eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przeprowadzenie analiz i badań marketingowych w ramach 2-ch zadańZadanie nr 1oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności oraz przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego we Wrocławiu Zadanie nr 2analiza marketingowa w zakresi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Wrocław: Przeprowadzenie analiz i badań marketingowych w ramach 2-ch zadań: Zadanie nr 1: oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności oraz przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego we Wrocławiu Zadanie nr 2: analiza marketingowa w zakresie planowanej przez PLWSA budowy hotelu. Zamówienie finansowane będzie ze środków Funduszy TEN-T w ramach projektu TEN-T 2008-PL-92004-S Dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego lotniska Wrocław
Numer ogłoszenia: 85574 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A. , ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, faks 071 3573973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego; zamawiający sektorowy zarządzający lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie analiz i badań marketingowych w ramach 2-ch zadań: Zadanie nr 1: oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności oraz przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego we Wrocławiu Zadanie nr 2: analiza marketingowa w zakresie planowanej przez PLWSA budowy hotelu. Zamówienie finansowane będzie ze środków Funduszy TEN-T w ramach projektu TEN-T 2008-PL-92004-S Dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego lotniska Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakresem dwa zadania: Przedmiotem zadania nr 1 jest: Oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności i przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu. Przedmiotem zadania nr 2 jest: Analiza marketingowa dotycząca planowanej przez Port budowy hotelu lotniskowego. Szczegółowy opis zadań zawarty został w cz. II Specyfikacji istotnyxch warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 w kwocie: 5 600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych) -dla zadania nr 2 w kwocie: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) w przypadku ubiegania się o dwa zadania: łącznie 7 600,00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - w wypadku ubiegania się o zadanie nr 1: min. 2 analizy o charakterze zbliżonym do przedmiotu zadania nr 1. - w wypadku ubiegania się o zadanie nr 2: min. 1 analizy o charakterze zbliżonym do przedmiotu zadania nr 2. - w wypadku ubiegania się o dwa zadania: Wykonawca przedstawia doświadczenie odpowiednio - jak wyżej - na potwierdzenie doświadczenia w zakresie zadania 1 i 2. f) wykonali ww. zadania z należytą starannością, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez firmę działalności gospodarczej na kwotę min. dla zadania nr 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), dla zadania nr 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); w wypadku ubiegania się przez wykonawce o dwa zadania, na kwotę łącznie min. 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). h) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, i) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 ust. 2 pkt 2, 5 i-lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). j) wpłacą wadium w kwocie: dla zadania nr 1: 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych) dla zadania nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) w przypadku ubiegania się o dwa zadania: łącznie 7 600,00 zł (siedem tysięcy sześćset złotych) 2. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz arkusza kalkulacyjnego - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia - wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie PLWSA - pokój Głównego Księgowego, pierwsze piętro w siedzibie Zamawiającego naprzeciwko sekretariatu, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczone kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. 5.Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 2, 5 i-lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 I-LUB 4A do SIWZ. g) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku Nr 4 i-lub 4A zostały wykonane należycie, i) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami) ww. dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 litera a,b,c,d,e składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 7, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Zaakceptowany wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5 I-LUB 5A do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9.1. W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 9.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione punkcie 5 litera a-e i w punkcie 7 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 11. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport.wroclaw.pl oraz w siedzibie Zamawiajacego: PLWSA ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław; za posrednictwem poczty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiajacego: PLWSA ul. Skarżyńskiego 36, 54-5230 Wrocław, sekretariat, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie ze środków UE - Funduszy TEN-T w ramach projektu TEN-T 2008-PL-92004-S Dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego lotniska Wrocław.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności oraz przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego we Wrocławiu Zamówienie finansowane będzie ze środków Funduszy TEN-T w ramach projektu TEN-T 2008-PL-92004-S Dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego lotniska Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zadanie nr 1 w przedmiocie: Przedmiotem zadania nr 1 jest: Oszacowanie rynku, analiza konkurencyjności i przedstawienie strategii rozwoju połączeń lotniczych dla Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu. 1. Opracowanie powinno obejmować: a) Analizę pasażerów oraz stworzenie profilu klienta Portu, w podziale na destynację oraz typ przewoźnika (niskokosztowy, tradycyjny/sieciowy, czarterowy), w tym: - miejsce docelowe podróży; - sposób dotarcia na lotnisko, - liczbę osób wspólnie podróżujących, - częstotliwość korzystania z transportu lotniczego, - powód korzystania z Portu Lotniczego we Wrocławiu, - cel podróży, - długość pobytu, - płeć, - narodowość, - miejsce zamieszkania, - wiek, - kategorię zawodowa, - dochód. Celowość: Pogłębienie i uszczegółowienie wiedzy na temat klientów Portu. b) Analizę obszaru oddziaływania Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu, w tym: - czasy dojazdu/liczba mieszkańców (0,5; 1; 1,5; 2; 2,5; 3 h), odległości od portu-liczba mieszkańców (25, 50, 100, 150, 200 km) - opis oraz ilustracje graficzne, - zdefiniowanie ścisłego obszaru oddziaływania oraz wyodrębnienie obszaru zmiennego - opis oraz ilustracje graficzne, - dane demograficzno-statystyczne obszaru (populacja, bezrobocie, PKB, PKB per capita, skłonność do latania, skłonność do podróżowania, poziom inwestycji, poziom rozwoju gospodarczego regionu) - opis oraz ilustracje graficzne, - sąsiadujące lotniska - wyciekający strumień pasażerów z uwzględnieniem portów lotniczych w Poznaniu, Katowicach, Berlinie i Dreznie . Celowość: Pogłębienie i uszczegółowienie wiedzy na temat strefy ciażenia Portu. c) Analizę kokurencyjności Portu w Polsce i Europie, ze szczególnym uwzględnieniem portów lotniczych w Poznaniu, Katowicach, Berlinie i Dreznie. d) Przedstawienie strategii rozwoju połączeń oraz listy proponowanych nowych destynacji z-do Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu, z uwzględnieniem: - szacowanej wielkości ruchu, - rodzaju-wielkości statku powietrznego, - częstotliwości wykonywanych operacji, - typu przewoźnika (niskokosztowy, tradycyjny/sieciowy). e) Analizę przepustowości godzinowej i rocznej infrastruktury Portu Lotniczego im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu w kolejnych etapach rozbudowy w zakresie: - liczby pasażerów (w podziale na strefy terminala) w odlocie i przylocie, - liczby operacji lotniczych (starty i lądowania liczone osobno). Opracowanie powinno być wykonane w oparciu m.in. o: - dane z Global Distributon System - GDS (miejsce sprzedaży biletu, miejsce zamieszkania, miejsce wylotu, połączenie docelowe, punkty przesiadkowe, rodzaj biletu, przewoźnik (code-share), średnia cena biletu) oraz danych obejmujacych ruch tanich przewoźników, czarterów i linii nienależących do IATA (wraz z danymi historycznymi), - konsultacjach z przewoźnikami lotniczymi w zakresie ich strategii rozwoju, - konsultacjach z organizacjami turystycznymi, - publikowane dane statystyczne i ekonomiczne, - plany inwestycyjne Portu (harmonogram oraz projekty) oraz Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, - prognozy ruchu lotniczego w Porcie, - badania ankietowe przeprowadzane na terenie Portu; - badania podróży autokarowych z obszaru strefy ciążenia Portu; - inne metody pozwalające szacować ruch w transporcie lądowym. Celowość: Badanie to da nam rzetelną informację o docelowych portach lotniczych, do których udają się podróżni odlatujący z Wrocławia i pozwoli zidentyfikować te, do których możliwe byłoby uruchomienie połączenia bezpośredniego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: analiza marketingowa w zakresie planowanej przez PLWSA budowy hotelu. Zamówienie finansowane będzie ze środków Funduszy TEN-T w ramach projektu TEN-T 2008-PL-92004-S Dokumentacja studialna i techniczna dla rozwoju Międzynarodowego lotniska Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zadanie nr 2 w przedmiocie: Przedmiotem zadania nr 2 jest: Analiza marketingowa dotycząca planowanej przez Port budowy hotelu lotniskowego. 1. Opracowanie powinno obejmować: f) analizę marketingową projektu, g) rekomendacje w zakresie: wielkości, kategorii oraz usług dostępnych na terenie hotelu, h) przedstawienie alternatywnych modeli biznesowych projektu wraz z ich wadami i zaletami, i) listę potencjalnych operatorów-marek. 2. Analiza powinna być wykonana w oparciu m.in. o: - analizie rozwiązań i danych z podobnych portów lotniczych w Polsce i Europie, - konsultacje z lokalnymi organizacjami turystycznymi, biznesowymi, itp., - plany inwestycyjne Portu (harmonogram oraz projekty), - prognozy ruchu lotniczego w Porcie. Celowość: Identyfikacja potrzeb i preferencji w związku z projektem wzbogacenia infrastruktury Portu o hotel lotniskowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.