eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku, odczynników do laboratorium oraz leków i szczepionek



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Dęblin: Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku, odczynników do laboratorium oraz leków i szczepionek
Numer ogłoszenia: 85980 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837127, 8837260, faks 081 8837128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku, odczynników do laboratorium oraz leków i szczepionek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku PAKIET 2 - Materiał sanitarny jednorazowego użytku - różny PAKIET 3 - Żele do EKG i wapno sodowane PAKIET 4 - Spryt medyczny jednorazowego użytku I PAKIET 5 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku II (igły do znieczuleń, katetery, wkłucia centralne) PAKIET 6 - Materiały medyczne różne PAKIET 7 - Materiały do gazometru Corning 248 PAKIET 8 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku III PAKIET 9 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku PAKIET 10 - Zestaw odczynników do elektrolitów do analizatora AVL 9180 PAKIET 11 - Nożyczki laparoskopowe PAKIET 12 - Zestaw do kolografii PAKIET 13 - Wyroby jednorazowe do laboratorium PAKIET 14 - Substancje recepturowe PAKIET 15 - Szczepionka przeciw grypie na rok 2009/2010 PAKIET 16 - Insuliny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 33.92.20.00 - Worki do przewozu zwłok 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie 33.61.51.00 - Insulina .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia:-Koncesją, zezwoleniem lub licencją, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (koncesji, zezwolenia lub licencji), z którego będzie wynikać ,że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Warunek ten nie dotyczy podmiotów świadczących w zakresie nie objętym koncesjonowaniem.- aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu, zaświadczenia), z którego będzie wynikać , że Wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. W ciągu ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki pieniężne na rachunku lub zdolność kredytową odpowiadającą wysokości:Pakiet 1 3.900,00 zł Pakiet 2 28.000,00 zł Pakiet 3 1.100,00 zł Pakiet 4 7.300,00 zł Pakiet 5 7.700,00 zł Pakiet 6 1.700,00 zł Pakiet 7 2.000,00 zł Pakiet 8 8.000,00 zł Pakiet 9 5.000,00 zł Pakiet 10 300,00 zł Pakiet 11 2.200,00 zł Pakiet 12 900,00 zł Pakiet 13 5.000,00 zł Pakiet 14 9.000,00 zł Pakiet 15 5.800,00 zł Pakiet 16 3.600,00 zł Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wiele pakietów równocześnie, warunek musi być spełniony łącznie. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego tj. 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, II pietro, pokój numer 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SP ZOZ, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, II pietro, pokój numer 202 - Kancelaria szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał sanitarny jednorazowego użytku - różny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1, 33.72.12.00-2, 33.92.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele do EKG i wapno sodowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spryt medyczny jednorazowego użytku I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.00.00-3, 33.17.13.00-2, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku II (igły do znieczuleń, katetery, wkłucia centralne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały medyczne różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do gazometru Corning 248.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.00-6, 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw odczynników do elektrolitów do analizatora AVL 9180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki laparoskopowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kolografii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.90.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe do laboratorium.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7, 38.43.71.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje recepturowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 24.31.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw grypie na rok 2009/2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.60-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Insuliny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.60-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.