To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Warszawa: na wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA symbol P15STOLARZ2010
Numer ogłoszenia: 86003 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67851 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA symbol P15STOLARZ2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej wykonanej na wymiar i pod potrzeby konkretnych pomieszczeń według specyfikacji stanowiącej załącznik A do niniejszego SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o meblach rozumie się przez to także blaty, mocowania i wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu mebli i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich Wykonawców), jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez Wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone). b) Wykonanie mebli z materiałów wskazanych w załączniku A do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach służby zdrowia c) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru wykonanie mebli wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. d) Wykonanie mebli z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej e) Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie mebli zgodnie z warunkami określonymi w 2 b, c i d. f) Wykonanie mebli w jednolitym kolorze beżowym lub ecru (zbliżonym do Pantone 160) - z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. g) Montaż mebli w odpowiednich pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. h) Objęcie wykonanych i zamontowanych mebli gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U.ANEX - Wiesław Stanuszek, ul. Braci Żmudów 35 B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 402521,00
Oferta z najniższą ceną: 402521,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664057,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
- Organizacja dwóch konferencji, Część. I Konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej, Część. II Konferencji z zakresu promocji zdrowia psychicznego
- Ewaluacja funkcjonowania systemu rekompensat kosztów pośrednich dla sektorów i podsektorów przemysłu energochłonnego w Polsce za okres 2019-2020 oraz 2021-2022
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.