eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z organizacją 10 edycji jednodniowych szkoleń dla beneficjentów/ potencjalnych beneficjentów WUP z zakresu tworzenia projektów PO KL, ich rozliczania oraz kontroli, zagadnień związanych z pomocą publiczną w projektach PO KL, a także specyfiki projektów współpracy ponadnarodowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Olsztyn: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z organizacją 10 edycji jednodniowych szkoleń dla beneficjentów/ potencjalnych beneficjentów WUP z zakresu tworzenia projektów PO KL, ich rozliczania oraz kontroli, zagadnień związanych z pomocą publiczną w projektach PO KL, a także specyfiki projektów współpracy ponadnarodowej.
Numer ogłoszenia: 85924 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Głowackiego 28, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5227900, faks 089 5227901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z organizacją 10 edycji jednodniowych szkoleń dla beneficjentów/ potencjalnych beneficjentów WUP z zakresu tworzenia projektów PO KL, ich rozliczania oraz kontroli, zagadnień związanych z pomocą publiczną w projektach PO KL, a także specyfiki projektów współpracy ponadnarodowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z organizacją 10 edycji jednodniowych szkoleń dla beneficjentów/ potencjalnych beneficjentów WUP z zakresu tworzenia projektów PO KL, ich rozliczania oraz kontroli, zagadnień związanych z pomocą publiczną w projektach PO KL, a także specyfiki projektów współpracy ponadnarodowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tworzenie projektów PO KL pod kątem wymogów oceny merytorycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpal Sp.z o.o., Barcza 16, 10-685 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Aplikowanie o środki na realizację projektów PO KL, w ramach których udzielana jest pomoc publiczna/pomoc de minimis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Zasłona - Instytut Spraw Gospodarczych, Okrzei 2/2, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Realizacja projektów PO KL, w ramach których udzielana jest pomoc publiczna/pomoc de minimis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Zasłona, Okrzei 2/2, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Projekty współpracy ponadnarodowej w ramach PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpal Sp. z o.o., Barcza 16, 10-685 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4053,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3865,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4053,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kontrola i nieprawidłowości w projektach PO KL ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zatrudnianiem personelu i wyłanianiem wykonawców w projekcie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpal Sp.z o.o., Barcza 16, 10-685 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4195,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4195,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Rozliczanie projektów PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Piaseczny center Consulting, Piłsudskiego 11/17, 10-575 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7743,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.