnie z projektem. Przewiduje się wykonanie odcinka 179,10 m (odcinek kanału K7) z rur PE HD 100 SDR 17 PN 10 o średnicy zewnętrznej 225/13,4 mm (Dn 200) metodą przewiertu sterowanego. Na projektowanych kanałach grawitacyjnych Dn 200 przewidziano wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z betonu klasy C35/45 (B-45), wodoszczelność betonu min. W6. Wszystkie studzienki kończące kanały boczne o śr. 160 mm wykonane będą z typowych elementów prefabrykowanych o średnicy 400 (kineta z PP, rura trzonowa z PVC-U SN4). Studzienki usytuowane w ulicach, placach i wjazdach do posesji będą przekryte włazami typu ciężkiego 40 T. Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż 2 razy w ciągu tygodnia (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum). Inspektor Nadzoru będzie również stawiał się na każde wezwanie kierownika budowy związane z nadzorowaną inwestycją, jak również będzie stawiał się w siedzibie Zamawiającego na każde jego wezwanie związane z nadzorowaną inwestycją po otrzymaniu od Zamawiającego powiadomienia pisemnego lub telefonicznego lub w innej formie (np. fax, e-mail) z jednodniowym wyprzedzeniem. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych do tejże ustawy oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem zasad sztuki budowlanej i gospodarności. Inspektor nadzoru branży kanalizacyjnej będzie pełnił funkcję koordynatora nadzorów inwestorskich w stosunku do inspektora branży drogowej. Czas trwania umowy: a) czas trwania nadzoru w terenie: od dnia podpisania umowy do 31.08.2011 r.; b) termin rozliczenia końcowego budowy i przekazania do użytkowania: do 31.10.2011 r.; c) przez okres 3 lat od zakończenia całości robót wszystkich branż Inspektor nadzoru, raz na dany rok, zobowiązany będzie zwołać, zorganizować i przeprowadzić przegląd gwarancyjny całego zadania inwestycyjnego w nw. terminach: - I przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2012 r., - II przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2013 r., - III przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2014 r. Załączony do SIWZ haromonogram realizacji zadania obrazuje przewidywane terminy i zakresy robót podlegających nadzorowi. część II - branża drogowa: Nadzorowi podlegać będzie odtworzenie: - nawierzchni dróg gminnych (asfaltowych) - ok. 2.154,6 m2; - dróg gruntowych utwardzonych tłuczniem kamiennym, łupkiem, żużlem - ok. 6.939,1 m2; - dróg z płyt betonowych (trylinki) - ok. 514,5 m2. Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż 2 razy w ciągu tygodnia (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum). Inspektor Nadzoru będzie również stawiał sie na każde wezwanie kierownika budowy związane z nadzorowaną inwestycją, jak również będzie stawiał się w siedzibie Zamawiającego na każde jego wezwanie związane z nadzorowaną inwestycją po otrzymaniu od Zamawiającego powiadomienia pisemnego lub telefonicznego lub w innej formie (np. fax, e-mail) z jednodniowym wyprzedzeniem. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych do tejże ustawy oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem zasad sztuki budowlanej i gospodarności. Czas trwania umowy: a) czas trwania nadzoru w terenie: od dnia podpisania umowy do 31.08.2011 r.; b) termin rozliczenia końcowego budowy i przekazania do użytkowania: do 31.10.2011 r.; c) przez okres 3 lat od zakończenia całości robót wszystkich branż Inspektor nadzoru, raz na dany rok, zobowiązany będzie uczestniczyć w przeglądzie gwarancyjnym całego zadania inwestycyjnego w zakresie branży drogowej, zwołanym przez koordynatora inspektorów nadzoru, w nw. terminach: - I przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2012 r., - II przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2013 r., - III przegląd gwarancyjny - zakończenie do dnia 31.08.2014 r. Załączony do SIWZ haromonogram realizacji zadania obrazuje przewidywane terminy i zakresy robót podlegających nadzorowi Do obowiązków obu inspektorów (inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...) kanalizacyjnych oraz inspektora nadzoru branży drogowej) będzie należeć: a) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego w tym warunkami pozwolenia na budowę; b) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; c) nadzór nad wyznaczeniem w terenie sieci wraz z infrastrukturą towarzyszącą przez uprawnionego geodetę; d) sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłego użytkownika, w tym: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy z Wykonawcą robót; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; - sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu realizacji zadania; - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót). W czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądania dziennika budowy oraz potwierdzenia pobytu poprzez dokonanie stosownego zapisu; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie usterek i wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian zakresu zadania i rodzaju materiałów w stosunku do przyjętej dokumentacji); - wyegzekwowanie od wykonawcy robót obowiązku prowadzenia obmiaru robót pod cząstkowe kosztorysy powykonawcze dla bieżących faktur, weryfikowanie ilości obmiarowych; - sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych, kosztorysów powykonawczych, faktur (pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym), protokołów odbioru częściowego robót i protokołu końcowego robót, przedkładanych przez Wykonawcę robót; - dokonywanie czynności odbioru robót zanikowych, odbioru końcowego inwestycji lub jej części (odbiory częściowe); - sporządzenie pełnego końcowego rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania w danej branży; - odbiór i przekazanie właścicielom nieruchomości, na terenie których prowadzone były roboty kanalizacyjne, po doprowadzeniu ich do stanu sprzed rozpoczęcia prowadzenia robót lub ew. zadośćuczynieniu stratom przez Wykonawców robót; - poświadczenie zaistniałych strat i szkód u osób trzecich i dochodzenie od wykonawcy robót obowiązku ich naprawienia na koszt Wykonawcy. W przypadku uchylania się Wykonawcy od tego obowiązku, inspektor powiadamia niezwłocznie Zamawiającego; rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. Przekazywanie zaleceń projektanta pełniącego nadzór autorski jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru; - sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Inspektor dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie; - czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Inwestora na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Inwestorowi oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Inwestora i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączeniu do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościowo-ilościowo-kosztową wraz z jej uzasadnieniem. e) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; f) udział w naradach roboczo-koordynacyjnych, w terminach ustalonych przez Zamawiającego; g) gromadzenie i przygotowanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia, wykonywanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i finansowych; h) organizowanie corocznych przeglądów gwarancyjnych przez okres 3 lat od dnia zakończenia całości zadania; i) udział w corocznych przeglądach gwarancyjnych, organizowanych przez okres 3 lat od dnia zakończenia całości zadania; j) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych usterek, wad) oraz uczestniczenie w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych usterek (wad) potwierdzonych protokołem; k) przekazanie Wykonawcy robót terenu budowy wespół z Zamawiającym; l) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień - w zakresie branży sanitarnej/drogowej; m) koordynacja pomiędzy kierownictwem budowy a projektantem w sprawie pełnienia nadzoru autorskiego - w zakresie branży sanitarnej/drogowej; n) udział w kontrolach prowadzonych u Zamawiającego przez upoważnione do tego podmioty; o) opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego wszelkich zmian do dokumentacji oraz sprawdzenie i opiniowanie rysunków roboczych Wykonawcy; p) informowania pisemne Zamawiającego o postępie realizacji zadania oraz przekazywanie kwartalnych meldunków o przebiegu realizacji zadania i rozliczenia kosztów; q) informowania pisemne Zamawiającego o występowaniu na budowie sytuacji hamujących postęp robót i innych zagrożeniach; r) opracowywanie wniosków dotyczących konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz uzyskanie w tej kwestii pisemnej akceptacji Zamawiającego; s) spisanie protokołu pogwarancyjnego; t) przekazanie Inwestorowi po dokonaniu odbioru końcowego Inwestycji pełnej dokumentacji powykonawczej; u) złożenie oświadczenia o kompleksowym wykonaniu inwestycji i dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów; v) dostarczenie Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości o przywróceniu terenu ich działek do stanu sprzed rozpoczęcia prowadzenia robót; potwierdzenie usunięcia przez wykonawców usterek ujawnionych przy odbiorze zgodnie z terminami podanymi w końcowym protokole odbioru inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie: część I - branża kanalizacyjna; .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., ul. J i F Białych 5 lok. 308, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96136,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach w zakresie: część II - branża drogowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., ul. J i F Białych 5 lok. 308, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36431,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.