eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa i montaż szpitalnego dźwigu osobowego i osobowo-towarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Skarżysko-Kamienna: Dostawa i montaż szpitalnego dźwigu osobowego i osobowo-towarowego
Numer ogłoszenia: 85555 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 041 2531443 w. 290, 2530757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szpitalnego dźwigu osobowego i osobowo-towarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szpitalnego dźwigu osobowego i osobowo-towarowego Zakres zamówienia obejmuje: - zgłoszenie, w imieniu Zamawiającego, zamiaru wykonania remontowych prac budowlanych do właściwego Urzędu, opłacenia ewentualnych kosztów. - wykonanie na koszt własny ekspertyz budowlanych, wynikających z większych obciążeń w szybach dźwigowych (zwiększony udźwig) - opracowanie dokumentacji techniczno-odbiorczej, wymaganej przepisami oraz uzgodnienie w UDT (opłacenie kosztów) - demontaż istniejących dźwigów i transport zdemontowanych urządzeń na wskazane miejsce - wykonanie robót murarskich i elektrycznych związanych z montażem dźwigów - dostawa, montaż i uruchomienie nowych dźwigów - malowanie szybów i maszynowni - przystosowanie maszynowni do zgodności z obowiązującymi przepisami. - przystosowanie instalacji zasilania reduktorów, oświetlenia szybów i maszynowni do aktualnych przepisów - serwis i bieżące konserwacje przez okres gwarancji (co 30 dni ) bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego. - badanie, odbiór, rejestracja dźwigów na koszt wykonawcy. - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi pracowników oraz awaryjnego uwalniania pasażerów - przekazanie urządzeń Zamawiającemu wraz z 2 kompletami DTR (na każdy dźwig),nstrukcje obsługi, uwalniania + tabliczki znamienne, dokumentację dla konserwatora do maszynowni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 50.91.20.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.12.00.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3). 5. wykaz wykonanych dostaw wraz usługą wymiany urządzeń dźwigowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością minimum 350 000,00 brutto każda; z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (minimum 3 dostaw/usług ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) Do referencji dla każdej podanej pozycji należy dołączyć: protokół odbiorów końcowych, protokołów z badań UDT lub Jednostki Notyfikowanej. Wykonawca zamieszkały poza terytorium RP Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty powyższe dokumenty w systemie spełnia / nie spełnia. Dokumenty stanowiące ofertę : 1. formularz ofertowy załącznik nr 1 2. charakterystyka dźwigu osobowo- towarowego i osobowego - załącznik nr 2 3. kosztorys ofertowy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia. 4. dokumentacja techniczna dźwigu zgodna z normą EN-81 zatwierdzoną przez UDT (parametry dźwigu, opis wykonania, prospekt dźwigu, transport urządzenia do obiektu) 5. uprawnienia do montażu i modernizacji dźwigów osobowych i szpitalnych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 W wykazie osób należy podać informację na temat osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez tą osobę odpowiednich uprawnień do wykonywania i nadzorowania robót budowlanych w tym: - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania instalacji elektrycznych lub jedna z tych dwóch osób posiadające w/w uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) do dozoru (D) ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty (Dz.U. Nr 122, poz. 1321 z późn.zm.) a także art. 104 K.P.A. (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 38, poz. 1071 z późn. zm.). 7. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł. Przed złożeniem oferty, Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, lokalizacją, charakterystyką i zakresem robót. Na Wykonawcy przystępującym do przetargu ciąży obowiązek dokonania niezbędnych sprawdzeń, wyliczeń, ekspertyz w celu zapewnienia jednoznaczności składanej oferty w zakresie cenowo - przedmiotowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna - budynek administracji pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna - budynek administracji pok. 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.