eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Inżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ulicy Teatralnej 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Bolesławiec: Inżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ulicy Teatralnej 1.
Numer ogłoszenia: 85886 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28597 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ulicy Teatralnej 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania od Inżyniera Kontraktu: Od Inżyniera Kontraktu będzie się wymagało: - opracowania, przy udziale Zamawiającego, dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, - nadzorowania wykonania inwestycji, - administrowania i zarządzania robotami będącymi przedmiotem umowy, w zakresie warunków zawartych w umowie o wykonanie robót budowlanych, - monitorowania postępu prac, włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, - zabezpieczenia profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, - nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów, - zapewnienia zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, - fizycznego i finansowego rozliczenia robót wynikających z zawartych umów, - czuwania nad realizacją zadania od chwili wyłonienia Wykonawcy zadania, - prowadzenia promocji projektu. Przewiduje się, że zakres zadań Inżyniera Kontraktu będzie obejmował prowadzenie następujących działań: a) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: - utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, - monitorowanie i kontrola umów na roboty budowlane i dostawy w ramach tych umów, pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, - informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, - nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi: fizycznego i finansowego postępu robót, kosztów i budżetu, - wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, - zlecanie na własny koszt wymaganych badań i pomiarów, opracowanie elaboratu odbiorowego (końcowego) - szt. 1, - prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, zgodnie z zawartą umową finansową o udzielenie dotacji. b) zadania podczas okresu zgłaszania wad, w tym: Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inżynier Kontraktu będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te zawierają: - uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, - regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę, - wydanie Świadectwa Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Wykonawcy, - przygotowanie i wydanie Końcowego Świadectwa Płatności, - uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, - zarekomendowanie zwrotu zobowiązań i ewentualnej kwoty zatrzymanej. Ponadto Inżynier Kontraktu zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego. W szczególności, Inżynier Kontraktu będzie występował jako Inspektor Nadzoru, zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym. Dodatkowo powinien organizować nadzorcze narady koordynacyjne, wymagane dla efektywnego nadzoru budowy i administrowania inwestycją, tj. kontroli jakości, monitoringu postępu i kosztów, jak również administrowanie robót, obejmujące w szczególności następujące czynności: - sprawdzanie i potwierdzanie, czy Wykonawca mobilizuje i dostarcza na budowę całe wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w umowie na roboty budowlane, - pełny nadzór nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane przez Polskie Prawo Budowlane, - monitorowanie postępu robót, - organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na Placu Budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego - raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, - przeglądanie i analiza rysunków Wykonawczych i dokumentów Wykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego, (jeżeli wystąpi taka potrzeba), pod względem zgodności (lub niezgodności) z zakresem robót ujętych w umowie na roboty budowlane, - przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy, zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych, - ustalanie i określanie wartości robót zgodnie z umową na roboty budowlane, wystawienie Przejściowych Świadectw Płatności, - przeprowadzanie regularnych inspekcji na Placu Budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów, zgodnie z umową oraz dobrą praktyką inżynierską, - zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, mających być wbudowanymi, jak zaplanował to Wykonawca, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów, itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających certyfikatów, - organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne, na prośbę Zamawiającego, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy o roboty budowlane, - zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, - rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, - negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, - nadzorowanie testów oraz zlecanie i przeglądanie podręczników operacyjnych przygotowanych przez Wykonawcę do ułatwienia przejęcia urządzeń, - przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Świadectwa Przejęcia, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy, - zebranie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania i współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania, - ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym (jeżeli taki będzie konieczny) i geologicznym zapewnionym przez Zamawiającego, - ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, - zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - pomoc Inżyniera Kontraktu we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami rozpoczęcia, realizacji i zakończenia przedmiotowej inwestycji, włączając sporządzanie i aktualizowanie planów i harmonogramów inwestycji, - kontrola nad właściwym i czasowym wdrażaniem inwestycji, - asystowanie Wykonawcy przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń, - monitorowanie wskaźników inwestycji, - udział w przygotowaniu rozliczeń finansowych, - dostarczanie pełnej i wiarygodnej informacji personelowi Zamawiającego, - terminowe przygotowywanie raportów finansowych, zgodnie z wymogami rozliczania środków z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 i złożonym wnioskiem, - pomoc Zamawiającemu w rozliczeniu inwestycji, w tym środków pochodzących z dotacji z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.23.36.00 - 74.23.36.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt nr RPDS.09.01.00-02-017/09.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komplet Inwest Sp.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska-Nieboj, ul. Nadbrzeżna 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163934,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 658800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.