To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców
Numer ogłoszenia: 85678 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 44111 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy Al. Solidarności 90 w Warszawie związana z organizacją Wydziału Obsługi Mieszkańców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Stan istniejący: Teren inwestycji jest zagospodarowany. Znajduje się na nim budynek o zróżnicowanej wysokości od 1 do 4 kondygnacji, okalający wewnętrzny dziedziniec ( patio ). W budynku ma siedzibę Urząd m.st. Warszawy Dzielnicy Wola oraz Biblioteka Publiczna. Jednokondygnacyjna (parterowa) część budynku stanowi holl obecnie użytkowany jako Wydział Obsługi Mieszkańców. W bezpośrednim zewnętrznym sąsiedztwie sali obsługi mieszkańców znajdują się nie użytkowane pomieszczenia po byłej stacji trafo i śmietniku. Na pozostałej części patio jest utwardzona nawierzchnia o funkcji komunikacyjnej. Przedmiotem zamówienia jest: - rozbudowa sali obsługi mieszkańców w kierunku pomieszczeń po byłej stacji trafo i śmietniku w granicach wyznaczonych przez ściany istniejącej zabudowy parterowej dziedzińca wewnętrznego, - remont korytarzy i klatek schodowych oraz części pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Dzielnicy Wola, - montaż klap dymowych i napowietrzających z osprzętem na korytarzach i klatkach schodowych w istniejącym budynku oraz planowanej rozbudowie Urzędu Dzielnicy Wola, - wykonanie przyłącza wodnego do budynku, - dokończenie przebudowy wjazdu od strony ulicy Żelaznej z wykonaniem nowej bramy, - z dokumentacji wyłącza się remont sali sesji. Rozbudowa sali obsługi mieszkańców obejmuje: Budowę budynku parterowego o konstrukcji stalowej w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku od strony WOM z instalacjami: - Elektryczną, - Sygnalizacji p.poż. - Oddymiania za pomocą klap dymowych, - Centralnego ogrzewania, - Wentylacji, Po wykonaniu wszystkich robót w nowym obiekcie należy dokonać połączenia funkcjonalno-użytkowego powstałej nowej sali obsługi mieszkańców z salą istniejącą. Połączenie obu sal pod względem funkcjonalno-użytkowym w jedno pomieszczenie musi być wykonane w sposób, nie zakłócający trybu pracy urzędu,(np. dni wolne od pracy ). Parametry techniczne części dobudowywanej: - Kubatura - 754 m³ - Powierzchnia zabudowy - 152,08 m2 - Powierzchnia użytkowa ogółem - 138,37 m2 - Powierzchnia użytkowa rozbudowy sali obsługi mieszkańców - 121,94 m2 - Wysokość części rozbudowywanej - 5,40 m Parametry konstrukcyjno-materiałowe: - Fundamenty - żelbetowe wylewane z betonu B25 zbrojone stalą A-III 34GS, strzemiona A-0 St0s. - Słupy - stalowe z dwuteowników NP 240 - Dźwigary dachowe - stalowe z dwuteowników NP 300 - Płatwie - stalowe z ceowników NP 180 - Pokrycie dachu - papowe na podkładzie betonowym - Posadzki - wykładziny gresowe - Tynki - okładziny z płyt g/k - Sufit podwieszany - ogniochronny EI 120 Rockfon Sonar. -Klapy dymowe i napowietrzające z doświetleniem sali, korytarzy i klatek schodowych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza dla wszystkich branż budowlanych i instalacyjnych, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz, Przedmiar robót - stanowiące Załącznik nr 6. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót zapewniający ciągłość pracy Urzędu, który będzie stanowił załącznik nr 4 do umowy. Harmonogram ten będzie podstawą rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. Udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń Urzędu w celu wykonania robót, zapewni Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego. Zaplecze budowy możliwe jest do zlokalizowania na części patio. Montaż klap dymowych i napowietrzających w części istniejącej budynku zostanie wykonany w oparciu o projekt autorstwa Zespołu Projektowego GiD oraz kosztorys ofertowy. Wykonanie rozbudowy budynku w oparciu o projekt budowlany wielobranżowy autorstwa firmy (Architektura Pawlikowski), projekt architektoniczno-konstrukcyjny w fazie projektu wykonawczego, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1765219,49 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
- Firma RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1670337.52
- Oferta z najniższą ceną: 1670337.52 / oferta z najwyższą ceną: 1991240.55
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.