eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › na wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA wykonanie, dostarczenie i montaż zab

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Warszawa: na wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA symbol P15STOLARZ2010
Numer ogłoszenia: 86003 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67851 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego:Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej do nowowybudowanego budynku B Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA symbol P15STOLARZ2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż zabudowy meblowej drewnianej wykonanej na wymiar i pod potrzeby konkretnych pomieszczeń według specyfikacji stanowiącej załącznik A do niniejszego SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o meblach rozumie się przez to także blaty, mocowania i wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu mebli i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich Wykonawców), jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez Wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone). b) Wykonanie mebli z materiałów wskazanych w załączniku A do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach służby zdrowia c) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru wykonanie mebli wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. d) Wykonanie mebli z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej e) Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie mebli zgodnie z warunkami określonymi w 2 b, c i d. f) Wykonanie mebli w jednolitym kolorze beżowym lub ecru (zbliżonym do Pantone 160) - z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. g) Montaż mebli w odpowiednich pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. h) Objęcie wykonanych i zamontowanych mebli gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U.ANEX - Wiesław Stanuszek, ul. Braci Żmudów 35 B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 402521,00

  • Oferta z najniższą ceną: 402521,00 / Oferta z najwyższą ceną: 664057,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.