eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchowo › Przebudowa świetlicy wiejskiej w Osieku Drawskim wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Wierzchowo: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Osieku Drawskim wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 86210 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14866 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wierzchowo, ul. Długa 29, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3618327, faks 0-94 3618487.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Osieku Drawskim wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stan istniejący Budynek parterowy dwutraktowy, wzniesiony w początku XX wieku na cele kultury. Dach wysoki z pokryciem z papy. Budynek jest podpiwniczony pod traktem od strony północnej Budynek jest otynkowany i pozbawiony detalu architektonicznego. Budynek obecnie jest użytkowany przez Gminę Wierzchowo, jako świetlica środowiskowa. Przeznaczenie obiektu bez zmian. Obiekt wzniesiony w technologii tradycyjnej. Budynek jest wyposażony w następujące instalacje: wodociągowa, elektryczna. Budynek jest w stanie technicznym średnim. Budynek zaliczony do kategorii zagrożenia ludzi - ZL I, klasa odporności pożarowej C. Budynek posiada ogrzewanie powietrzne kominkowe. 1. Roboty rozbiórkowe. Przewiduje się wyburzenie ścianek działowych w poziomie parteru o gr.17cm i 38cm, wyburzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych wewnętrznych o gr. 38cm, wyburzenie otworów drzwiowych, wyburzenie niektórych ścian działowych, demontaż wszystkich okien, stolarki drzwiowej, demontaż istniejącego pokrycia dachu, oraz łacenia, usunięcie fragmentów krokwi i ich wymianę w celu wzmocnienia konstrukcji dachu, demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych: co, wod-kan, elektrycznej, demontaż podłóg we wszystkich pomieszczeniach. 2. Zakres przebudowy. Przebudowa obejmuje konieczne przekształcenia funkcjonalne budynku dostosowujące go do obecnych potrzeb świetlicy środowiskowej. W projekcie unika się zbędnych ingerencji w pierwotne elementy budynku, o ile pozwalają na to ich parametry techniczne i stan zachowania. 2.1 Zakres rzeczowy robót do wykonania w budynku: 1) wyburzenia i demontaże w zakresie wynikającym z uwarunkowań funkcjonalnych, 2) wykonanie nowych ścian działowych murowanych, 3) wykonanie niezbędnych nowych elementów konstrukcyjnych i wzmocnień konstrukcji, w tym konstrukcji dachu, 4) wykonanie nowych kanałów wentylacji grawitacyjnej i dymowych z materiału niepalnego, 5) wykonanie szachtów instalacyjnych, 6) wyprowadzenie ponad dach projektowanych kominów i przemurowanie kominów istniejących, 7) wykonanie nowych posadzek we wszystkich pomieszczeniach, 8) wykonanie nowych wykończeń ścian w całym budynku, 9) wymiana stolarki drzwiowej, 10) całkowita wymiana stolarki okiennej, 11) wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych, 12) wykonanie zabezpieczenia więźby dachowej drewnianej przed działaniem grzybów, 13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów, 14) wzmocnienie ścian piwnicznych i zasypanie pomieszczeń piwnicy, 15) wymiana wewnętrznych instalacji wod-kan, elektrycznej, 16) wymiana fragmentu przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego, 17) wykonanie nowej instalacji teleinformatycznej, 18) wykonanie dla budynku instalacji wentylacji grawitacyjnej, a w pomieszczeniach wc wspomaganej mechanicznie ( w pomieszczeniu sali zlokalizowano kominek z zasilaniem świeżego powietrza prowadzonym pod podłogą salonu ), 19) w zakresie robót elewacyjnych wykonać : a) skucie warstwy tynku zewnętrznego w ilości ok.30% tj. zbicie tynku z opasek oraz w całości zbicie tynku z elewacji poniżej poziomu terenu, b) docieplenie ścian zewnętrznych nad poziomem i poniżej poziomu terenu do gzymsu budynku metodą lekką mokrą, 20) w zakresie robót dekarskich wykonać : a) wzmocnienia w połaci dachowej, b) całkowitą wymianę pokrycia dachu na papę, c) docieplenie dachu wełną mineralną. Budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych za pośrednictwem rampy dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanej przy wejściu głównym. 2.2 Zagospodarowanie terenu. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się utwardzenie terenu na całej działce, skucie istniejącej opaski betonowej o szerokości 100 cm i zastąpienie jej opaską z płyt betonowych 50x50cm. Wykonać schody terenowe prowadzące na poziom dziedzińca. Wokół budynku wykonać drenaż żwirowy oraz teren zielony. Od strony ulicy wykonać altanę śmietnikową otwartą zamykaną kratą stalową cynkowaną i malowaną proszkowo. Od strony dziedzińca wykonać plac zabaw dla dzieci z wykorzystaniem elementów drewnianych. Wyposażenie placu zabaw to: zjeżdżalnia -1szt, piaskownica-1szt, słoń, żaba na sprężynie- po 1szt, pergola-1szt. Teren wokół piaskownicy i zjeżdżalni wyłożyć płytami tartanowymi bordowymi 60x60cm. Wykonać demontaż istniejącego ogrodzenia i montaż nowego ogrodzenia modułowego. Wszystkie urządzenia placu zabaw musza posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.) Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi. Umowa Nr 00076-6922-UM1600017/09..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe FACH Henryk Krzywicki, Ul. Krótka 3/3, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 538410,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405363,97

  • Oferta z najniższą ceną: 405363,97 / Oferta z najwyższą ceną: 587940,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.