eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja boisk szkolnych - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Gliwice: Modernizacja boisk szkolnych - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
Numer ogłoszenia: 86147 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62451 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk szkolnych - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych oraz rozliczeniem końcowym dla trzech odrębnych zadań inwestycyjnych: Zadanie 1 Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Tarnogórska 59 - modernizacja boisk szkolnych, Zadanie 2 Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Ligonia 36 - modernizacja boisk szkolnych, Zadanie 3 Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Pocztowa 31 - modernizacja boisk szkolnych. UWAGA NR 1: Zakres praw i obowiązków Inżyniera Kontraktu został określony we wzorze umowy - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem załącznika nr 1 wzoru umowy - Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu - ZAŁĄCZNIK NR 5a do SIWZ. UWAGA nr 2: Szczegółowy zakres rzeczowy zadań inwestycyjnych, o których mowa powyżej, został ujęty w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia dla wykonania robót budowlanych dla każdego z zadań inwestycyjnych, które są dostępne do wglądu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach: Zadanie 1 - SP-7 - http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,5132,0,2 Zadanie 2 - SP-10 - http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,5453,0,1 Zadanie 3 - SP-11 - http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,5464,0,2 UWAGA NR 3: 1. W trakcie realizacji niniejszej umowy dla danego zadania Inżynier Kontraktu zapewni zatrudnienie na umowę o pracę osobom, które będą wchodzić w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu dla tego zadania. 2. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu oświadczeń o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu dla danego zadania w trakcie realizacji usługi dla tego zadania, dla którego dana osoba będzie pełnić swoją funkcję. 3. Najpóźniej w dniu formalnego przekazania za protokołem przez Zamawiającego obowiązków Inżynierowi Kontraktu, Inżynier Kontraktu dostarczy Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu. 4. Zgodnie z warunkami ujętymi w art. 4 Szczegółowego zakresu prac Inżyniera Kontraktu (załącznik nr 1 do wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5a do SIWZ) Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany przedkładać Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu osób wchodzących w skład Inżyniera Kontraktu w terminach wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 5a do SIWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 5. Jeżeli pierwotna umowa o pracę z którąś z osób wygaśnie lub ulegnie zmianie w trakcie realizacji danego zadania, to poświadczona za zgodność z oryginałem kopia nowej umowy o pracę zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu następującym po dniu wygaśnięcia lub zmiany poprzedniej umowy o pracę. 6. W przypadku zmiany wskazanych w ofercie osób biorących udział w realizacji zamówienia w trakcie realizacji umowy, przedstawione nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany - najpóźniej w dniu podpisania aneksu do umowy, na mocy którego dokonana zostanie zmiana zapisów dotyczących osób biorących udział w realizacji zamówienia - przedstawić Zamawiającemu: - kopie uprawnień budowlanych nowych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy organ, zgodnie z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.); - dokument lub oświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie nowych osób, - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę nowych osób. 8. Oświadczenia o zatrudnieniu i kopie umów o prace, o których mowa powyżej, powinny być poświadczone przez uprawnionego przedstawiciela Inżyniera Kontraktu. UWAGA NR 4: Zamawiający wystąpił do Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie z wnioskami o dofinansowanie dla ww. zadań inwestycyjnych: W przypadku przyznania dofinansowania dla wnioskowanych zadań Zamawiający powiadomi o tym Inżyniera Kontraktu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwestycje, Budownictwo, Handel INWEST-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138254,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173706,75

  • Oferta z najniższą ceną: 173706,75 / Oferta z najwyższą ceną: 173706,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.